Přejít na obsah

Hori

Uživatel
  • Počet příspěvků

    49
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Příspěvky zveřejnil Hori

  1. Dobry den,

    Octavia II 1.9 tdi 77kw BXE 2007

    Dnes jsem nastartoval, minutu stál na místě, rozjel jsem se, ujel jsem 150m a auto mi zdechlo z ničeho nic při jízdě cca 25km/h (rožla se kontrolka ESP a probliklo žhavení a hned se nastartovalo samo tím, že jsem byl pořád v pohybu. Ujel jsem dalších 100m a auto udělalo to stejné. Zastavil jsem na parkovišti a přidal jsem trochu plynu a auto zdechlo. Vypl jsem zapalování a znova v pořádku nastartoval a žádná kontrolka nesvítila. Poté jsem motor protůroval a vše se zdálo být v pořádku. Zařadil jsem rozjel jsem se a po 30m auto zdechlo a už nejde nastartovat vůbec. Jenom točí a svítí kontrolka volantu (občas oranžově, občas červeně a u toho pípá+svítí ESP) Kontrolka motoru se po otočení klíčku ani nerožne. Když dám klíč do první polohy tak se po 5 sekundách rozjede větrák... Zkoušel jsem vzít VCDS a diagnostika se připojí ke všem jednotkám ale k jednotce motoru ne a ne. Zkusil jsem odpojit na pár minut baterku a zase zapojit ale ani poté se diagnostika nepřipojí k ŘJ motoru. Takže vyčíst paměť závad nemohu. Pojistky jak v autě tak i v motorovém prostoru jsem všechny zkontroloval a jsou O.K.

    Viz. video jak auto jen točí a palubka je jak Vánoční stromeček...

     

    https://www.youtube.com/watch?v=PSMdpRI-ecA

     

    1. Napadlo mě, že může být zlomený káblík k ŘJ motoru za baterkou?

    2. Odešla ŘJ? 

    3. Špatně ukostřený motor?

    Děkuji mockrát za případné rady.

  2. Dobrý den,

    Octavia 2 1.9 tdi 77kw BXE 2007

    včera bohužel po projetí sněhu mi začlo svítit na autě ABS a ESP. Zřejmě porušený magnetický proužek na ložisku kola. Po vyčtení chyby na VAGU jsem měl vše potvrzeno:

    ABS, snímač otáček kola vzadu vlevo (G46) - mechanická chyba

    Bylo to na fóru mnohokrát, takže se nebudu ptát co to může být, když to mlže být buď ten magnetický proužek na kterém snímá snímač ABS nebo samotný snímač atd... Teď to budu muset vše překontrolovat. Ale do té doby otázka zní....

    Dá se ten senzor nějak přes VCDS vypnout aby ABS a ESP jelo? Nejde mi o to,že svítí kontrolky, jde mi o funkčnost alespoň toho ABS, když už nic. Ptám se, protože žiju na Islandu a zde se nedá tak lehce sehnat ložisko na dvojkvou ofci... Takže než přijde z ČR bude to trvat nějaké ty týdny a pokud nic jiného nezbyde tak i tady v tom návalu sněhu budu jezdit jak s jedničkovou :D

    Díky moc kluci a hezký den :)

    Chyba ABS a ESP.jpg

  3. před 51 minutami, Petr L. napsal:

    Nemam schema zapojeni alternatoru, ale pokud to je stejne jak na Fabii I, tak by tam mel byt 2pinový konektor, na jeden pin by melo jit napeti z ridici jednotky pro nabuzeni alternatoru a z druheho pinu by mel jít signál, ze je nabijeni funkcní - je ten konektor a kabelove vedeni vporadku? Jake je napeti na volnobeh a pri otackach nad 3000/min.

