Přejít na obsah

Dr. Driver

Uživatel
  • Počet příspěvků

    32
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Dr. Driver

  • Narozeniny 10.12.1985

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Dr. Driver

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. JJ, jak vidim automat, tak se stávam slepým, jsou s tim jen samý starosti. DSG je snad ještě horší exemplář než ten tiptronic
  2. Ahoj, měl jsem stejný problém, že při ubrání-přidání plynu auto lítalo ze strany na stranu. Měl jsem (také po zimě) utržený silembloky předních ramen. Po výměně a opětovném převážení kol auto jede zpříma jako lineární tank !! :smich: SORRY! Jak jsem si to přečetl lépe, tak možná máš jiný problém, ale ty silembloky bych minimálně zkouknul, za to nic nedáš a uvidíš zda jsou ko nebo ok.
  3. Tak do Octávky z roku 2001 je to na hranici syntetiky - polo syntetiky. Já bych být tebou zkusil vyměnit za olej 5w40 Motorex. Dost lidí, kterým sem ho doporučil mi psalo, že se chod motoru výrazně zklidnil a ztišil Já osobně ho do aut dávam taky a nikdy jsem s ním žádnej problém neměl. Je dražší než standardní oleje, ale svou kvalitou, nízkým bodem odparu a vynikajícími mazacími vlastnosti už od počátku startu u studeného motoru jsem zatím neobjevil žádný lepší ani nikdo jiný komu jsem ho doporučil mi o lepším oleji zatím neřekl. Tady je link na e-shop: http://www.motorexcz.com/ Mají to tam trochu zmatečně řešené, takže jim spíš napiš e-mail nebo zavolej že chceš 4 litrové balení. Takhle po 1 litrovkách by tě to vyšlo sakra draho Osobně bych ti doporučil přímo tento olej vyvinutý pro koncernová auta od VW: http://www.motorexcz.com/produktyCarLine/profile-v-xl-detail_184 Sice litr stojí stejně jako 4L Valvoline nebo Castrol, ale kvalita o milion procent rozdílná Kdo přestal řešit cenu a má svůj motor opravdu rád a váží si ho, tak mu dopřeje kvalitu, i když si musí šáhnout hlouběji do kapsy . Osobně už bych jinou značku do auta nedal po zkušenostech s těmito oleji!
  4. Taky mi klepaly hydroštely prvních pár sekund po nastartování a je to asi tím, že chvíli trvá než vymezí provozní vůle a celkově si myslím, že když nenastartuješ a hned jí na plnej plyn neodpíchneš kupředu, tak to tomu motoru nikterak vážně neškodí horší by bylo kdyby to klepání pokračovalo i po zahřátí motoru, to už by byl důvod k řešení přímo servisním úkonem. Zkus vyměnit olej za nějaký hustější popř. řidší nežli tam máš teď. Třeba já sem přecházel z polo_syntetiky na plnou syntetiku a nakonec mi ten rozvod klepal i při zcela zahřátym motoru, takže sem přešel z5 na polo_syntetiku a hle klepání zmizelo ale je to už pár let z5. nevím jaký rok výroby máš ty..?
  5. Ekologii bych příliš neřešil, zaslepit a tak to i v následujících dnech udělám, jen nevím jak !??
  6. http://forum.skodahome.cz/topic/109303-egr-ventil-po-180-000-km-nebo-po-10-letech/ Mrkněte sem, třeba pak uznáte za vhodné si to pročistit
  7. Čau, no otcovi právě ten SI 2,5L tlakuje celkem dost, sem byl před chvílí zjistit, no chtělo by ho déle projet a pak sundat to víčko s natočenym motorem, takhle když ho zahřeješ na místě se to moc nepozná Jinak ta bílá pára je běžný jev odpařování oleje Zahřátej olej se prostě odpařuje no, když otevřeš to víčko a motor necháš nastartovanej
  8. Nechtěl jsem to zas tak přehánět s výměnami, ale je snad normální, že když koupím ojeté auto, tak první co vyměním jsou rozvody + vodní pumpa, provozní kapaliny a komplet všechny filtry, protože tachometrům už od pradávna nevěřím Pak záleží na zbytku co je potřeba udělat (brzdy, silembloky, čepy, tlumiče atd.) to snad každý motorista pozná sám, jestli mu auto skáče, hází sebou za jízdy ze strany na stranu nebo nebrzdí. Nic víc, nic míň. Rozvody, kapaliny a filtry jsou takovým spíš klidem na duši, že má majitel 100% jistotu, že nic nepodcenil. Osobně bych chtěl vidět fakturu za rozvody a ještě se tu nezmínil onen rok výroby a odkud je auto pořízené, jestli z ciziny nebo z ČR, pokud od nás, tak se dá dopátrat podle VIN, zda a co bylo na autě děláno v autorizovaných servisech. O tom jen dohady, dokud si to sám nezjistíš
  9. No jak sme si určitě všimli, v mém příspěvku sem s tímto posledním řešením již počítal, že km asi těžko budou pravdivé a poctivé..je to normální v dnešní době v týhle zemi..taky jsem před lety koupil od známého prodejce aut octavii (z AAA Auto) a po dopátrání původního majitele mi na férovku řekl, že měla 350 tis. když ji prodával. A ejhle, já měl v té době na tacháči necelých 140 tis. Ale nikomu to nepřeju jako zažít stočený km., to pak rovnou na tom autě můžeš už komplet všechno vyměnit a modlit se, aby se náhodou ještě něco navíc nevysypalo.
