Podla navodu S4, sa lavym hornym cudlikom na pravej strane volantu bude prepinat medzi ACC a TA. Nasledne sa bude aktivovat zvoleny rezim packou tempomatu.
Dnes tento cudlik sluzi v S3 na zapinanie/vypinanie Line assistu a Side assistu.
By ma zaujimalo ak niekto vie, preco na volante chyba tlacitko na TA, pripadne ako sa zapina....
Je to max vybava, takze asistovana jizda by mala byt sucastou vybavy.
To je celkom normalne, ze u noveho auta si motor nejaky olej vypyta doliat na zaciatku.
Ja som to na 110kW verzii mal rovnako - odvtedy na 30t km intervale je ubytok oleja minimum a dolievat nemusim.
Nastavit znova a lepe v inom servise.
Este na O2 mi nastavoval servis koncove polohy, ale netusim ci mechanicky alebo cez diagnostiku.
Takze to urcite ide....
Ak mas tlacidlo NAV a hardwarove ovladace (2 otocne kolecka) tak je to Amundsen.
Ak NAV nemas, tak je to Bolero.
Ak mas NAV a nemas 2 otocne ovladace, je to Columbus.
TA moze byt jak kombinacia pACC + adaptivny LA tak ACC + adaptivny LA.
Rezim ACC (ACC vs pACC) sa nastavuje zvlast v nastaveni ACC a nasledne v tomto rezime funguje bez TA, tak s TA.
To by mu svietila cervena kontrolka parkovacej brzdy.
Nicmene na 2016 aj na 2021 po rucnom zatiahnuti parkovacej brzdy nic rucne odblokovat nemusim.
Jedine ak mam otvorene dvere vodica a chcem sa pohnut.