V červnu jsem koupil v AAA mazlíka octavii II 1.9 PD. K prodejci jel se mnou celý tým techniků, uživatelů a nadšenců, kteří několik hodin měřili prověřovali a testovali. Po rozhodnutí kupuj, jsem si několk měsíců užíval přechodu ze starší felicie na OII. Svižná jízda, pohoda spolehlivost. Až to poslední výraz se začínal strácet, když začlo cosi jemě pískat a furt jsem koukal, kde za mnou jede sanitka. Projel jsem fóra co to teda může být a našel jsem několk názorů, že by to mohlo být odcházející turbo. Nu což, dáme mu trochu zabrat a jel jsem v parných dnech plně naložen do německa a zpatky. Test dopadl dobře, turbína po zahřátí přestala pískat a dál jsem tomu nevěnoval pozornost. Ještě upozorňuji, že jsem nechával na přestávce auto vydechnout a schladit. Minulý týden, turbo dostalo infarkt. Po chladné startu a ujetí cca 1 km cosi pořádně cvaklo a motor jel na dále poloviční výkon. Že by? Po potvrzení technika v servisu se mi rozptýlily veškeré představy a naděje ve značku Škoda OII a její pevnou kvalitu. Turbína se zadřela a rotor se vychýlil mimo svoji osu. Přikládám fotku mrtvého turba s tím že bych byl rád kdyby mi někdo apsal čím se to může stát, že takhle turbo umře. OII má nalítáno 104 000 Km a kde jsou ty názory že jsou to držáky kteří zvládnou víc jak 200 000 Km Ach jo. Dále chci upozornit všechny uživatele kteří budou kupovat v AAA, aby si pořádně prostudovali pojištění na skryté vady. Tato pojistka nemá skoro vůbec žádnou váhu kromě výborného kšftu pro bazar a je to jen výsměch lidem. Pojistka stála 9 500 Kč, výše plnění je 10 000 Kč a pouze na pár dílů které mají malou pravděpodobnost, že se s něma během provozu něco stane. Zítra jedu do áček sepsat reklamační protokol a pokusit se získat aspoň dobrý pocit, že jsem pro to něco udělal. Nečekám že áčka budou závadu kompenzovat. Jak vše se bude vyvíjet dále budu informovat