Přejít na obsah

Mykci

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Mykci

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Co bych zkusil já... Odpojil bych jeden kabel po druhém (samozřejmě si dobře zapamatovati jejich polohu při zpětném zapojení) a až bych našel ten co dává a vypíná proud po otočení a vytažení klíčku...k tomu bych připojil kabel, který je dle návodu pro to určený...v podstatě zapíná a vypíná rádio... Jakpak je to teď připojené... )
  2. Zdravím, spínací skříňka je takový váleček a na něm pár konektorů...označené číslem... Konektor č. 30 - k tomu vedou dva kabely...červený a černý...přímý proud. Konektor č. 50 - vede ke startéru...takže ten je také pase Konektor č. 16 - tam vedou dva kabely nevím co má konkrétně za úkol ale dává proud jen tehdy když když se startuje-točí klíčkem a na přístrojovce rozsvěcí kontrolku s " ! " Konektor č. 15 - (myslím si, že pro nás nejdůležitější) tam je zapojený elektrický proud pro přístrojovou desku (po otočením klíčku se rozsvítí) - černý kabel a palivové čerpadlo - červený kabel. Co se rádia týče, mělo by býti zapojené přes iso konektor a z toho vedou tři kabely...červený, černý, žlutý... Červený je přímý proud a měl by míti funkci pouze k zapamatování uložených stanic. - zapojit na přímý proud. Černý je kostra - takže připojit na kostru Žlutý je vlastně proud od spínací skříňky takže zapojit na konektor č. 15 a mělo by to fungovat... Na na druhém iso konektoru jsou zapojené reproduktory Některé autorádia jsou ještě kostřeny přes anténu, takže při testu doporučuji zapojit i anténu... Přeji hodně zdaru. M.
  3. Dobrý večer, s kolegou jsme si koupili do práce Forman van...prošel docela velkou opravou včetně nového motoru...defakto nebylo mnoho problémů ale nečekal bych, že největší problém bude tento: Původní majitel započal výměnu interiéru z favorita na felicii....bohužel to zbastlil a nedodělal a rádi bychom to dodělali... Je tam palubní deska kompletní z felicie, páčky i volantu a všech spínačů kromě zapojení blinkrů, vše to začíná u spínače tlačítka varovných blinkrů...na internetu jsem našel pár schématu ale podle něho to nefungovalo...samozřejmě jsem použil relátko u felicie a zkrátka vše co jsem se dočetl...ale už inspirace došla... Moc vás prosím, nemáte někdo s tímto problémem nějaké zkušenosti, nevíte kam se obrátit... )) Mnohokrát děkuji za jakoukoliv radu... M
  4. Opět vás zdravím chtěl bych se pochlubit, že větrání v autě mi opět funguje...vyměnil jsem ovládání topení, v motoru jsem rozebral ten ventilátor a vše řádně promazal a kontakty očistil...jenže jsem zjistil hroznou věc...pojistka k ventilátoru (ve skřínce s pojistkami) byla úplně rozpečená, roztavená asi půl hodiny jsem jí dostával ven... Z toho mam docela obavu, co by to mohlo být, co je za problém...nechápu... ach ju...
  5. Opět děkuji...tvé příspěvky jsou opravdu bomba, je pravda, že ventilátor nejde vůbec ani na první, druhy, třetí či nulu... zkusím nejdříve pojistky...když to nepomůže tak vyndám ty přepínače jako jsou mlhovky atd...a měl bych se dostat k ovládání od topení a pokusím se ho vyšroubovat a skouknout kablíky zdali nějaký nevypadl... Přiznám se, že když jsem přijel z praciny tak jsem se tam malinko kouknul a všiml jsem si dvou volně položených kabelů ovšem jsem je nedokázal identifikovat ale myslím si, že odněkud nevypadli ale nikdo nikdy neví... Když to budou ty odpory...tak autolektrikář a přeletovat? Děkuji za informaci, motorek větráku samozřejmě promažu... Honza 75Kw: Také mě napadlo koupit nové šoupátko ale nevím podčím, pakliže kde ho hledati... Edit: předtím než to přestalo úplně fungovat to dvakrát vypadlo...vždy jsem pohnut páčkami párkrát sem a tam a začalo to zase fungovat...
  6. Mnohokrát děkuji za odpověď, už jsem zase o něco chytřejší... ) Jestli to dobře chápu, tak stačí vyměnit ty zarezlé šroubky a (nejlepší bude to vymontovat a koupit ty samé ale nerezové) a pak by teoreticky nemel foukat ohřátý vzduch...aha... ) Nicméně teď řeším jiný problém, dnes se mi zastavil ventilátor úplně ( Musím to do víkendu vydržet... Ovládací kolečko dám na stupeň tři a nic... ( ani na jedničku ani na dvojku...
  7. Dobrý večer, nedávno jsem si koupil Formana r.v 94, měl jsem k tomu dva důvody, odešla mi Laguna a po útrapách s nekvalitním autem, předraženými díly a průvanech v peněžence...jsem si pořídil Formana, je to jednoduché auto a díly jsou za pár korun... ) Má otázka se se týká ventilace studeného vzduchu, teď v parných dnech mam pocit, že vzduch není zrovna nejstudenější...Jeden zákazník mi říkal, že je potřeba vyměnit "Regulační ventil topného tělesa" abych se přiznal tak nemam tušení co to přesně je a jakou má funkci. Bohužel nemam s Favoritem žádné zkušenosti, a tak nevím jeli přísun studeného vzduchu normální či je nějaká závada...popřípadě jak by se dalo zajistit studenější vzduch? Zatím všem mnohokrát děkuji.
×
×
  • Vytvořit nový...