Dobrý den a já si nejsem vůbec jist.První alternátor co pamatuji u posledních typů 100 a 110 byl 35A.Potom u 105,120 a 130 se z počátku montovali 35A,42A a 55A samozřejmě regulátor vedle.Do 125 kterou jsem také vlastnil (od r.1989) a nedám na ní dopustit se již dávaly 55A s regulátorem.Favority měli pouze alternátory 55A s regulátorem.Felicie (benzín) dostávali 55A a v závěru 70A.Regulátor napětí do alternátoru se dříve seřizoval na max.14.1V.Asi od roku 2006 jsem zjistil že některé regulátory mají napětí až 14.3V.(měřeno na stole bez zátěže)Takže nechápu kde jste vzali těch 14.5V.Používám klešťák KAISE SK-7720 a METEX 3850D který měří s přesností 1procenta.Prosím o opravdové a poctivé změření a posouzení mého názoru.Měřte prosím na baterce protože tam je to nejdůležitější.Jestliže jezdíte s alternátorem 55A na kratší vzdálenosti a nedej bože v městě,tak musíte mít věčně prázdnou baterku.Alternátor 70A má také strmější nárůst napětí a proudu v nižších otáčkách motoru.A na závěr 37A alternátor bez regulátoru a 45A alternátor s regulátorem se vyráběl na napětí 24V pro LIAZ a TATRU. Mnoho zdaru.