Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

deto

Uživatel
  • Počet příspěvků

    97
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

9 Neutrální

O uživateli deto

  • Hodnost
    Uživatel

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

  1. deto

    zarosene / zamlzene predni svetla

    Ked si to fenoval, staci odmontovat krytku a vlozit do otvoru fen? Alebo je treba este nieco dalsie?
  2. deto

    Stmievanie spatnych zrkadiel

    Skusim a dam vediet :) Diky za tip.
  3. deto

    2.0TDI 110 kW

    Ale nemalo by vypalovanie DPF prebiehat az pri zohriatom motore a kontinualne? Toto sa deje pri nezahriatom alebo len z lahka zahriatom (50-70°) a nepravidelne rastu a klesnu (2 krizovatky 750, 1 krizovatka zlahka nad 1000). Inak tie "bezne" volnobezne otacky, tie za chodu auta su bezne cca 900, az po zastaveni klesnu na 750.
  4. deto

    2.0TDI 110 kW

    Mam vyrobu 08/2016 a motor na volnobehu toci bezne 750ot, nicmene z casu na cas si zmysli, ze bude tocit zlahka nad 1000. Pri dalsej krizovatke zase spadne na 750 - zrejme dobijanie? Inak dlhodoba spotreba 5,5 - jazdim vacsinou dialnice a obchvaty (sem tam centrum ak obchvaty stoja). Vypalovanie DPF nesledujem.
  5. deto

    Stmievanie spatnych zrkadiel

    Pri folii s nizsou priepustnostou na zadnom skle je hodne opozdena reakcia stmavovania. Mam 85% zatmavenie. Tiez by ma zaujimalo ako by to slo vylepsit.
  6. deto

    Škoda SCALA

    Nerozumiem tej histerii kvoli motorom. Vacsina konkurencie s o triedu vyssimi vozidlami ma vrcholne motorizacie na urovni 110-130kW. Ak chcem silny motor, kupim hot hatch. Inak Scala vyzera fajn. Viem si ju v pohode predstavit pre manzelku.
  7. deto

    Rapid táhne doprava

    Setkal a boli to prave tie brzdy. Po vymene zadnych kotucov + dosticiek auto prestalo tahat do prava. Geo robena niekolkokrat a vzdy vsetko v norme. Este aby som dodal, to tahanie do strany sa najviac prejavovalo na dialniciach, a teda pri rychlosti 110+ km/h.
  8. deto

    2.0 TDI 140 kW, pískavý zvuk při studeném startu

    @whokerz Mal som auto v servise kvoli dalsiemu zvuku z oblasti rozvodov a po zlozeni naspat tento zvuk prestal a momentalne uz nejaky cas som ho nepocul. Vtedy sice nic nemenili, ale vraj poriadne vsetko premazali.... Vyzera to vsak na generalny problem, (ak to je problem), pretoze Superbov s podobnyn zvukom za studena som uz pocul/videl viac.
  9. deto

    FULL LED s AFS - subjektivní zhodnocení

    Ved predsa aj FullLED v Octavii maju funkciu AFS a teda svetelny kuzel sa meni dle rezimu jazdy...
  10. deto

    Sedadla

    Rovnako to mam aj ja, ale len na sedadle vodica. Sedadlo spolujazdca hreje na 1.stupen stale prijatelne. Nicmene nepredpokladam, ze s autom ktokolvek a cokolvek upravoval bez zasahu servisu.
  11. deto

    2.0 TDI 140 kW, pískavý zvuk při studeném startu

    Preco by si nemohol do ineho servisu? Predlzena zaruka sa snad nevztahuje na konkretny servis.
  12. deto

    Sedadla

    Je teoreticky mozne, ze sedadlo spolujazdca hreje menej (na rovnaky stupen) ako sedadlo vodica?
  13. deto

    Superb modelovy rok 2019

    @Patrik1971 S DSG ano, ale s manualom je to 32760€ :) To si zabudol do vsetkych vlakien napisat, ze kupujes s DSG
  14. deto

    Superb modelovy rok 2019

    Vtip je v tom, ze 1,5 TSI nejde nakonfigurovat v L&K v CZ. Inak cena zakladu L&K liftback s 1,5 TSI je nejakych 33500€ t.j. 860k CZK.
  15. deto

    dobrej magor ve Fabii

    Nezmysel. Ak nie je vodorovne znacenie, ktore hovori o tom, ze su tam 2 pruhy, tak je tam 1 pruh. A je uplne nepodstatne kolko aut sa tam fyzicky zmesti.
×