Přejít na obsah

michaelo

Uživatel
  • Počet příspěvků

    45
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení michaelo

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

4

Popularita

  1. Zdravim, potreboval by som poradit co dalej, mam fabiu 1 predfl a nieco mi blokuje rj motora... stiahol som soferove okno a auto mi zdochlo. Samozrejme aj komfortka ko. Diag sa nepripojim ani na rj motora ani na komfortku, ostatne rj hlasia ze bez komunikacie rj motora. Teras sa mi to stalo 2. Krat... prvy za rovnakych okolnosti pomohlo vymenit komfortku a auto islo, teras po vymene uz nepomohlo. Skusal som vsetky poistky merakom, odpajal som dvere soferove, vymienal som rj motora za inu sice iny motor ale aj tak mi do nej neslo pripojit diag, preto predpokladam ze bude zrada niekde inde. Co mam dalej skusit? Dakujem
  2. Radiss, v tej dobe som mal juniora s vybavou gt okrem klimy motora a servoriadenia, dnes je z toho auta povodna len kasna
  3. zotrvacnik je v poriadku, to sa riesilo... zaujimave u favorita by som necakal taketo snimace, kazdopadne ma sklamala elektronika, som myslel ze ked je to vw group tak to bude vymakane ... chyba bola v palci, po vymeneni a nastaveni ide vsetko v poriadku. Nechapem preco ma diagnostika zavadzala s hallovym snimacom.
  4. Zdravim, mam problem. Mam favorita monotronic BMM a nemozem nastartovat. Auto je po vymene motora (funkcneho) z felicie mpi, ale len blok s hlavou, ostatne ostalo povodne. Predpokladam ze problem bude v elektrike, kedze pri startovani nepusti tryska palivo. Diagnostika vypisuje chybu G40 hallov snimac (ziadny signal), predpokladam ze to je snimac na zotrvacniku, mam 4 snimace a ani s jednym to nejde. Podavacie cerpadlo pocut a po odpojeni hadicky pekne daleko dostriekne, teda tlak ako taky tam bude. Teras to zaujimave: ked snimac vytiahnem prilozim ku kostre a jeho oddialenim pustim aj vstrek aj iskru, teda funguje ako ma. Tak isto ked snima zotrvacnik (klucik je v prvej polohe) a otacam kolesami, otvara pravidelne trysku a pravidelne hadze iskry, tak ako ma. Akonahle zacnem startovat tak vstrek neotvori, ale iskry hadze pekne. uz si fakt neviem pomoct ako to ozivit, nejake rady? Dakujem.
  5. nebude pracovny tlak elektrohydraulickeho zavisly od regulacie? Teda by riadeniu nemalo vadit ked tam bude staly tlak od hydraulickeho riadenia. Vsak octavie stym kludne mozu jazdit tak preco by mali jej "nevyhody" nejako extra vadit pri fabii. Elektroniku tam netreba vobec riesit kedze robili auta bez posilnovaca (juniorka). Staci ju len vypnut kodovanim, bol som zato ze elektrohydraulicke servo davali koli slabsim motorom aby neplytvali zbytocne vykonom ked tam aj tak ziadny nebol , ale ked mam v aute 2.0i tak sa mi to stale javi ako jednoduchsie riesenie hlavne financne a na poruchovosť co sa tyka legislativy mi to moze byt uplne jedno kedze v papieroch mam iny motor ako v skutocnosti
  6. k hodnotam tlaku sa niekde dostanem? ci len nejako odmerat?
  7. zdravim, neviem ci to tu niekto uz riesil ale uz dlhsiu dobu mi vrta v hlave jedna myslienka... po dlhodobo nevyriesenom probleme s mojim servom ma zacina zaujimat ako sa da prekopat elektrohydraulicke servo na cisto hydraulicke. Npr. ako maju octavky, teda samozrejme len pre motory ktore maju rovnake s fabiou (nie htp, ani mpi) Pride mi to ako jednoduchsie a hlavne spolahlivejsie riesenie predstavujem si to tak ze na povodne riadenie dat hadice a cerpadlo s nadrzkou z octavie, na motore by mal byt drziak na cerpadlo kedze tie motory su typyzovane na viac modelov. Tym padom treba pouzit remen z octavie. Diagnostikou vypnut posilovac riadenia aby neukazoval chybu. napisal by mi tu prosim niekto znaly, ci to je realizovatelne alebo ake medzery ma toto riesenie?
  8. radiss33 , keby som nebol inspirovany inymi, nikdy by som sa dotoho nepustil a v tom ze som to tu trosku rozpisal aj pre ostatnych nevidim problem
  9. snímač vymenený, problém ostáva... nemá tu niekto skúsenosti s takou chybou?
  10. poradí prosím niekto? môže byť ten krúžok odtrhnutý ???
  11. Zdravím, mám riadenie KOYO , diagnostika hlási: G85 snímač žiadna komunikácia v bloku hodnot zozačiatku dávalo nezmyselné čísla pri otáčaní volantom, teras uz len nulu ukazuje kontakty prečistené, snímač bol vonku a čistil sa od prípadnej vlhkosti dá sa ešte nejako premerať samotný snímač či je chyba v nom? ked som vybral snímač tak s tým plechovým krúžokom v riadení, ktorý je snímaný sa dalo točiť. Je to normálne alebo je odtrhnutý (riadenie je po havarke)
  12. Chcel by som sa spytat tych co maju stym skusenosti, ked si zozeniem kopmplet riadene tj servoriadenie, servocerpadlo aj s hadicami a snimacom natocenia uhlu z F2 bude mi uplne vsetko pasovat na F1? Napríklad ako konektory, uchytenia a pod. Je mi jasne ze jedine z F2 predfacelift koli komunikácii. a naco si este davat pozor pri kupe? teda okrem toho aby netieklo?
  13. Dakujem, ano mam maxika z F2 ukazatel paliva sa musi upravit bud v eeprom alebo vymena plavaku, ja som volil vymenu plavaku... nikto mi s upravou eeprom nechcem poradit premna bolo potrebne skoro uplne vsetko kedze maxika som osadzal do juniorky ale tebe staci, teda ak si mal palubny pc : len plast z budikov F1 a kompletne budiky z F2, puzdro upravis podla vyssie uvedeneho navodu, prisposobis cez vag a mozes maxidotit mas otom climatronicu niekde vlakno ke je to rozobrate? rad by som si to pozrel.
×
×
  • Vytvořit nový...