Přejít na obsah

Karel12345

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Karel12345

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Hm,tak výkres asi nebude.
  2. Ahoj, rád si s tebou kompletní díly vyměním,řeším u OII opačný problém,z důvodu mizerného terénu na horách.
  3. Ahoj,nebyl by k dispozici výkres na podložky na O2.
  4. Pokud jsi tak chytrý,že víš jak má být řídící jednotka nakodována-pracuj ve vývoji.

  5. Omlouvám se příspěvek jsem už objevil.
  6. Tak já myslel že už je to všem jasné,ale ještě jednou to vysvětlím.Při teplotě pod nulou se automaticky zapne el.spirála,i když je topení na minimum.A protože má slušno spotřebu,zvýší se otáčky motoru,aby to alternátor utáhl.Otáčky klesají až krátce před dosažením 90 stupňů.Pokud zastavíte a necháte běžet motor na volnoběh,teplota rychle klesá,a celá situace se opakuje. Takže při jízdě po městě jen obtížně udržíte provozní teplotu,a proto máte vyšší spotřebu,amyslím že ani nesplňujete normu euro5. Uf to jsem se vyčerpal. Je zvláštní že zmizel můj příspěvek,kde jsemhledal podobně postižené lidi na hromadnou stížnost.
  7. To jsem rád že ti to nedělá, napiš až zůstaneš stát dvě hodiny v koloně, při -15 stupních,a nezapneš topení.
  8. No on i diesel musí někdy jezdit ve městě.Mám naprosto stejný problém u nového auta,a hodlám ho řešit.Pokud to jiné značky nedělají,normální to není. Dostal jsem přípis od Škody,že studený motor není na závadu a neovlivňuje životnost.To je samozřejmě pěkný blábol. Pokud máte někdo zájem,pište kontakty na Vás,podal bych hromadno stížnost. Tedy pokud se nás sejde min. pět Karel.svarcbek@seznam.cz
×
×
  • Vytvořit nový...