Přejít na obsah

axedawe

Uživatel
  • Počet příspěvků

    30
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Oznámení axedawe

Nováček

Nováček (1/14)

3

Popularita

  1. Bohužel nic,psal jsem dva emaily a ani na jeden už neodpověděli
  2. axedawe

    folie

    To bojler : promiń že se ptám debilně,ale abych to měl přesně jako ve verzi ambietnte (tedy zadní skla dveří + zadní okno) kolik bych měl říct v % abych to tak měl,nejlépe k nerozeznání?Zajímá mě čistě jen sunset...Díky moc
  3. axedawe

    folie

    Nevíte náhodou kolik % tónování je z výroby na zadní části vozu (verze ambiente) Chtěl bych nechat dodělat z verze classic.Díky
  4. Dobře, pokoušel jsem se hledat znalce v oboru lakýrnictví, ale poblíž opavy či ostravy jsem nic nenašel?Přeci nepovezu auto do Prahy??? Jsem si jist že to není má vina,auto stojí většinou v garáži a když vyjedu a někde stojím tak bych si všiml na to něco spadlo ale to by nebylo jen na střeše ale všude kurec sere mně to fakt.
  5. Ahoj všem, ze Škodovky jsem dostal tento email,očividně už to semnou řešit nechcou... Vážený pane xxxxxx, je nám líto, že nesouhlasíte s našim vyjádřením, avšak logický důvod odmítnutí Vaší reklamace jsme Vám podali a bez zjištění nových skutečností toto stanovisko nebude jiné. A důvodem, proč se poškození projevuje jen na určitých částech vozu může být například místo parkování atd. Tímto uzavíráme Váš podnět a už nás v této věci prosím nekontaktujte. S pozdravem Radka Mrázková | PST - Péče o zákazníka - Customer Care - Kundenbetreuung ŠKODA AUTO a.s. | V. Klementa 869 | 293 60 Mladá Boleslav | Czech Republic tel: | fax: +420 326 8 161 11/+420 326 8 162 21 sks.service@skoda-auto.cz| www.skoda-auto.cz | www.skoda-auto.com Přátelé, chtěl bych vás touto formou poprosit o radu a to jakoukoliv, co bych měl do Škodovky napsat aby to vyjádřilo mé zklamání vůči této věci a aby znovu přeskoumali tuto reklamaci, jelikož mi opravdu věřte,že tato reklamace mi byla zamítnuta opravdu neprávem už opravdu nevím co dál a soudit se nechci.Přeci jen to není má vina a kdyby byla tak tam ani nepíšu a starám se sám. Škodovka nechce přiznat že to tak je. Díky za jakoukoliv radu
  6. Zdravím Vás všechny, tak se mi něco podařilo nafotit, ale jde to fakt blbě zabrat proti slunci, tak mi případně nevyčítejte snímky, když vám nebudou stačit. Dobrou hodinu jsem to fotil a jsem spocenej jak kůn z toho slunka Jen podotýkám, auto jsem umyl, vysušil jelenicí a naleštil a skvrny které vidíte jsou pod krycím lakem. Lak na povrchu je naprosto hlaďounký. Kdo neuvěří, bohužel nemohu být více nápomocen. Těch teček jsou po střeše stovky....
  7. To Davdav : Fleky jsou pouze na střeše, začíná i křídlo 5 dveří, kapota a zbytek částí nedotčena.A ohledně toho že je to jen střecha,mi bylo zděleno že jsem parkoval pouze na místě kde spad byl nad střechou. To Frogy : No chodím i do práce,tak není čas vyvolat film jo a dnes mi ze škodovky napsali že to uzavřeli, ať je s touto věcí nekontaktuju Jak bude čas počasí bez deště tak to blejsknu a dám to sem
  8. Dobře beru že to mám řešit s dealerem,to jsem taky udělal a na tuto věc se dealer rozhodl že si pozvou technika z ml.Boleslavi a věc převezme,to sami řekli,tak se to teď snad týká automobilky ne?Řekl mi technik z M.B. pokud s ním nesouhlasím at si podám stížnost na email škodovky a to vše dělám.Sami mi tvrdili kde se mám obracet a ta paní pokud se s ní nedohodnu tak by mě mohla přesměrovat na své nadřízené a ne hodit to pod stůl.
