Přejít na obsah

goku

Uživatel
  • Počet příspěvků

    40
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

666 zobrazení profilu

Oznámení goku

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Zdravim všechny ja jsem měnil převodovku asi před měsícem mam 1,8T motor AUM co sem potřeboval : převodovka v mem případě se jedná o 6q z golfa 4 s kodem jestli si to dobře pamatuju ERR, pak obě poloosy možno použit z okty TDI s 6Q převodovkou ,spojku komplet (setrvak přitlačak lamela) starter , někde sem vyčetl že se mnění i kulisa řazení ale jen u přer face ja jsem nechal origo tu co tam byla a v poho , co jsem ještě dokupoval jsou konce na tahla řazení ty staré jsou na takovém čepu jištěny takovou jako zavlačkou ty na 6q maji jako kuličku na kterou se s trochou hrube síly nacvaknou . Montaž neni tak velkej problem motor nutně ven nemusí podložil sem ho heverem ... druhý hever pod převodku aa hura je dobré mít ten 30 mm ořech na poloosy a lepidlo na šrouby aby se nepovolovaly aa nějakou bzdovou kapalinu na odvzdušnění spojky .. trochu jsem poupravil trubičku od spojky udělal jinej držak k potrubý od serva který je vedený za převodovkou další co se mi nelíbylo byla trubka která vede olej mezi turbem a motorem když jsem dal větší poloosy tak se mi zdalo že tam je nějak malo místa mezi poloosou a tou trubkou tak sem ji gumovou paličkou trošku upravil jediný co mi trvalo tak bylo seřízení lanovodů je dobré to seřidit dle dílenské příručky a potom ještě dle potřeby doladit ve dvou nam cela operace trvala asi cca 12-14 hodin stim že to bylo poprvé a některé věci sme napřed zkoumaly jak udělat na podruhé už by to asi šlo rychleji :-d
  2. goku

    problem s ESP

    tak se zda že je zahada vyřešena asi to byl spínač brzdových světel byl trošku přidřenej brzdovky se rozsvítily ale trošku později . Spínač sem rozebral vyčistil namazal a zatim vše ok ...
  3. goku

    problem s ESP

    Čau lidi mam problem s ESP minule sem jel domu a rozsvítila se kontrolka podvozku zastavil sem chcip sem oktu a znova nastartoval a vše v poho ale po chvilce se znova rozsvítila .Když sem přijel domu tak jsem ji hodil na VAG a ten mi prozradil chybu v čidlo tlaku brzdvé kapaliny sporadicka nevěrohodný signal .Čidlo sem, tedy koupil a vyměnil spolu s brzdovkou celí to odvzdušnil a provedl zakladní nastavení čidla podle DP . Jel sem to projet a kontrolka zase svítí tak jsem prošel celou kabelaž od pojistek až k řj ABS /ESP všechno vyčistil zkontroloval nic sem nenašel dal to do kupy a projel to kontrolka se nerozsvítila po týdnu co auto jen stalo nikde sem snim nebyl kontrolka opět svítí znova sem to rozebral a zkontroloval multimetrem vedení od čidla ke svorkovnici na řj abs který je v pořadku . Nemate někdo napad čím by to mohlo ještě být??? VIS píše jako možnost vadnou řj abs ale ta se mi moc měnit nece teda dokud nebude vyloučeno vše ostatní . Jinak mam v oktě ABS/ESP Mark 60 a v bloku 5 naměřenejch hodnot mi to ukazuje od-0,32 Baru při uvolněnym pedalu až do 104 baru když na to pořadně dupnu zkoušel sem graf pruběhu ten reaguje normalně žadný výpadky či tak . Nevíte někdo jestli ty hodnoty toho čidla sou ok ??? Už celkem nevim čim by to mohlo být .
  4. mno tak dlouhodobou mame 9,2 nejvíc co jsem měl bylo asi 21 l (D8 směr na prahu sobota hooodně brzo rano držel sem ji kolem 200 to tam ještě nebyli ti divný měřící brany) a nejmíň bylo 6,4 a to když sem jel do Karlových Varů ale připadalo mi to jako když to auto trapim prostě to auto na takovíhle šolichaní neni dělaný mno myslim že na to jak jezdí ta spotřeba je hodně dobrá předtim jsem měl formana a když sem chtěl aby to jelo tak sem ho musel trošku vytačet a taky papal kolem 10 takže spotřeba stejná ale zabava poooodstatně větší prostě jí mam rad
  5. mno tak něco podobnýho mi to taky dělalo kontrolka se rosvicela tak po ujetí 200 km ale ne pravidelně někdy dřív někdy pozdějš ten obtokovej ventil (myslim že N249 nebo tak nějak) sem taky měnil a nic rozsvicela se vesele dal potom jsem vyměnil decelerační ventil ( 06A 145 710 N ventil vypínací DECELERČNÍ ) stojí bo stal asi 900 a od te doby klid nerozsvicíse a vše je ok mam 1.8 t AUM ale to bude asi stejný a koukni se na tu malou hadičku od podtlaku která to ovladá jestli je ok a těsní a to s tou řadou valců mi taky začalo psat a pak mi odešla zapalovací cívka na 3 válci ale nevim jestli to stim mam něco společnýho ale od tý doby co jsem ji vyměnil to už nepíše ...
  6. goku

