Změř skutečný obvod kola / např. krejčovským metrem/ na přední nápravě a porovnej to s těma letníma . Pravděpodobně ty zimní budou trochu manší a to udělá tu odchylku . 142 na 130 je fakt dost . To měly stodvacítky v 80 tých letech .
Ahoj . mám trochu problém s řízením . Při otáčení volantem za jízdy jde volant doprava trochu víc ztuha než do leva . Auto přitom jede rovně tzn. řízení nikam netáhne . Dělá to tak od začátku . Auto je S3 před fl v provozu půl roku najeto 6 tkm . Předem dík za každou odpověd .
Ahoj . Nevíte někdo prosím jak sundat ty fajfky ze svíček ? Nejde to a nejde to , ani tím hřebejkem jak zde někdo popisuje , je to asi zapečené jak sviňa . Dík za každou radu .
Tak ogaři , ten samej problem jsem měl na octa 1 , pouze jsem vyměnil uloženi stabiizatoru , od té doby auto táhlo doprava , sice mírně ,ale táhlo a nedokázal s tím nikdo nic udělat , x krát geometrie , přehazovani pneu a nic . Po celé 4 roky jsem s tím musel žít , nic přijemného .
Osobně mám Michelin energy , a hukot jak sviňa . Alespoň v porovnání s mojí bývalou octavii 1 . Auto jsem koupil v lednu , najeto 58 a mělo zimní matadory , tak jsem myslel že je to tím , přezul jsem nedávno na letní již zmiňované micheliny a hukot pořád stejný . Taky nevím jestli jsou v tahu ložiska a nebo to tak prostě je již dáno konstrukcí auta .
Ahoj . Chci se zeptat jestli někdo nevíte jak daleko je výparník klimy od pylového fyltru . Jedná se mi o desinfekci . Hodně je tu o tomhle napsáno , různé spreje atd . Dle mého je to vše zbytečně drahé . Doma v bytě používám na desinfekci klimy řadu let obyčejnou alpu / 62 % LÍH / a 100 procentní spokojenost . Jenom nevím jeslti se nějakým rosprašovačem dostanu aš na výparník . Dík za odpovědi
Ahoj.Chci koupit dvojkovou octu , mám vyhlídlé pěkné auto , ale má problém a to ten že páté dveře ačkoliv jsou zabouchlé, tak vypadají jakoby byly otevřené , prostě odstávají , a je tam v místě u lampy škvíra že tam strčím prst . Nevíte někdo jestli se s tím dá něco dělat ? Třeba nějak potáhnout na zámku ? Bourané to asi není vše je origo puvodni . Dík za každou odpověd
Ahoj. Potřebuji poradit jestli jde u o1 nastavit tuhost řízení pres vag. Četl jsem tady na foru že u o2 to de a dokonce v pěti stupních tuhosti. Máme doma dvě naprosto stejné octy 1,6 rv 99. U jedné najeto 280 tkm a řízení naprosto lehce ,řekl bych že je to i dost přeposilované. U druhé najeto jen 85tkm a řízení dost ztuha. Díky za radu
Ahoj. Nedávno jsem měnil rozdělovač u 1.6 tky. Bylo jasné že po takovém zásahu musím na seřízení motoru. Čekal jsem že v servise budou měřit a seřizovat předstih. Jenže to jenom napíchli na pc a asi po 20 minutách řekli že je vše seřízené a ok. Ch ci se zeptat, jesli je možné aby tímhe postupem předstih nastavili ? Moc tomu nerozumím ale předstih se dicky seřizoval otáčením rozdělovačem a nějakým stroboskopem nebo čím. Jinak motor běží pěkně plynule ale zdá se že má menší výkon a spotřeba šla o víc jak litr nahoru. Ještě dodám že nový rozdělovač je Bosch a tak jak jsem ho tam nasadil tak tam je. Poradte dík
číslo motoru nikoho nezajímá,motor mužeš měnit třeba každej tejden,ale typ motoru se kontroluje dusledně oficialně nemužeš 66tku vyměnit za 81 z stk tě vyrazej.pokud tam máš dobrýho známýho ok,ale stejně to jednou budeš chtět prodat,nový majitel s tím pude na evidenčku a je to v pytli auto máš zpátky, a budeš schánět znovu druhej motor
tem samej problém jsem měl na puntu 1,7td po té co my v servise vyměnili palivovy filtr,prostě tam dali takovej co tam bejt neměl,stačilo vyměnit za správný a klid