Přejít na obsah

HonzaKo

Uživatel
  • Počet příspěvků

    129
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli HonzaKo

  • Narozeniny 5. Srpen

Návštěvy profilu

1 895 zobrazení profilu

Oznámení HonzaKo

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

7

Popularita

  1. Kdy jsi objednával?
  2. Moje zkušenost z Autonovy Brno: doposud s vlastním olejem problém nebyl až letos, vlastní olej ani nerozdělaný nevezmou. Musel jsem teda akceptovat jejich olej 0w30, i když sám jsem dával původní originální 5w30. Zeptal jsem se na případnou slevu na olej a ejhle, slevili na oleji 31% což mi přišlo přijatelné. Jsem tam s nima léta spokojený jak se služebním, tak i s privátním autem.
  3. To je mi jasný, že musím dojet s tím, co se bude upravovat. Chtěl jsem jen říct, že jezdím všude po republice a není problém někam dojet soukromě. Asi je jedno, jestli by se to dělalo před nebo po technické, nebo?
  4. Tak pracovně jsem na silnici každý den, časově to vyjde asi na stejno. Jezdím tam i tam, ale se služebním autem. NaTřinec mi přijde cesta kvalitnější a bez opravovaných částí, i když kolony teď nejsou ani mezi Brnem a Prahou.
  5. Tak z Asie.... no jak myslíš, mohl jsi mít hezký zbytek života, ale takhle..... vybral sis sám. Být tebou, už ven sám nechodím. My vídeňáci se nedáme :-) Na tu shellku jedu jednou za rok, preferuju Benzinu a výjimečně Eurooil bez biosložky.
  6. Díky, jsem z Brna, dojet nemam problém kamkoliv. Mám manuál, takže DSG mě netrápí. Auto je z roku 2014, najeto je poctivých 148 tkm, tankuji pouze vervu nebo shell vpower D plus pridavam VIF. Olej měněn každý rok (origo 5w30), vloni rozvody plus olej v převodovce. V květnu mě čeká STK, udělat to lépe po? Chtěl bych přidat pár koníků, prázdný to jede hezky, při zatížení by to chtělo trochu víc.
  7. Chtěl jsem se zeptat, zdali už někdo zkoušel čip pro 103 kw CFFB, případně u koho. Uvažuji o tom, nějakou bezpečnou rozumnou mez, žádný limitní hodnoty. Dík
  8. Ahoj, mám na Tebe dotaz.  Psal jsi tu o zkušenostech s dvojkovým superbem. Mám doma taky jeden takový z roku 2014, 2,0 103 kw, CFFB, aktuálně najeto 147 000 km.  Když jsem ho měl od začátku v práci, tankoval jsem pouze na Benzině nebo Shell klasickou naftu, ty lepší jsme nemohli, po odkupu (117 000 km) už beru jen Vervu nebo tu lepší naftu na Shellce plus přidávám VIF. Teď jsem tu někde četl, že se VIF přidávat nedoporučuje. Co si o tom myslíš, má to smysl přidávat nebo to může škodit? Dále koketuju s myšlenkou to lehce čipnout, nic zásadního. Myslíš, že to má cenu? Myslím ve smyslu poměr riziko/přínos. Případně o kolik to zvednout? Předpokládám, že škodovka čipy nedělá :-) koho bys doporučil? Nejvíc se tu mluví o TDIfun a Motorpower. Rád bych, aby mi to ještě pár let vydrželo, servis se snažím dávat maximální... originál olej každý rok, nové brzdy, letos rozvody,.... Když najdeš chvilku, budu rád za odpověď. Díky, ahoj Honza

    1. HonzaKo

      HonzaKo

      Tak nevím, jestli ti můj dotaz došel nebo ne :-)

  9. HonzaKo

    Vibrace volantu

    Řekl bych, že se to výrazně zmírnilo. Úplně to asi neustalo.
  10. HonzaKo

    Vibrace volantu

    No mně to vibrovalo hlavně nad 120 km/h, v kopci a pod plynem, po ubrání to polevilo, rovněž v zatáčkách se to chovalo jinak (myslím levá-pravá, úhel stoupání). Dělala to jedna pneumatika, po pootočení na ráfku je vše ok. Teď po dovolené v Chorvatsku pořád ok i při plném zatížení a rychlosti.
  11. Nikde jsem v soupisu plánovaných úkonů nikdy neměl položku, která by zmiňovala onu mobilitu. Nicméně na posledním dokumentu - závěrečné faktuře - mám v položce text tu větu o ukončení po dohodě uvedenou (stejně jako ukazuje predchozí příspěvek, jen s opačným výsledkem).
  12. HonzaKo

    Vibrace volantu

    Být tebou, zašel bych prvně na kvalitní vyvážení kol s přítlakem. Dělalo mi to taky a tak jsem to nechal převážit, ale nepomohlo to. Zašel jsem tedy na ten přítlak a ajhle, tam to ukázalo nadměrnou házivost jednoho kola, pomohlo pootočení pneumatiky na disku o 1/4 a vše je ok. Normální vyvažovačka to neukáže.
  13. Koukal jsem tam a nic tam uvedeno není, pouze nabídka na 5 úkonů asi podle ujetých km (čištění klimatizace, výměna palivového filtru, pravidelná prohlídka, kontrola brzd a výměna oleje). Nikde jsem tam tu mobilitu nenašel.
  14. Autosalon Hora v Brně vlastní olej akceptuje, nicméně bere poplatek 500 Kč. Co mě ovšem zarazilo, tak na faktuře mi jen tak mimoděk napsali, že “Po dohodě se zákazníkem nebyla prodloužena záruka mobility”. Nějak jsem dohodu nezaznamenal a čekal bych, že mě na to upozorní. Pak už opravdu nevidím žádný důvod, proč jezdit do servisu na pravidelné roční problídky, kdy po skončení záruky to byla podmínka právě pro tu mobilitu. Jedině že by ta mobilita padala s věkem auta, letos už je staré 5 let. I tak bych čekal, že na to upozorní. Ale ve výpisu - říkají tomu dílčí potvrzení - ta mobilita potvrzená je. Se tam skočím zeptat.
  15. Dával jsem westfalii přímo na vozy koncernu včetně elektroinstalace vše ok, nechtěl jsem riskovat s lecnější variantou. Montováno u fy Neužil v Brně, cena cca 12 tis. včetně práce.
×
×
  • Vytvořit nový...