    Alu kola

    tak tohle jsou moje letňáky no a na sněhu to byla sranda
  7. Mno tak se taky přidám . Mam 1,8 T 20V combi rok výroby 2001 kod motoru je AUM najeto mam asi 85000 .Sem sní z holkou moc spokojenej spolehlivá , dostatek síly a spotřeba nevim no nejezdim zrovna pomalu a udržim se na 8,5 l což si myslim celkem jde samozřejmě že se sní da jet i usporněji he ale to mě moc nebaví . Jinak vysloveně žadný problemy sem s ní neměl odešla mi jedna zapalovací cívka a ventyl deceleračního odpojejí nebo jak se to jmenuje . Jinak uplně pohoda , mno jinak ja psali kluci výše je lepší ji postavit na větší kola ,sice trošku ubereš komfortu ale stabilitě to jenom prospěje ...
  8. goku

    Komplet brzdy

    musim na své 1.8t oktě vyměnit brzdy už dlouho řeším jaký kotouče a destičky , po pročtení příspěvků jsem se rozhodl pro zimmermann sport tedy děrované a destičky ferodo primer (koupených u seba tímto ještě jednou dik super spolupráce a rychlost můžu vřele doporučit) neplánuju je na auto dávat hned ale až o vánocích (mam dovču a budu mit prd co dělat ) ale posleze se své zkušenosti rad podělím někde se tu řešilo jakym zpusobem zajíždět nový kotouče né že bych byl nějak skušenej ale s kotoučema jsem dostal německej navod tak tady je -zajížděnim se rozumí krokové zvyšování teploty kotoučů při vyvarování se tepelných šoků . Při zajíždění by měli být volné všechny otvory pro chlazení kotoučů náporovým (jízdním ) větrem . Delší staní během zajíždění dle možnosti zamezit .Nejméně 20 zabrždění ze středních rychlostí (ca 100km/h) při malé intenzitě (maximalní trvání jednohob brždění jsou 3 vteřiny) ze začátku na 70 km/h po absolvování poloviny brzdných cyklů na 30 km/h .Násilnému - prudkému brždění prvních 300 km pokud možno zamezit . Takže toť hrubej překlad navodu co byl přiložený ke kotoučům ...
  9. goku

    Střet se zvěří

    no přidám svoji zkušenost otec to ma namontované na své feldě a že by to zvěř nějak plašilo tak to ani nahodou měl jsem ji pujčenou a jel jsem s ní rano do prace předemnou se oběvili dvě srny a nějak je to vůbec nesr..... jestli to píská nebo ne jel jsem tak 40 srnky si přešpacírovali přes silnici jakoby nic . No takže si myslim že to je uplně na prd nebo tady na severu mame hluchu zvěř :
  10. no ja s moji 1.8T jsem jel asi nejvice 220 a to na d8 asi by jela i rychleji ale to už jsem měl lepiky jinak mam obuto 205/60/r15 a na spotřebu jsem ani radši nekoukal
  11. moooc hezké akorát s předjížděním bude asi problém
  12. zdar lidi můžete mi někdo poradit mám oktu 1.8t elegance rok výroby 01 (prej je to modelovej rok 02 ) mam tam budíky bez maxidotu a chtěl bych je vyměnit za s maxidotem nejlépe RS jak moc je ta výměna náročná??? musím něco předělat na elektrice nebo je stačí jen zaměnit ???? a ještě by mě zajímalo jestli přes Vag kabel jdou nastavit km ?
×
×
  • Vytvořit nový...