Přejít na obsah

pie

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Vše zveřejněné uživatelem pie

  1. hledam handsfree

  2. pie

    Vibrace volantu O1

    Už asi měsíc mne trápí na O1 TDI 81kW 2003 škubání volantu a bouchání od přední nápravy. Konkrétně to dělá hlavně když se rozjedu a pak pustím plyn, tzn. že je přední náprava bez hnacího výkonu. Pak mi uplně vibruje volant a je slyšet bouchání od přední nápravy. Nechal jsem kontrolovat vyvážení předních kol a to bylo v pořádku. Brzdy by to taky snad neměly být, protože při brždění se žádný vibrování ani bouchání neděje. Netušíte co by to mohlo být?
  3. Poslední dobou mi v garáží docela smrdí nafta, což nedělávalo. Odělal jsem kryt a tam bylo docela mokro od nafty u vstřikovače uplně vlevo. Utřel jsem to, nechal jsem chvili běžet motor a za chvíli to bylo zase mokrý od nafty. Dotáhl jsem to úplně na fest, ale moc to nešlo, bylo to dotáhlý dost a žádná změna. Má tam ten vstřikovač nějaký těsnění do hlavy, který by se dalo měnit? Hadičky vypadají v pořádku. Díky za radu
  4. pie

    Přehřívání

    Jen takovej dotázek, točej se vrtule? a je chladič horkej? Vrtule se tocej kdyz to varilo, clhadic je normalne teplej, privodni hadice hodne horka, odvodni min horka, takze jestli miri k temorstatu, tak tam problem asi nebude
  5. pie

    Přehřívání

    Díky za radu. Díval jsem se na katalog náhradních dílů, kde normálně nakupuju www.mjauto.cz a tam mají na tento motor 81kW asi 6 různých typů těsnění od jednoho výrobce, která se liší v síle při instalaci a počtem děr. Jak zjistím, které je to správné? Nemáte odhad, kolik ta výměna může stát, co všechno vyměnit (i šrouby?) a ideálně, nemáte tip na někoho levného a šikovného v Brně nebo v okruhu 200 km?
  6. pie

    Přehřívání

    Oleje je pořád stejně a ani v té chladící kapalině není známka toho, že by se tam míchal olej.
  7. Čau, mám O1 2003 Tdi 81kw a posledního půl roku jsem pozoroval únik chladící kapaliny, 2x jsem dolíval asi půl litru. S autem jsem jezdil jen po okrskách a městě do cca 100 km/h. Minulý týden jsem spěchal v Německu po dálnici a jel jsem asi 10 minut 180 km/h a najednou mi začal řvát computer že mám málo kapaliny a zároveň jsem si všiml ručičky teploměru úplně zalomené na maximum, současně jsem se začalo z motového prostoru kouřit. Takže jsem to odstavil, nechal vychladnout a dolil destilku. Pak jsem to zkusil znova a opakovalo se to, motorovej prostor byl celej mokrej, jak to stříkalo z expanzní nádoby. Následovalo ve škodováckým servisu natlakování, kde prý nezjistili žádný únik v oběhové soustavě, i když to jim moc nevěřím. Diagnostikovali to jako pravděpodobný problém s vodním čerpadlem. To jsem tedy u svého garážníka nechal vyměnit, nicméně to nepomohlo a problém se znovu opakoval, tenrokrát už po 8 minutách na 160km/h se rafika teploty začala zvedat a zase to začalo řvát, že je málo vody. Takže jsem zastavil, tentokrát dolil asi jenom litr. Nyní o 6000 Kč později jsem pořád bezradný, setkali jste s tím, nevíte, co by to mohlo být? Garážník říkal, že by to teoreticky mohlo být ještě těsnění pod hlavou, jenže už to nechci jen tak zkoušet, ani nevím, na kolik by ten test zase přišel. Díky moc!
  8. Mam O1 Tdi 81kW 03, najeto cca 110k. Jsem hodne zklamany z maximalky, ktera cini podle GPSky na rovne silnici i po dlouhem rozjeti max 170 (tachometrových cca 175-180). Podle technicaku by mela jet cca 190. Taky zrychleni je takovy slabsi. Myslim, ze to neni normalni. Vzduchovej filtr jsem menil cca pred 20 tis. kilometry a pri kontrole nevykazuje nejake ucpani. Nedavno auto bylo v servisu, protoze mne padalo do nouzovyho rezimu - zjistili nejakej osoupanej kablik a pry rozhybali nataceni lopatek turba - od te doby tyto problemy ustaly. Ptal jsem se samozrejme na potenc. problem s vahou vzduchu, ale to pry vyloucili a vypis chyb z VAGu je prazdnej. Takze se ptam, kde by mohl byt zakopanej pes - co nechat vycistit, spravit? Nebo je mozny, ze je to tak blbe zajety?
×
×
  • Vytvořit nový...