Přejít na obsah

MilanF

Uživatel
  • Počet příspěvků

    17
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 451 zobrazení profilu

Oznámení MilanF

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahojte, nema niekto skusenosti s montazou elektrickeho serva do favoritu? Kupili sme porobeny favorit (rally), ale strasne tazko ide riadenie, tak riesime, ako tomu pomoct. Dik za rady.
  2. No myslim ze spojka by mala byt OK, auto ma najazdenych 80tis km, zaber ma dobry , nesmyka, netrha, v podstate ani neviem ako sa opotrebovana spojka prejavuje okrem presmykovania. Ale mozne je vsetko...
  3. Ahojte, Fabia Kombi MR2000 1.4MPI 50kw mam taky zvlastny problem, pri rozjazde z jednotky ked pustam spojku trochu agresivnejsie (rychly odjazd z krizovatky a pod), niekde ako keby v stredovom tuneli, viac doprava v predu, (mozno v prevodovke, neviem) sa ozve take kovove lupnutie, tupe. Nestava sa to uz pri akceleracii na dvojku, ani pri dalsich stupnoch. Moje podozrenia: -dal som silentbloky cupra. Fajn vec, ale uz som raz dotahoval predne skrutky na ramenach, lebo bola povolene. Mozu byt vybehane tie silentbloky predne na prednom ramene? -tvrde silentbloky - ziadne vole v systeme - trpia homokineticke - mozno homokineticky klb? To mi zas nesedi lebo pri inych stupnoch (napr. dvojka naplno) to uz nic necvaka, ani v zakrutach -nejaky silenblok/ulozenie motora/prevodovky? Pri rozjazde velky napor na ulozenie, ktore je poskodene, prasknute a pod. -povolene matice poloosy, ale to mi velmi nesedi, mam tam tie nove uz, nie ocelove. NE Co vy na to? Servisna historia: - silentbloky zadne na prednom ramene cupra, kosti, stabilizator upraveny, nove loizka obidve, kotuce, nove matice polosi, snimac natocenia - auto aj po asi 4 roznych geometriach (4 rozne servisy, original skoda, digitaly same, nove pristroje) stale taha doprava, to neviem poriesit.
  4. Ahoj, mozem sa spytat ze kde si robil GEO ? mne tiez asi rok a pol tahalo doprava, menil som skoro celu prednu napravu a v tom servise kde mi robili opravy mi robili aj GEO, asi 3x, novy pristroj, vsetko vyzeralo OK a furt ju tahalo. Tak mi nedalo a siel som do SKODA original servisu, tam mi to naladili a povedali ze prava strana je rozladena tak ze sa neda do normy upravit (aby boli hodnoty v zelenom poli), cize moze byt krive rameno alebo tlmic...ale po tej GEO v skodovke je to vyrazne lepsie, aj ked nie 100%.
  5. Chalani, pozrite si ci nemate prasknutu pruzinu na prednych tlmicoch, mne presne toto robilo, taky cinkotavy zvuk a kukam na pruzinu a tam asi 7cm kusok ulomeny. Tym ze je zatoceny, tak neodpadol a krasne cinkotal pri nerovnostiach....
  6. Ak toto testujes ked si v aute sam, tak vysvetlenie moze byt ze prava strana je menej zatazena ako lava a prave koleso sa teda zablokuje skor, niekde som to tu uz na fore cital. Skus posadit na miesto spolujazdza niekoho podobnej hmotnosti ako ty a otestovat ich tak. To ze mas koleso zjazdene na vnutornej strane je urcite chyba zlej geometrie.
  7. No to sa mne nemoze stat, ja nemam alarm A ani tie elektricke okna, cize ostava len cas na budikoch...
  8. Ahojte Chcel by som si rozmotat a upravit kablove zvezky (mam Fabiu Combi 1.4MPi r.v 2000 a blbne mi sem tam elektrika ked je vlhko). Je potrebne po dlhsom odpojeni baterie (co ja viem, napr. 3 dni) nieco nastavovat pocitacom alebo sa moze nieco rozhasit (klapka a pod...) ??? Dik za vas nazor.
  9. No mam velmi podobny problem. Dva krat som menil obidve predne loziska (raz cina, teraz uz FAG original), dva krat kotuce. Stale som to pripisoval tomu ze: mam vybite lozisko, koleso je nestabilne a kotuc sa pri brzdeni skrivi a poskodi. Vymenil som s odstupom asi 1 tyzdna obidve loziska aj brzy. Teraz je asi cca 2500km po vymene, zatial ticho od lozisk a brzdy jemne citit vo volante ked pribrzdujem s natocenymi kolesami....tak ja neviem, ked sa zas skrivia kotuce alebo odidu lozisku tak uz serem aj fabiu...inac mam kombi MR 2001... O silentblokoch zadnych ani nehovorim, asi 7-8tis co som menil a zas sa koleso pri zatlaceni s prednej strany hybe o 1-2cm...zatlacim do ocovej oktavky (MR1998) a ani sa nehnu...
