Jump to content

Mirda85

Uživatel
  • Content Count

    107
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

4 Neutral

About Mirda85

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. S ohledem na najeté km současné náplně bych zkusil nalít olej 5W50 a sledovat o kolik se to zlepšilo. Toto bohužel nevyřeší příčinu, pouze zmírní trochu důsledek
  2. Začal bych obecnou diagnostikou, změřit kolik to dobíjí, projít po letech ideálně kostřící body a očistit. Pro baterku je spíše vhodnější, aby byla stále dobita, tj při krátkých trasách raději mít tu menší kapacitu a stále dobitou. Startovací proud u benzínu asi nehraje takovou roli. Však baterie z výroby ho tak velký taky neměla.. Pokud by někdo aktuálně bral baterku od Škody, ať se pak pochlubí jaké datum má vyraženo na pólu baterie
  3. Díky moc za info. S ohledem na cenu nové baterie nebylo co řešit a dávno je již vyměněno. Jen je trosku zarážející, že obě baterky +/- stejně vybité a používal se jen jeden ovladač
  4. Že ta tryska nejde štelovat u O3 kombíka ještě beru, ale když to nemá už ,,vlajkovej" Superb, to je už hodně smutný :(
  5. Možná hloupý dotaz, ale nezkoušel někdo měřit pak tu baterii na jaké se až dostala napětí? Nová mi ukazuje 3,28V, 2 roky stará v klíčích 2,95V, tak jen tak ze zvědavosti kam až to klesá
  6. Prostě ona neuměla držet napětí, uměla držet jen konstantní proud... Kdyžtak tady nějaký čtení http://www.sossoukyjov.cz/data/File/VY_32_INOVACE_6a04.pdf
  7. Nevím jak dnes, ale dřív ten Lidl neuměl po skončení nabíjení držet 14,4V pro srovnání napětí všech článků. Tím neříkám, že by byl nějak zásadně špatný, ale kde prostě průměrné autonabíječky končí, tam ten Ctek teprve začíná (rozdílnost v charakteristice nabíjení). A aby se neřeklo, že dělám reklamu, taky má svoje mouchy, pro trvalé připojení na baterii dává zbytečně moc, - bohužel 85% konkurence také...
  8. Ideální by bylo naftu nějak aditivovat nebo natankovat bez biosložky. Dále zajistit pravidelné dobíjení baterie, buď trvale hodit na nabíječku (třebas Victron s udržovacím napětím 13,2V) nebo klasicky dobíjet, když si člověk či multimetr vzpomene. Pneu bych nějak zásadně neřešíl, max couvnout jednou za čas o půl metru zpátky...
  9. Mirda85

    Jak topi?

    Zkušenost s vozidlem nemám, ale s NT v Ovci ano. Pokud se najdou finance, rozhodně doporučuji. Minimálně ten motor to v zimě ocení
  10. Řeší někdo hromadně i manuální klimošky? Auto je MR2017, kompresor 5Q0 816 803 G, buď je někde nějaký bordel nebo po 2 letech méně chladiva, začínám slyšet snad i trávu růst. Venku zrovna takový horka, že ani nechci dávat auto do servisu, abych v tom domů nemusel šlapat pěšky
  11. Bohužel na sněhu to má trochu mouchy jak už bylo napsáno...
  12. Mirda85

    VAG error kódy

    Já bych také poprosil... zaráží mi tam ten počet u reset counteru Address 18: Aux. Heat Labels: 5Q0-963-272.clb Control Module Part Number: 5Q0 963 272 H HW: 5Q0 963 272 H Component and/or Version: STH-MQB 008 0075 Software Coding: 1309 Work Shop Code: WSC 73430 031 00000 ASAM Dataset: EV_AuxilParkiHeateWOS 002018 (SK37) ROD: EV_AuxilParkiHeateWOS_VW37.rod VCID: 3B716622B26D159E9F-806E 1 Fault Found: 0036 - Fuel Level too Low P1250 00 [008] - - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 7 Fault Frequency: 5 Reset counter: 190 Mileage: 13421 km Date: 2018.01.19 Time: 08:41:15 Operating condition of parking heater: Start 80 Coolant temperature of parking heater: 59 °C Coolant temperature: 57 °C Engine running status: detected Fuel level: 9 l Heater output: 5000 W a druhé vozidlo doma Address 5F: Information Electr. Labels: None Control Module Part Number: 5JA 035 867 C HW: 5JA 035 867 C Component and/or Version: MU-E--ER 050 7080 Software Coding: 035330003C0000005011000100000A00000000C40000010000 Work Shop Code: WSC 73430 790 00000 ASAM Dataset: EV_MUEnt4CGen2LGE 001032 (SE25) ROD: EV_MUEnt4CGen2LGE_SK25.rod VCID: 408B11CEDB8B7641A2-8014 1 Fault Found: 0006 - Antenna Amplifier 2 for Radio B126E 13 [008] - Open Circuit Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 134 Mileage: 1448 km Date: 2017.02.25 Time: 09:47:51 Voltage terminal 30: 12.3 V Status of antenna 2 for radio-Antenna current: 0 mA Status of antenna 2 for radio-Connection between radio and antenna amplifier: Open circuit Status of antenna 2 for radio-Connection between antenna amplifier and antenna: Not available Status of antenna 2 for radio-Reception level antenna 2: 0 dBµV Předem díky. P.S. Vozidla v záruce, tak ať případně vím zda něco reklamovat
  13. V porovnání s Octavií při stejném užívání (stejná váha, stejná velikost i druh boty), tak prostě ten Rapid má podřadnější tu gumu co se snáze ušoupe
  14. Měl bych dotaz na majitele originálních gumových rohoží 5JB061550 jak si stojí co se týče výdrže? V našem autě po 7t km a 14ti měsících jsou již v místě paty dosti opotřebované. Nemá někdo zkušenost s novější variantou https://www.obautodily.cz/skoda-rapid-predni-celorocni-ochranne-interierove-koberce-original-2-ks-10669cz1507/ ? Kdybych nevěděl jak to v autosalonu dopadne, měl bych chuť to jít reklamovat - podobné opotřebení jsem zaznamenal u VW až po 250t km!
×
×
  • Create New...