Přejít na obsah

Pavel Juřík

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Pavel Juřík

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Tak přátelé jak pokračuje reklamace Já vs AAA Auto? Jak jinak - BLBĚ !!! 1) 5.11.2011 podán protokol k reklamaci na pobočce. Vše naprosto formální a po ujetí 100 KM vlakem vám do ruky dají nakopírovaný obsahově skoro prázdný formulář k vyplnění. Vše zavání JEN byrokratickou obtěžující zákonnou povinností vyřídit reklamaci do 30 dnů. Nikdo s vámi nic nekonzultuje, neptá se, neporadí - jasný už nejsem pro vás příležitost a jde cítit, že pro mě sepsání reklamace je naprosto zbytečným krokem. Po předání formuláře nadatluje pracovník do systému pár řádků a stisknutím enteru se žádost vystřelí někam hluboko do jakéhosi reklamačního oddělení. Aby to AAA nemělo úplně jednoduché, sepsal jsem i své vyjádření k reklamaci. 2) Po časté telefonní urgenci, že se mi nikdo neozval, ani ze pseudo pojišťovny Carlive, se po 10 dnech ozval někdo z AAA, kde jsem auto koupil. Po mým přání aby mi neposílali připravený klasický text "...zamítnuto.." mi áčkař sliboval že zkusí aby alespoň částečně byla reklamace uznaná. Pochopil jsem že tento člověk nic neovlivní, protože se vše řeší v Praze. Po hlášce že tato reklamace je mediálně sledovaná mi s roztřeseným hlasem řekl na dotaz své jméno a rychle zavěsil... Mikronaděje? 3) Dnes jsem dostal kopii svého protokolu doplněný pár řádky vyjádření reklamace. Pochopil jsem že urgence a borec z áček vše bylo naprosto zbytečné. Text nebudu ani citovat nemá smysl. Reklamace zamítnuta a celý text je otištěn křivě - stopa po automatickém procesu vyřízení u kterého se nikdo ani neobtěžuje zapnout pár mozkových buněk pro zákazníka. 4) Ihned po obdržení AAA telefonicky kontroluje jestli mi protokol byl doručen. S borcem z reklamačního nejde mluvit. Prostě zamítnuto zdar. Je jasné že nikdy v životě už nepřekročím vstup do AAA abych si koupil auto. Původně jsem si myslel že tento servis je trochu na vyšší úrovni než zbytek prodejen. Ať si každý udělá úsudek sám. JEN JESTLI MŮŽU DOPORUČIT: POŘáDNĚ SI PŘEČTĚTE POKUD NĚCO BUDETE V šrotBAZARU KUPOVAT. Já TO NESTIHL A TEĎ MĚ TO SERE. Smlouvy jsou navrženy tak, aby břemeno odpovědnosti prodejce bylo minimální spíše žádné. A k pojištění CARLIFE za 9500 Kč s pojistným plěním max do výše 10 000 Kč na části které mají minimální poruchovost - je extrémní výsměch lidem. škoda, kdyby chyby. Byl by čas, šel bych i za cenu se soudit. Ale auto je třeba a čas na pokročilou reklamaci se soudem není čas. A nato spoléhají. Možná kdyby AAA se chovalo slušně, částečně reklamaci kompenzovalo, nebo poslali alespoň bonboniéru tak nejsem vůči nim tak naštvaný. Možná bych nepsal ani tento příběh. Mají u mne ztraceného zákazníka který po alespoň normálním jednání by se zase vrátil a udělal kšeft. Tak se prostě jen ventiluji pro ostatní. Lidi BDĚTE !!!!! P. J.
  2. V červnu jsem koupil v AAA mazlíka octavii II 1.9 PD. K prodejci jel se mnou celý tým techniků, uživatelů a nadšenců, kteří několik hodin měřili prověřovali a testovali. Po rozhodnutí kupuj, jsem si několk měsíců užíval přechodu ze starší felicie na OII. Svižná jízda, pohoda spolehlivost. Až to poslední výraz se začínal strácet, když začlo cosi jemě pískat a furt jsem koukal, kde za mnou jede sanitka. Projel jsem fóra co to teda může být a našel jsem několk názorů, že by to mohlo být odcházející turbo. Nu což, dáme mu trochu zabrat a jel jsem v parných dnech plně naložen do německa a zpatky. Test dopadl dobře, turbína po zahřátí přestala pískat a dál jsem tomu nevěnoval pozornost. Ještě upozorňuji, že jsem nechával na přestávce auto vydechnout a schladit. Minulý týden, turbo dostalo infarkt. Po chladné startu a ujetí cca 1 km cosi pořádně cvaklo a motor jel na dále poloviční výkon. Že by? Po potvrzení technika v servisu se mi rozptýlily veškeré představy a naděje ve značku Škoda OII a její pevnou kvalitu. Turbína se zadřela a rotor se vychýlil mimo svoji osu. Přikládám fotku mrtvého turba s tím že bych byl rád kdyby mi někdo apsal čím se to může stát, že takhle turbo umře. OII má nalítáno 104 000 Km a kde jsou ty názory že jsou to držáky kteří zvládnou víc jak 200 000 Km Ach jo. Dále chci upozornit všechny uživatele kteří budou kupovat v AAA, aby si pořádně prostudovali pojištění na skryté vady. Tato pojistka nemá skoro vůbec žádnou váhu kromě výborného kšftu pro bazar a je to jen výsměch lidem. Pojistka stála 9 500 Kč, výše plnění je 10 000 Kč a pouze na pár dílů které mají malou pravděpodobnost, že se s něma během provozu něco stane. Zítra jedu do áček sepsat reklamační protokol a pokusit se získat aspoň dobrý pocit, že jsem pro to něco udělal. Nečekám že áčka budou závadu kompenzovat. Jak vše se bude vyvíjet dále budu informovat
×
×
  • Vytvořit nový...