Přejít na obsah

Braver

Uživatel
  • Počet příspěvků

    117
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 143 zobrazení profilu

Oznámení Braver

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. No, mě to dělá taky, ale dělá to pravidelně, při zařazení vyššího rychlostního stupně, kdy otáčky padnou třeba na 1500 ot/min a jedu třeba z kopce. Chvíli připrskává palivo a po chvíli vstřikování odstaví a PP ukazuje 0. Podle mě to je normální...
  2. Ale ono to logiku má, co HTPčku nesvědčí nejvíc jsou nízké otáčky. Ja svou fabku taky dost honim, na trojce nejdu pod 2000ot. a na 4ce pod 2500, často řadím. A když jsem porovnával kolegovu fabku, se stejným nájezdem 100 000km, ale která furt jezdí přidušená v režimu nízkejch otáček, tak výkon a kultivovanost se nedal s tou mou srovnat.
  3. Zkontroluj airbox se vzduchovým filtrem, jestli je v pořádku složený. Já měl podobný problém a bylo to tím.
  4. Mě se ozývalo kovové klepání od PP kola. Při rozjezdu to křuplo a frekvence se stupňovala s rychlostí. Příčina byla v rezavých brzdových kotoučích, který vypadaly dobře z vnější strany, ale z vnitřní byly úplně zrezlý (po 80 000).
  5. Zkontroluj, jestli ti sedí dobře kryt s filtrem na škrtící klapce. Jinak zvýšená spotřeba při klesajících teplotách je úpně normální, mě šla taky o litr nahoru.
  6. Ahoj. Chtel bych se zeptat, zda se da KKL kabelem a vag-com 4091 kodovat servo. Komunikace s autem funguje, vypis chyb je bez problemu, ale komunikace s ridici jednotkou serva se nedari. Delam nekde chybu? Diky
  7. Kolega by chtěl taky upravit účinnost serva. Koupil si KKL kabel. Jaké hodnoty a kde se má co měnit. Připadně, existuje nějaký manuál? Díky
  8. Dej tam tu 5W-30 pokud ji muzes mit za dobry penize. Ma mnohem vyssi stabilitu nez 5W-40. Viz. http://oleje.cz/index.php?left=main&page=clanky_vlastnosti_oleju2 5W-40 postupne klesa viskozita, mezitim co 3citka je stabilni v podstate v celem intervalu (v grafu na 15 tis. km). Po 7mi tisicich ma 5W-40 stejnou viskozitu jako 5W-30 a pak klesa pod jeho uroven. Je jasne patrny, ze ze xW-40 uz po par stech kilometrech klesa viskozita temer na uroven 5W-30.
  9. Braver

    Zimní pneumatiky

    Mam dobre zkusenosti s Goodyear ULTRAGRIP 7+, dobra vykonost, nizka hladina hluku. V soucasne dobe mam Vredestein snowtrack 3 a ty jsou bezkonkurencni na snehu a po dvou sezonach se mi zda ubytek smesi mininalni. Takze tyhle gumy muzu s klidem doporucit. Patri ale do drazsi kategorie.
  10. Tak jsem se dostal k autu, sundal airbox a bylo vse jasne. Technik spatne nasadil kryt a byla tam skvira. Po spravnem slozeni vse funguje k me spokojenosti. Najezdil sem s tim par set km, muze to mit nejaky vliv na motor z dlouhodobeho hlediska? Diky za rady, bohuzel jsem se k demontazi krytu dostal az pote, co jsem rozjel toto tema....
  11. Potreboval bych poradit. Po vymene oleje a vzduchoveho filtru pozoruju na aute pri seslapnuti plynu na podlahu nebo uz i do posledni tretiny vyrazny hluk a trochu vibrace. Pri pedalu v pulce je vse v poradku, auto tahne vyborne. Olej davam porad stejny. Cim by to mohlo byt? Diky
  12. Tak jsem si to nechal predelat, servo jde ted podle predstav. Je ale videt, ze ma servo hodne prace, je o dost vice slyset nez predtim. Nemuze se to nijak podepsat na zivotnosti nebo spotrebe? Diky
  13. Jakou mate zkusenost s kotouci a deskami Bosch? Moc se o nich, aspon tady na foru, nepise.
  14. Ahoj, řeším na své fabii 1.2 12V 2006 možnost zvýšení účinnosti posilovače. Řídil jsem kolegovu Ibizu a firemní fabku 16V 74kW a obě auta mají nastavené servo mnohem více na lehko. Moje mi připadá hodně tuhé. Kontroloval jsem stav oleje a vše je v normě, ani kontrolka nic nehlásí. Jak se to dá řešit? Díky
×
×
  • Vytvořit nový...