  9. To je právě to, každý zákazník má nárok na to si vyžádat nadřízeného svého zaměstnance v případě reklamace, stížností apod, takže taky nevídím důvod proč mi nedala kontakt na své nadřízené?? To Mverick : Takže chceš mi říct že mě ta paní Mrázková může poslat do p... přes email a já nemám šanci se dovolat vyšších míst,protože to ututlá a dál se to nesmí dostat??To nemyslíš vážně.Ona mohla aspon napsat že na posílání kontaktů nadřízených nemá kompetenci.Přesto tam chybí,můžete se obrátit na toho a toho...
  10. Jak jsem říkal, s fotem se určo rád podělím, snad to bude dobře vidět a uděláte si názor sami. Je bych chtěl podotknout, že pokud bych udělal něco podobného v práci já tak mně bez milosti čeká výstup následující měsíc. Tvořím z válcovaných nerezových plechů různé tvarovky apod. plech se u nás zvučí vše je ok a zboží odejde. Za 14 dnů se to vrátí zpět že si to zvučili taky a že je pod povrchem miniaturní bublinka, myslíš že se to vybrušuje bruskou a vaří argonem?Kdepak,žádné výmluvy a projednávání se zákazníkem, okamžitě se tvoří nový kus a ten má přednost před objednávkami. A co s tím starým kusem za 160000,-?leží tam pak půl roku až se pak rozpálí na části. Takové jednání u nás neexistuje ikdyž je to děs. Nevím,možná máš v něčem pravdu,ale to těžko soudit.
  11. To Maverick : Jistě upřímnost mi nevadí,je dobře že napíšeš co si o tom myslíš popravdě, ale až se vžiješ do situace jako já,že na parkovišti před Škodovkou stojíme 4, jeden prodejce mne chápe,druhý stojí opodál a technik ze Škodovky na to ani nesáhne a řekne no jo pane za to si můžete sám a pod. a víc se chlapeček s greenlinem nebude bavit, tak to ne, navíc se ozval ten první prodejce, že je to vidět pod krycím lakem a ne na jeho povrchu, tak ho druhý kolega zastavil, že to není jisté a raději že půjdou na prodejnu aby náhodou nevyvrátil tvrzení technika z M.B. A pokud jde o paní Mrázkovou, nevidím důvod psát omluvný dopis, vše co jsem po ní slušně žádal, ať to jsou kontakty na vedení, či odstranění fleků prostředkem Škoda, tak psala stejně o něčem jiném a víc ji nezajímalo, ani problém za který já platím nejvíce.Je to přeci jeden kolektiv a ten drží spolu. A co se týče přeleštění, určitě víš jak vypadá čerstvý nový lak, proti slunci nevidíš nic než vlnobití a odlesk bez šrámečků apod. tohle mám já a stalo se mi, že mi spadlo ze střechy kousek dřeva a otřel se o 5 dveře, byl tam malinký šrámek pouze na krycím laku, tak jsem zavolal do prodejny a poprosil je v prodejně jestli mi to nezaleští. Ano šrámek o velikosti 3cm mi zaleštili a až jsem vylezl na slunce, tak rozleštěná šmouha o velikosti 20cm nepřehlídla ani má ženská.Kdybych to tušil,tak tam raději nechám ten šrám. Nezlob se, ale to já nemohu souhlasit já s tvým tvrzením.
  12. To víte že vám to chci ukázat, přítelkyně se mi to snažila vyfotit a nějak jí to nešlo, starý foták,který už neostří makro, ale zítra pokud bude slunce, zajdu za sousedem a ten má foťák lepší, tak to snad bude vidět