  10. do frasa, uz som si myslel ze som prisiel na to preco mi to bubnuje pri brzdeni a berie doprava...
  11. Ahojte dnes som mal auto na zdvihaku znovu a zas, lebo som vymenil loziska aj kotuce a furt hadze volantom pri brzdeni jak dive. Po obhliadke podvozku som si vsimol ze tyc priecneho stabilizatora je asi v strede napravy ohnuta. Stabilizator bol opravovany (mam r.v 2000), boli vymenene gumy a privarene podlozky. Auto furt (aj po digi geometrii) berie doprava a nemozem nikde najst foto stabilizatora, ci to tam ma byt tak skrivene v strede ci nie. Prikladam foto. Fotene je to spredu od prednej masky zhruba v strede napravy. Ma to tak byt alebo nie ? Dik
  12. Ahojte, mam Fabku 12/2000, 1.4MPI COMBI a deju sa cudne veci. Po kupe (mala najazdenych 50tis) som pomenil kosti, zafixoval stabilizator (klasika). Po case som zistil ze su v prdeli loziska, tak som vymenil obe loziska a kedze som citil ze to vybruje vo volante dost prudko, tak som vymenil aj obidva kotuce a dosky. Pritom sa este stihli aj zadne silentbloky predneho ramena. Este pred vsetkymi tymito vymenami auto bralo celkom dost doprava (pri 80kmh cca na 40metroch mimo cestu), ale pripisoval som to dodrbanemu podvozku. Po vsetkych vymenach a geometrii mi aj tak auto tiahne do prava a co je nahorsie asi po 2tis KM mi znovu vibruje vo volante pri brzdeni. V poslednom case mam pocit ze mi auto aj tak nejako divne plave, ze nad nim nemam kontrolu, ako keby som robil jemne korekcie volantom, pritom drzim rovno. Co som si vsimol este pri to tahani do prava ze ak nastavim volant do rovnej polohy, tak auto ide rovno, ked ho pustim, tak sa jemne (5-8mm) stoci doprava a auto samozrejme uchadza doprava. GUmy prevazene, robilo to aj na letnych 190/50 aj teraz na zimnych 165/14. Co by som mal este podla vas skontrolovat ? 1. Nemoze to utekanie auta doprava robit zle nakalibrovany posilovac, ktory spravne "nevidi" rovnu poziciu kolies? To by vysvetlovalo to, ze ked drzim volant rovno tak ide rovno, ale ked pustim tak sa volant natoci jemne doprava a auto berie prec. Posilovac ide bez problemov, ziadne kontrolky, tahanie sa prejavuje stale, cize to cidlo natocenia by malo byt ok. Da sa servo nejako nastavit ? 2. Preco mi kua po 2tis KM znovu vibruju brzdy! Zabehol som ich normalne, v klude, ziadne prehriatie ani nic extremne. Kotuce original na fabku, ziadne brembo a pod. Moze vibracie pri brzdeni sposobovat aj napr nejaka chyba podvozku ? Axialne lozisko alebo co ? lebo inac je tam vsetko menene... 3. Pri vyssej rychlosti (nad 90Km) sa z auta ozyva take tiaaaaaahlleeeee hucanie v intervale cca 5s, cize 5s normal, 5s huuuuuuuuu. Teoreticky to moze byt zimnymi gumami, ale spytam sa ze ci je mozne aby za 2tis KM odislo lozisko predneho kolesa ? Neni mozne pri nasadzovani kotuca ho tam dat nejako debilne a tym rozhadzat geometriu kolesa a rozdrbat lozisko? To by mohlo sposobit aj zvlnenie kotuca... Zistujem ze mechos co mi to robil neni prave najzodpovednejsi.... Dakujem vopred chlapci. Fabka je fajn auto, ale podvozok ma lepsi aj trojkolka co do vydrze....
  13. Ja typujem silentblok zadneho ulozenia ramena, skus pozriet ci sa ti koleso nekyve v ulozeni.
  14. AHojte, no ja myslim ze problem je v silentbloku ramena napravy. Robi mi to iste, pondelok idem do servisu, kukol som len tak z vytocenym kolesom a asi mi cely ten silentblok vypadol...
  15. Disky su uplne nove plechace kupovane z obchodu, stare rovnako ako gumy asi 2 mesiace. Kolesa boli vyvazovane dva krat, z novymi gumami aj diskami som ja nikde nejako prudko nenarazil, klasicke diery. Jedine co este mozem skusit, je nahodit aspon na predok zimnu sadu gum. Ono mi to robilo aj zo zimnymi, ale sa mi zda ze je to horsie ako predtym. Kolesa velmi prehadzovat nemozem, gumy su smerove a da sa prehadzovat len predok na zadok, to uz som skusal. Loziska boli vymenene obidve. Nemohol sa potencialnym narazom predch. majitela nejako poskodit rameno ? pokrivit ? ale to by mala ukazat geometria....hmm
×
×
  • Vytvořit nový...