Jump to content

Kane13

Uživatel
  • Content Count

    429
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Kane13 last won the day on March 30

Kane13 had the most liked content!

Community Reputation

251 Excellent

About Kane13

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

2,241 profile views
  1. Kane13

    Škoda Octavia IV

    @RDMBR Co se týče ovládání, ze začátku to byl těžkej nezvyk, teď už jedu úplně automaticky. Je to jiný, ale dává to smysl. Ovládání klimatizace je mi popravdě celkem ukradený, jsem zvyklej dát AUTO a nic neřešit. Takže je mi vcelku jedno, jestli točím kolečkama, nebo mačkám displej. @Martab Jj, je to TDI 110 kW DSG. Jak ale píšeš, jedná se o tzv. Release A, takže některý věci mám jinak. Nemám například KESSY nebo Lauru. @Jan R. Na gumy musím kouknout. Dám vědět. Jinak obecně "dětské nemoci", podobně jako jiná auta jsem byl na svolávačce několika jednotek a měnili mi přední mlhovky, pravá občas vyhazovala chybu.
  2. Kane13

    Škoda Octavia IV

    Zatím mám najeto cca 14 tisíc. Řešil jsem "drobné dětské nemoci", ale jinak musím říct, že co se týče srovnání III vs. IV., má IV v jízdních vlastnostech ve všem navrch. Motor jede podle mě jak urvanej, až se někdy podivuju, jestli má skutečně "jen" 110 kW. Krom toho spotřeba mi pořád vychází do 6 l, což je při mým stylu jízdy až neuvěřitelný. Podvozek je na můj vkus trochu vyměklej, de facto pořád jezdím na sport. Ale to je daný i tím, že jezdím na 17" a ty mají strašně vysokou gumu. Asistenty asi nebudu úplně hodnotit, protože jak ACC, tak Lane Assist jsou u mě permanentně vypnutý, nemám je rád v žádným autě. Teď jsem pár dní jezdil s OIII ve dvoulitru a přestože to auto upřímně miluju, je to o úroveň níž. Jediný, co OIV vytýkám, je nemožnost deaktivovat volnoběžku. Ta je neaktivní jen v režimu S a ten se zase na běžnou jízdu úplně nehodí. Takže často šlapu na brzdu, byť by standardně stačilo odstavit plyn. Kdyby cokoli, ptejte se. Testuju opravdu intenzivně. Nebýt korony, už mám druhou, protože bych měl přes 20.000 km. Jezdím 6 - 7.000 měsíčně.
  3. Kane13

    Škoda Octavia IV

    Celozávodní dovolená je KT 31-32. Po ní se začne s MR21.
  4. Kane13

    Škoda Octavia IV

    Všechny výše uvedené věci se týkají MR21.
  5. Dobrý detailer to určitě zvládne. Toho bych se nebál. Dcera se pozvracela v autě několikrát a zvládl jsem to vyčistit i sám.
  6. Kane13

    Škoda Octavia IV

    Budou dřív...
  7. Kane13

    Škoda Octavia IV

    Světla bez "dělení" jsou standard i pro Style. Světla s "dělením" jsou Matrix světla, aktuálně v paketu Style Plus.
  8. Kane13

    Škoda Octavia IV

    Ano, ten litr souvisí právě se změnou MR ;-)
  9. Kane13

    Škoda Octavia IV

    Modelový rok bude v kalendářním týdnu 30, ne 25.
  10. Kane13

    Škoda Octavia IV

    5-6 měsíců je totální nesmysl. Aktuální doby dodání jsou 6-8 týdnů pro LB a 12-14 pro combi.
  11. Hlavně je dobré o tom dopředu popřemýšlet. Standardní ozvučení jde bez problémů vyměnit za jiné repro a funguje to, u Cantonu je výměna repro problematičtější.
  12. Taky jsem to řešil, neb mě to taky strašně sere. Má to nejspíš na svědomí iOS13. V autě to nijak ovlivnit nejde.
  13. Kane13

    Škoda Octavia IV

    To je samozřejmě taky scénář.
  14. Kane13

    Škoda Octavia IV

    Ano, vzhledem k objemům a rychlosti případné opravy je to skutečně uklidňující. Nedovedu si úplně dobře představit, že by byla chyba mechanická, třeba vadná výztuha, a na každém autě by se to potom fyzicky měnilo. Už jen vzhledem k expedici dílů. Takto se upraví software, pošle se naráz všem autorizovaným servisům a ti můžou "v řádu minut" vyřešit několik aut. U mechanické závady by to určitě nebylo tak snadné.
×
×
  • Create New...