  13. Takže po emailu výše byla okamžitá odpověď Ano,takhle to završila automobilka Škoda. Vážený pane xxxxxxxx, zamítnutí Vaší reklamace na základě podkladů poskytnutých lakovým specialistou Škoda Auto je plně v souladu se standardy Škoda Auto a právními předpisy naší země. Pro bližší vysvětlení "teček" na Vašem vozidle sděluji následující: jedná se o následek tzv. "medové rosy výměšků mšic atd", kdy tyto částečky ve spojení s vlhkostí a teplem produkují organické kyseliny (louhy), propadající se do krycího laku. Dalším důvodem může být pryskyřice stromů, která naleptává vrchní vrstvu laku vozu. Pokud nedojde k jejich odstranění (např. tímto nabízeným přeleštěním), může dojít při silném zasažení až k poškození laku. Jedinou možností odstranění poleptání je přeleštění a konzervace, která chrání povrch vozidla před vlivy prostředí a mechanickými vlivy. Více informací viz Návod k obsluze, kapitola Péče o vozidlo a jeho čištění, podkapitola Konzervace. Tuto reklamaci považujeme za vyřízenou do doby zjištění nových skutečností. S pozdravem Radka Mrázková | PST - Péče o zákazníka - Customer Care - Kundenbetreuung ŠKODA AUTO a.s. | V. Klementa 869 | 293 60 Mladá Boleslav | Czech Republic tel: | fax: +420 326 8 161 11/+420 326 8 162 21 sks.service@skoda-auto.cz| www.skoda-auto.cz | www.skoda-auto.com
  14. Jsem se trochu nervnul a napsal něco navíc : Paní Mrázková, proč mi doporučujete znalecký posudek, který bych stejně jen zaplatil a nic z toho? Ikyby byl v můj prospěch, nic jiného než přeleštění by jste stejně nenabídly a to jste automobilový gigant, který takhle řeší reklamace? Nevadí, ale uvědomte si, že ten váš odporník na laky koukal na tu střechu jen očima a usoudil že to je na povrchu?! Chci se taky takto vyškolit, protože se dokáži naučit rentgenovému vidění, které jen tak každý nemá, víte, popravdě ani na tu střechu nesáhl, ani se nepokusil to něčím utřít a stejně tvrdí že je to na povrchu. Děláte jen práci na základě jeho posudku, ale zamyslete se, že to takle není možné provést. Víte co, já se s tím naučím žít,ale ten Váš odborník ať raději odevzdá průchodku přes brány Škoda Auto, protože pokud by to bylo v každé firmě, dopadneme hůře než Řecko. Prosím dejte mi kontakt na Vaše nadřízené, ať telefonické nebo v podobě e-mailu. Děkuji xxxxxxxx
  15. Takže opět odpověď ze Škody Auto : Vážený pane xxxxxxxxx, i přes Váš nesouhlas s vyřízením podnětu si stojíme za bezzávadovostí Vašeho vozidla. Informace o průběhu kontroly, i o výsledku šetření mám bohužel odlišné, než které mi poskytujete vy. Dle vyjádření technika nejsou skvrny pod ochranou vrstvou, ale na jejím povrchu (nečistoty). Vzhledem k tomu, že nesouhlasíte s našim vyjádřením, doporučuji Vám nechat si vypracovat znalecký posudek. Avšak v současnosti naše stanovisko zůstává neměnné. S pozdravem Radka Mrázková | PST - Péče o zákazníka - Customer Care - Kundenbetreuung ŠKODA AUTO a.s. | V. Klementa 869 | 293 60 Mladá Boleslav | Czech Republic tel: | fax: +420 326 8 161 11/+420 326 8 162 21 sks.service@skoda-auto.cz| www.skoda-auto.cz | www.skoda-auto.com A má odpověď : Vážená paní Mrázková, pokud tedy jsou skvrny na jejím povrchu jak tvrdíte Vy a váš kolega odborník, tak půjdou tedy odstranit prostředkem na laky z nabídky Škoda které máte u každého prodejce v nabídce.Máte odborníka na laky tak by měl vědět jakým prostředkem jej sundat, aniž by museli lak přeleštit leštícím kotoučem.Pokud to půjde,budu spokojen já i Vaše strana,proč tedy nedomluvit tuto variantu?
×
×
  • Vytvořit nový...