Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

jano1180

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

0 Neutrální

O uživateli jano1180

  • Hodnost
    Junior
  • Narozeniny 19.11.1980
  1. jano1180

    Tempomat (předfacelift FII, R)

    Caute neviete mi prosim poradit? Mam Roomster 1.6 77kW, 2008, namontoval som tempomat (pre vozidla s palubnym pocitacom) (riadiacu jednotku centralnej elektriky mam xxxxxxx6Q1), po jeho instalacii a aktivacii VAG-om mi vyhadzuje chybu: Nalezena 1 chyba: 005769 - datovy BUS pohonu: neverohodne sdeleni od ridici jednotky centralni elektroniky P1689 - 008 - neverohodny signal info o závadě: Stav závad: 01101000 Priorita závad: 0 Frekvence závad: 1 Kilometry: 79990 km Indikace času: 0 Kontrola tempomatu cez VAG COM je OK. Avsak vzdy pri jeho zapnuti vyhodi horeuvedenu chybu a tempomat teda v praxi nemozno pouzit. Podla toho, co tu citam, ak tomu rozumiem spravne, potrebujem zrejme nakodovat RJ centralnej elektriky, ale neviem ako, kde a aky kod zadat. neviete prosim niekto poradit? dik
  2. jano1180

    Jaký olej do 1.6 16V 77 kW

    asi prejdem na ten Edge.. dik
  3. Zdravim vas, mam Roomster benzin 1.6 77kW a doteraz som tam daval olej Castrol SLX 5w30 (specifikacia vw 502 00/505 00), prave ma caka dalsia vymena, idem na net, aby som si ho kupil a zistim, ze ho uz nevyrabaju. Podla manualu k autu mozem pouzit olej so specifikaciou vyssie uvedenou alebo aj s 504 00. A moja otazka znie, ze na ktory olej by ste mi odporucili prejst: Magnatec so specifikaciou 502 00 alebo Edge so specifikaciou 504 00. Precital som vela roznych diskusii o oleji a niekde sa spominalo ze Magnatec je horsi resp. menej kvalitny nez Edge. Dik
  4. jano1180

    System kontroly vyfukovych plynov

    system kontroly vyfukovych plynov - 2x som mal ten problem na predoslom aute a VAG-COM ukazal "rada valcu 1 - sonda 1 - elektricku vadu obvodu vytapeni" - islo o to ze zla bola lambda sonda (pred katalyzatorom). ta by mala vyhodnocovat informacie z vyfukovych plynov a posuvat ich riadiacej jednotke, ktora nasledne po ich vyhodnoteni reguluje spalovanie.... takze ten nudzovy rezim sa pravdepodobne prejavi v tom, ze riadiaca jednotka capuje palivo do valcov bez vyhodnocovania udajov zo sondy...takze asi trosku vyssia spotreba... ale ja som laik a bude tam asi toho viac no dobre by bolo, ak by si mal ku komu zajst na diagnostiku a ak by si aj ty mal vadnu lambda sondu jelahke ju vymenit... a stoji cca 90€
×