Jump to content

Mirda85

Uživatel
  • Content Count

    116
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

9 Neutral

About Mirda85

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mirda85

    parkovačky

    Sice je to staré téma, ale zrovna sám řeším. Drží to jak čert + málo místa, asi to vážně chce si udělat přípravek https://youtu.be/24yamidlEL4
  2. Fabia, Rapid i Octavia III.generace má 13ti pólovou z výroby, tady to bude obdobné... Zpětnou kompatibilitu lze řešit vloženou redukcí
  3. Já jen doplním, že lze i na vozidlo s nezávislým topením... Mám to tam a žádný problém není
  4. Dnes zakoupena nová baterie z řady Škoda ekonomy - Céčková varianta obyč. Hlavou mi hlodá ale jedna věc, na pólu akumulátoru je krom plastový čepičky i ,,odplynovací zátka", ta se musí použít či nikoliv? Nějak jsem nepochopil co s ní před uvedením do provozu ve vozidle
  5. Uměl by někdo vysvětlit proč tento výrobek není vhodný pro vozidlo vybavené nezávislým topením PR 9M9? Dle obrázků výřez pro výfuk bufíku tam je, nebo jen není zaplacená homologace pro tuto variantu?
  6. S ohledem na najeté km současné náplně bych zkusil nalít olej 5W50 a sledovat o kolik se to zlepšilo. Toto bohužel nevyřeší příčinu, pouze zmírní trochu důsledek
  7. Začal bych obecnou diagnostikou, změřit kolik to dobíjí, projít po letech ideálně kostřící body a očistit. Pro baterku je spíše vhodnější, aby byla stále dobita, tj při krátkých trasách raději mít tu menší kapacitu a stále dobitou. Startovací proud u benzínu asi nehraje takovou roli. Však baterie z výroby ho tak velký taky neměla.. Pokud by někdo aktuálně bral baterku od Škody, ať se pak pochlubí jaké datum má vyraženo na pólu baterie
  8. Díky moc za info. S ohledem na cenu nové baterie nebylo co řešit a dávno je již vyměněno. Jen je trosku zarážející, že obě baterky +/- stejně vybité a používal se jen jeden ovladač
  9. Že ta tryska nejde štelovat u O3 kombíka ještě beru, ale když to nemá už ,,vlajkovej" Superb, to je už hodně smutný :(
  10. Možná hloupý dotaz, ale nezkoušel někdo měřit pak tu baterii na jaké se až dostala napětí? Nová mi ukazuje 3,28V, 2 roky stará v klíčích 2,95V, tak jen tak ze zvědavosti kam až to klesá
  11. Prostě ona neuměla držet napětí, uměla držet jen konstantní proud... Kdyžtak tady nějaký čtení http://www.sossoukyjov.cz/data/File/VY_32_INOVACE_6a04.pdf
  12. Nevím jak dnes, ale dřív ten Lidl neuměl po skončení nabíjení držet 14,4V pro srovnání napětí všech článků. Tím neříkám, že by byl nějak zásadně špatný, ale kde prostě průměrné autonabíječky končí, tam ten Ctek teprve začíná (rozdílnost v charakteristice nabíjení). A aby se neřeklo, že dělám reklamu, taky má svoje mouchy, pro trvalé připojení na baterii dává zbytečně moc, - bohužel 85% konkurence také...
  13. Ideální by bylo naftu nějak aditivovat nebo natankovat bez biosložky. Dále zajistit pravidelné dobíjení baterie, buď trvale hodit na nabíječku (třebas Victron s udržovacím napětím 13,2V) nebo klasicky dobíjet, když si člověk či multimetr vzpomene. Pneu bych nějak zásadně neřešíl, max couvnout jednou za čas o půl metru zpátky...
  14. Mirda85

    Jak topi?

    Zkušenost s vozidlem nemám, ale s NT v Ovci ano. Pokud se najdou finance, rozhodně doporučuji. Minimálně ten motor to v zimě ocení
×
×
  • Create New...