Přejít na obsah

jolly007

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení jolly007

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. myslím tím celkový průměr...
  2. Jo sorry,jsem vůl. Chtěl jsem měnit palivový filtr. Jinak po výměně lamdy zatím OK.
  3. Tak diagnostika hotová a našlo to vadnou lambda sondu před katalyzátorem. Vyměním ji a uvidím jestli to pomohlo. Preventivně vyměním i palivové čerpadlo, které jsem delší dobu neměnil.
  4. Už jsem objednaný v servise na diagnostiku. Pak dám vědět.
  5. Zdravím, mám problém se svým motorem 1,2HTP 47KW. Najeto 197 000km. Přečetl jsem již skoro celé fórum, a našel jsem i podobné závady, ale nikdy žádný výsledek. Můj problém spočívá v tom, že motor v teplém venkovním počasí (asi přes 20 st.) při rozjezdu nebo při přeřazení na vyšší rychlostní stupeň (kdy se sníží otáčky) přestane táhnout. Motor je bez výkonu. Dá se s ním chvíli jet, ale někdy se skoro nerozjedu a při jízdě do kopce už je pak problém. A také stoupla spotřeba a to asi o 2 i 2,5L. Začalo to loni na začátku léta. Ráno nebo když bylo chladno jel motor jako nový. S autem jsem v létě i s touto závadou dojezdil. Závada se, ale koncem léta projevovala stále častěji. Poté přišel podzim, zima a motor jezdil jako nový. Najel jsem s ním spoustu kilometrů a bez závad. Zkoušel jsem ho po dálnici na max. a klidně i 160km/h bez problému a s průměrnou spotřebou 5,7L. Motor jel jako nový. Teď když se v dubnu přehoupla venkovní teplota přes 20 st. motor zase netáhne a je problém se sním rozjet. Startování je OK. Jen když se motor zahřeje je problém. Proč se to děje jenom když je venku nad cca 20 st.? Prosím o radu. Svíčky vyměněny, zapalovací cívky vyměněny, katalyzátor měněn v cca 50 000km. Svítí mi kontrolka motoru.
  6. Zdravím, mám motor 1,2 HTP 47KW. Auto má najeto poctivých 195 000km. Motorově jezdí dobře. Startuje na první škub. Svíčky jsou měněny cca před půl rokem. Teď se mi stalo, že při cestě do práce začalo svítit dobíjení. Jen když jsem měl motor na neutrál. Když jsem sešlápl plynový pedál dobíjení zhaslo. Nešlo ani tak o výši otáček jen o to, že jsem sešlápl plynový pedál. S autem jsem jel domů a po cestě mi začala svítit kontrolka airbagu a poté posilovače. Za chvíli motor chcípl. Motor nešel nastartovat. Jako by baterka byla KO. Takže domů na špagátě. Před domem jsem motor natočil a vjel do zahrady. Na pojistkové skříni jsem odhalil propálenou umělou hmotu z plastového krytu u šroubu z alternátoru. Šroub jsem vyměnil vše vyčistil, nabil baterii a pak ji zpátky připojil. Baterie 12,6V alternátor 14,4V. Takže si říkám vše OK. Pro jistotu jsem ještě pohýbal všema kabelama, které jsem viděl, zda není nějaký uvolněný. Tak si říkám, že můžu vyjet. Prvních cca 25 km v pohodě a potom se zase rosvítila kontrolka dobíjení. Opět jenom při neutrálu. Pak i při vyšších otáčkách. Stále mi při tom cvaká relátko někde pod volantem. Po několika km opět dobíjení zhaslo a vše vypadalo jako OK. Dojel jsem domů a auto raději odstavil. Nevíte někdo čím by to mohlo být?
×
×
  • Vytvořit nový...