  10. Tak to je naprosto normální jev, u tohohle motoru to dělá běžně, že po prohřátí a chodu motoru na volnoběh otevřeš víčko a při chladnějším počasí se z něho line bílá pára A jak to myslíš že netlakuje? jakože z něho nestříká olej jo? Tak to na volnoběh ani nemá dělat, ale když ho okouříš, tak si připrav hadr na utírání potom lol Jinak doporučuju ho projet pořádně! Jinak majitel něco tají a jít od takového kupu pryč Jestli neni ten motor taky uvařenej může být...prostě ho nechat zahřát na provozní teplotu a pořádně ho protáhnout, jakmile začne ručička teploty stoupat výše než na prostředek ukazatele je něco v nepořádku a taky ať ti majitel nastartuje a pak šlápne na plyn a ty se dívej jakou barvu má kouř z výfuku, podle toho se dá taky poznat jestli je prasklé těsnění pod hlavou či nikoliv. A každopádně s sebou mechanika pokud si nejsi s něčím jistej
  11. Při tak málo km musí vydržet! Tak přeju hodně šťastně najetých kilometrů a ať tě auto do budoucna nepřijde na víc, než za kolik si ho pořídil
  12. Přesně jak píše libero! Osobně bych vůbec, ale opravdu vůbec nekoukal na tacháč a vyměnil: olej + filter; kabinový (pylový) filtr; palivový filtr; vzduchový (sací) filtr; brzdovou a chladicí kapalinu; rozvodovou sadu + vodní pumpu! (u PDčka dost důležitý vyměnit i tu pumpu, jak sem četl v jiném příspěvku); zkontroloval bych olej v převodovce, olej v servu a každopádně v neposlední řadě bych vyměnil olej + filtr v Haldexu. Pak by stálo za to vyčistit EGR ventil viz.: http://forum.skodaho...o-po-10-letech/ a potom bych od podobného "sairaitu" vyčistil i celé sání Potom běžné věci jako síla a kvalita brzdového obložení a u těchto modelů 4x4 byl problém i se zadním oknem u 5. dveří, kde občas zatékalo a pak to následně rezivělo, takže to bych asi taky "vykuchal tapecírung" a zkontroloval, případně zaplácnul nějakym dobrym lepidlem, mě se tehdy moc dobře osvědčilo na netěsnost mezi těsněním a plechem použít Patex Super_fix.._..jezdil sem s tím další 2 roky a bez jediný kapky uvnitř Jinak u těchto motorů to nemusí být zas tak zlé, jen je dobré po ostřejší jízdě nechat pár minut na volnoběh dochladit turbodmychadlo a hlavně se nebát ho trochu točit, aby mazalo a nezadřelo se! prostě ne jezdit na 2 tis. otáček na spotřebu - těch pár ušetřenejch korun se pak s náklady na výměnu turba a intercooleru vůbec nedá srovnávat Jo a ještě je potřeba ohlídat upevnění čerpadla na hlavě válců, pač občas se ten šroubek, který ho drží vyklepe a udělá ti to z hlavy omeletu p.s.: Jinak u mé Turbíny sem všechny výše zmiňované úkony konče dneškem již vykonal + vyměnil jsem i všechny 4 brzdové desky pro jistotu, i když ty původní měly ještě tak + - 50% obložení. Kotouče měnil již majitel přede mnou, tak snad ještě pár desítek tisíc ubrzdí
  13. A jak s ním zacházet ve studených režimech, aby motor takhle dlouho vydržel? Nechat stát na volnoběh dokud se nezahřeje nebo hned vyrazit po nastartování a turbo po jízdě určitě nechat pár minut dochladit na volnoběh, že ?
  14. Jejda sorry, sem zapomněl, že PDčko tu průhlednou hadičku nemá, takže vlastně ani nezjistíš, jestli Ti jde do čerpadla víc vzduchu či nafty. Jo tzv. "odbublinkovač" se nazývá trochu jinak, jedná se o 2-dílnou sací skříň přímo v nádrži (netuším zda toto řešení motory 74, 96 kw mají). Vycházel jsem z toho, že to takhle funguje u V6 2,5 TDi-PD 114kw (AYM), který pracuje již řadu let v otcově Superbu V tomto systému se nachází elektrické palivové čerpadlo + sací proudové čerpadlo, které zajišťuje nasávání paliva ze zmiňované skříně (tzv. odbublinkovač), která je neustále naplněna palivem, což zajišťuje sací proudové čerpadlo. V této skříni je nižší tlak a proto elektrické palivové čerpadlo nasává palivo již bez zmíněných "bublinek" a vzduchu. Pokud je tento systém i u TDi_PD 96kw, tak bych problém cukání za studena hledal buď v tom sacím proudovém čerpadle a nebo v kvalitě nafty.
  15. Kvalita nafty? Načlá čerpadla? Vadný odbublinkovač? Poznáš to jednoduše: Řekni někomu, ať ti nastartuje a ty sleduj tu průhlednou hadičku u motoru na levý straně co vede do čerpadla. Pokud tam místo nafty lítají bublinky ze začátku, tak je to buď nekvalitní nafta (naředěná vodou) nebo v horším případě to může být palivové čerpadlo v nádrži nebo odbublinkovač, který se nachází hned za tímto čerpadlem v takové skříni jakoby. Zkus to a dej vědět
×
×
  • Vytvořit nový...