Přejít na obsah

Tomas_B

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Tomas_B

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Skús toto : Aktivácia funkcie denného svietenia Obr. 22 Prístrojová doska: Spínač svetiel ä Prečítajte si a dodržiavajte najskôr úvodné informácie a bezpečnostné pokyny na strane 38. › V priebehu 3 sekúnd po zapnutí zapaľovania pritlačte páčku smerových svetiel smerom k volantu a zároveň ju posuňte nahor a v tejto polohe ju pridržte mini- málne 3 sekundy. Octavia 2FL 2.0TDI 4x4 103kw CFHC DGSW-9977
  2. Aký máš software ? Mne to takto cvakalo keď som kúpil auto a prestalo to po tom čo som začal pridávať aditívum do nafty. Octavia 2FL 2.0TDI 4x4 103kw CFHC
  3. Ja mám CFHC a SW 9977 a viem že je aj 9978
  4. Ahojte, skúšal niekto po tom akom mal problém s novým DG softom ísť napr po nejakom čase do škodovky aby mu tam nahrali novší soft ? Ako čítam tak najlepšie je dať soft pred DG, len ma zaujíma či to niekto takto riešil.
  5. No dnes som bol pre auto, mechanik povedal že to trhanie robí jeden vstrek že nedokonale spaľuje, pri meraní dávky mali 2 vstreky zvíšené hodnoty jeden 1,77 druhý 1,4 ďalšie mali pod 1. Povedal že tie 2 sú na výmenu, mám vymeniť teda oba alebo len ten 1 čo spôsobuje to trhanie ale ako zistime ktorý to robí ? Pri pohľade na vstreky tak ten 2 prepúšťa naftu bolo tam trochu ostatné suché.
  6. Ďakujem za odpoveď, už je v servise tak uvidím čo a ako, ak je zlé spaľovanie tak viem tomu nejako pomôcť ? Čistič vstrekov ? Aditívum ?
  7. Ahojte, aj ja pozorujem za studena trhanie motorom nie vždy a popri tom trhani aj taký cvakot od motora okolo 1800-2500 otáčok po zohriati to prestane ale až po dlhšej dobe dnes autom netrhalo ale len taký jemný cvakot auto mám 2 týždne tak zatiaľ to nemám moc odpozorované motor CFHC 4x4 230 000 tisíc Dieselgate soft 2,5 roka, interval výmeny oleja bol po 30 tisíc - firemne vozidlo. Pozoroval som to keď to auto dlhšie stálo, cvakalo to silnejšie keď som to kúpil a teraz tak jemnejšie, regenerácia sa mi spustila 3x čo som odpozoroval po cca po 220-300km raz aj po 160km spotreba real 5,8. Mal niekto obdobný problém ? Zajtra idem do jedného servisu na “korekciu vstrekov” tak uvidím či to pomôže. Po tom čo to auto mám tankujem v Rakúsku.
  8. Tak cena 1 zdvihátka bola 13,20 € ( boli to kvalitné nemecké zdvihátka na takých veciach sa nešetrí ) takže 13,20 X 8 = 105,6 € ; tesnenie vačky cca 10€ to mi kupoval mechanik tak neviem presne ale musí sa to lebo ti bude odtial tiecť po čase olej , potom je dôležité či sa ti menili rozvody ked nie tak treba vymeniť remeň (alebo rovno celé podla Km), tesnenie viečka ventilov som nemenil (niekto povedal že treba niekto že netreba ) ale keby začalo tiecť tak výmena nieje až taký problém , za robotu som dal 70 € ale to bola kamarátska cena , ostatní chceli 100€ , aj súčiastky som mal zľavu . Takže ma to vyšlo cca 200€ , ale výmena je dôležitá lebo ti môže prasknúť vačka a s by odišlo vela iných vecí a to by bola iná pálka .
  9. Tak zdvihátka vymenené motor neklepe všetko je ok , Ďakujem
  10. Ďakujem snaď to budu tie zdviháka, to čo popisuješ by mohlo byť ono už mi to viac ludí potvrdilo , len je to normálne pri tích KM ?
  11. Dobrý deň, kúpil som Škoda Octavia 1.9 TDI AHF ,a po chvíle jazdenia sa začne od hlavy motora ozývať klepanie , je pravidelné a pri pridaní plynu súmerne zrýchluje , auto šlape v pohode ziadny problém aj spotreba je super, auto má poctivých 180 000 km + úplná servisná história rozvody boli menené pri 170 000. Neviete čím to môže byť ?
×
×
  • Vytvořit nový...