Přejít na obsah

Pav

Uživatel
  • Počet příspěvků

    22
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

899 zobrazení profilu

Oznámení Pav

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Take se pridam se svou zkusenosti. Jizdne v pohode, ale jinak spise pojizdna olejnicka. Spodni kryt cely od oleje, tesnici pryze mezi blatniky a kapotou jsou nasakle olejem. Na servisni prohlidce jsem to reklamoval. Bylo mi receno, ze to je takove roseni, ze nevi odkud to je, ze to nic neni atd...Mam to jeste rok v zaruce, tak uvidim a budu to zkouset reklamovat...Auto ma 4 roky a 80 tis. km....Doma mam jeste 12 let stareho Supa2 s motorem 2.0 tdi CFFB a ten je suchy jak pepr...
  2. Zdravím s podobným problémem. Dá se nějak rozlišit původ zvuku jestli je od vstřiků nebo jde od ventilového rozvodu popř. hydroštělů?
  3. Pav

    Zadní tlumiče

    Také jsem loni měnil tlumiče. Dal jsem tam TRW a nejsem spokojen. Jsou asi hodně tuhé a celé auto např. při jízdě po dlažbě drnčí. Příště zkusím jinou značku nebo original.
  4. Čau. Taky ten stejný problém. Najeto 155 tis. Když je motor studený tak je cvakání slyšet hlavně při mírné akceleraci a nižších otáčkách. S ohřátím se to zlepší. Někde jsem četl, že to může být přesuvník ventilů, ale nevím.
  5. Mám dotaz. Při běhu motoru a otevření víčka oleje začnou z nalévacího otvoru "dýchat spaliny". Co to signalizuje. Je to normální nebo nějaká závada.
  6. Ano. Přesně jak popisuješ. "Rachtání" je slyšet, když auto jede téměř bez tahu.
  7. Taky mám stejný problém. Ještě navíc se podobné "cvrlikání" objevuje při akceleraci mezi 1500 - 2500 otáček. Taky si myslím, že je to od vstřiků, ale je to jen moje domněnka. Začalo to celkem rychle, během nějakých 1000 najetých km. Dříve úplné ticho. Tankuji jen aditivované palivo. Najeto 95 tis. km. Ještě jsem dříve nechal přehrát sw před dieselgate, ale tím to snad není?
  8. Koupil jsem supa již s upraveným SW. Máte tip na někoho ze střední Moravy, kdo by nahrál SW před dieselgate? Nebo pomůže chiptuning s tím, že odstraní výše uvedené nešvary ( častější regenerace apod).
  9. Čau. Snažil jsem vyndat vypínač světel jak píšete výše, tj. zatlačením na spínač a otočením po směru hodinových ručiček, ale nedaří se. Nemáte někdo obrázek nebo přesnější postup jak na to? Jakou silou mám otáčet? Když jsem to zkoušel, tak jsem otáčel už velkou silou, že jsem se bál, že něco zlomím. Doufám, že to dobře chápu, že zatlačit znamená zatlačit ve směru jízdy.
  10. Takže zvuk mi připadá stejný jako jsi nahrál. Po sešlápnutí spojky se nic nemění. Nevím, jestli se nejedná o přesuvník sacích ventilů ( nebo jak se to jmenuje) a nebo jak někdo psal poškozený povrch pístu. V servise mi řekli, že je to normální.
  11. Čau, mám najeto 95 tis a asi tak posledních 20tis pozoruji klepání na volnoběh, je to jako šicí stroj. Frekvence klepání mi připadá nížší než jsou otáčka motoru. Klepání nezmizí ani po zahřátí motoru. Na napínací kladku jsem zkoušel zatlačit při volnoběhu jestli se nezmění klepání, ale žádná změna.
  12. Čau. Díky za názor. Do ventilů jsem nešahal, ale ještě jsem se chtěl zeptat jak se dá zjistit jestli je vadný hydroštel?
  13. Pav

    Vibrace v záběru

    Zdravím všechny s podobným problémem. Díval jsem se na webu na ceny toho vnitřního kloubu a ceny se pohybují cca od 700,- Kč (za čínu) do 5000,- Kč ( za origo). Chtěl bych ho taky vyměnit, ale nemá někdo zkušenosti s tím čínským. Nevím jak je to s životností. Ještě mně napadla možnost výměny celé polosy, neboť by odpadlo lisování kloubu na hřídel a cena této poloosy je tak někde 1200 - 1600 za neorigo - čínu. Kdo s tím má nějaké zkušenosti dejte vědět. Ještě prosím o radu, musí se při demontáži poloosy demontovat spodní čep ramene?
  14. Díky za názory. Podle toho co píšete to vstřik asi nebude. Auto jede v poho 160, akorát při akceleraci se mi zdá, že je to takový zdechlý a když lehce povolím pedál plynu tak to akceleruje pocitově o chlup líp. Jinak s ventilama jsem nic nedělal, možná to bude hydroštel?
  15. Zdravím. Stejný problém. Při studeném motoru při přidání plynu za jízdy cvrlikání z motoru. Když stojím a přidávám tak nic, ale jen za jízdy. Podařilo se to odstranit a co to nakonec bylo hydroštel nebo vstřik?
×
×
  • Vytvořit nový...