    Tak uz jsem to dneska jednou zkouset meril. V jedne dirce konektoru napeti bylo cca kolem 11-12 V a v druhe nic na volnobeh. Bohuzel me dokonce i umrel ted merak.... mam nejakou smulu... nechce merit. Jinak kabelove vedeni jsem kontroloval a je v poradku. Jeste me napadlo jestli nemuze byt praskla pojistka u e boxu. Jsou tam draty a na tech dratech je 6 pojistek od 200A, 80A, 50A atd... akorat na nich nic nevidim protoze jsou obaleny plastem uprostred. Kdyz jsem je meril tak ta prvni 200A mela okolo 11,5-12V a ty ostatni nula. Neni to ten problem? Horsi je ze ziju na Islandu a ne v CR tak si musim radit sam protoze tady je jeden jediny mechos ktery vi jen jak vymenit olej... proto se obracim na vas zkusenejsi :)

  4. Ahoj, 

    dnes jsem vyměnil alternátor na mé octavii 1.9 77kw BXE 2007 svítilo mi totiž dobíjení i červená kontrolka volantu (volant s multifunkcí jede). Po výměně alternátoru a správného zapojení stále nejede posilovač a svítí také stále kontrolka dobíjení. Nemohu se ani VAGEM připojit k ŘJ 44 abych nastavil znova posilovač. Jednotka nenalezena... Pojistky jak v motorovém prostoru tak i u ridiče jsem zkontroloval. Potřeboval bych od vás všech pomoc prosím. Děkuji

  5. před 15 hodinami, mino22 napsal:

    Skus pozrieť poistky , alebo sa skus pripojit po vymene alternatora k RJ. Stáva sa ze to niekedy nejde . Ja sa zas nepripojim do RJ klimy alebo iba na par sekund (klima funguje). U brata takisto niektore RJ nesli. 

    Tak jsem vymenil altik za novej nastartuju auto a znova sviti dobijeni a aji kontrolka volnatu cervena.... Tak ted uz si nevim rady a stale se nemuzu pripojit k ridici jednotce volantu 44. Pojistky jsou ok jak v motorovem prostoru tak i u ridice...

  6. před 36 minutami, mino22 napsal:

    Ak máš elektromechanické servo môže to s tým súvisieť, bez dobijania máš nízke palubné napätie.

    Ja mam Servotronic a napr. po vybratí poistky ABS mi tiež nešlo servo. Ono je to nejak prepojené. 

    Díky moc za odpověď. Mě spíš nejde do hlavy proč se k té ŘJ nemůžu připojit přes VAG.... jak kdyby byla nějak vypojena

  7. Ahoj, 

    mám dotaz, který bych chtěl upřesnit od zkušenějších :)

     

    Dnes se mi rozbil v mé octavce 1.9 tdi 77kw BXE alternátor. Nový už je na cestě. Jen mám takový problém. Jakmile přestal alternátor fungovat vyhodila se mi na palubovce samozřejmě kontrolka dobíjení ale také i kontrolka posilovače řízení a volant jde hrozně ztuha, tudíž posilovač nejede. Zkoušel jsem to projet VAGem ale nechce se mi vůbec připojit k ŘJ 44. Jakoby neexistovala. Ostatní ŘJ fungují. Může být tento problém způsobený vadným alternátorem, jako kdyby tato závada odpojila ŘJ. Bude po výměně vše bude ok? Díky mockrát za odpovědi.

    Honza

  8. Ahoj, 

    Octavia 1.9 tdi 2007 BXE 

    Chtel bych poprosit o pomoc. Dnes jsem vymenil multifunkcni volant i s podvolantovou ridici jednotkou. Vse jsem zapojil, dal zpet dohromady, pres VCDS udelal zakladni nastaveni, kontrolky zhasly, vse jede jak ma az na jeden problem. Pri stlaceni klaksonu na volantu auto netroubi ale pri zmacknuti smerove packy (dolu a nahoru) auto troubi. Muzetr mi prosim nekdo poradit jak tuto vec prekodovat nazpet? Pred vymenou volantu vse fungovalo jak ma. 

    Dekuji

  9. Tak jsem to vyzkousel a nic... Je to porad stejny. A jeste jeden poznatek. Pokud jedu pilu na 3 pak uberu a preradim na 2 to houpne do 3500ot a najednou slysim ze tam neco tak cca 600ot nez to klesne pod 2800 cinka... Nevim jestli to nema neco spolecneho :) jinak musim stejne pidit dal. Asi je na rade EGR..... 

  10. Petře, 

    díky za zprávu. Nevíš kde ten N75 najdu ? mám tu kamaráda,který má stejný motor, tak bych si ten ventil mohl půjčit a zkusit to s tím jeho projet jestli bude nějaká změna. Ten autorizák mě napadl ale říkám si jestli mi poradí.. Samozřejmě díky moc :) Kdybych náhodou postoupil někam hned to sem napíšu :)

×
×
  • Vytvořit nový...