Přejít na obsah

per

Uživatel
  • Počet příspěvků

    56
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

Návštěvy profilu

1 303 zobrazení profilu

Oznámení per

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Potvrzuji, funkční kódování a nastavení. Jen LED kontrolku (zelená/červená) na zadním krytu nosiče zámku zatím nemohu zprovoznit.
  2. Přidávám další závadu, myslím, že nás bude s touto vadou více : Vadný senzor kvality vzduchu AQS • Během jízdy nefunguje správně recirkulační klapka. • Ve voze jsou cítit výfukové zplodiny. • Dochází k zamlžování čelního okna. Zjištění dílny: • V diagnostice řídicí jednotky Climatronic je zapsána statická závada: B10AF04: Senzor kvality vzduchu vadný/ statický. 263425 - Snímac kvality vzduchu Opatření • Vyměňte senzor kvality vzduchu AQS G238. • Použijte senzor 5Q0907643C od výrobce Paragon.
  3. U mě byla způsobena vada 16485 prasklou hadicí na trubici odvětrávání od ventilového bloku která je zapojena do vrchního víka filtru vzduchu. Viz detail : Udivilo mě totiž množství nečistot v horní části boxu filtru. Prostě to sálo falešný vzduch napřímo aniž by prošel filtrem. I takováto kravinka toto může způsobovat. 1.9 TDI 77KW O2
  4. Jen dovětek, jestli nefunguje termospínač (nebo motor ventilátoru) tak se samozřejmě neochlazuje chladící kapalina v systému. A to právě velmi často způsobuje přehřátí a tím nesprávnou funkčnost čidla teploty. Jelikož po zastavení auta, kdy už není motorový prostor náporově chlazen tak je teplota v chladícím systému dost vysoká + teplo naakumulované v trubkách a motorovém prostoru neblaze působí na tyto teplotní čidla.
  5. Já měnil termostat 2x během jednoho roku. A opět utrhlé plastové držáky termostatu. Tohle je určitě chyba konstrukce.
  6. per

    Cukaní motoru

    Také mě to dlouho trápilo. Klepání je způsobeno hlavně : svíčkami (doporučuji DOR15LGS), palivové čerpadlo + pal. filtr (přicpaný) a příliš nová či naopak vadná lambda. Dále může být způsobeno i přisáváním falešného vzduchu, silentbloky.
  7. Z popisu chyb to nejvice ukazuje na problém lambdy nebo vedení k lambdě. Znamená to, že lamda není již schopná regulovat (je vadná nebo vada na vedení) bohatost směsi a již přesáhla horní mez. resp. lambda před katal. U aut s váhou vzduchu je to většinou zašpiněním odporů na váze. Někdy i regulací tlaku paliva nebo vada vstřiku.
  8. Mám jednotku 6Q0907379D ABS/ASR, ale bohužel login 40168 k provedení základního nastavení nefunguje. Má někdo zkušenosti jak na to? teda jestli to vůbec jde. Díky Fabia 2001 50KW AQW
  9. Ještě přidávám několik obrázků na co vlastně jezdíme viz dno palivového čerpadla je pokryto pomalu milimetrem srač.. a pomalu to samé je i na druhém vnitřním sítku + hadičky.
  10. Je tam bimetalové těleso na které je napojené táhlo a vratná pružina.
  11. Tak jsem to nakonec rozebral, a klapka opravdu zasekla. Viz foto. Taková kravinka.
  12. A ještě blízko k tomu zajímavá diplomka : http://student.fsid.cvut.cz/~emrich/Downlo..._CVUT_Praha.pdf
  13. Chtěl jsem se zeptat, zda někdo již neřešil problém se sacím hrdlem a regulační klapkou? Ta je umístěná před vzduchovým filtrem. Mně nějakou dobu připadalo, že auto nejede úplně na plný výkon. Tak jsem sundal nasávání teplého vzduchu . A ejhle, auto má menší spotřebu a jde mírně lépe do otáček. Mám takový dojem, že právě ta regulační klapka špatně funguje. Jako by nepřepínala teplý na studený vzduch. Díky za zkušenosti a podněty, nebo třeba kdyby měl někdo fotku té klapky z rozebraného hrdla. 1.4MPI 50KW čip Sportmotor
  14. Konkrétně já už zkoušel 4x měnit čidla teploty, ale u mne to nic nevyřešilo.
×
×
  • Vytvořit nový...