Přejít na obsah

HnedTěPředjedu

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení HnedTěPředjedu

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Matlo, mám HTP 47kW, r.v. 2004. Myslíš, že mám také krátké lišty? Zatím mám 95 000 km bez problému
  2. Nejlépe následovně - mám tam už rok NGK, jezdí to přímo skvěle, startuje krásně. Sice vyšší cena, ale kvalita je tam znát... V žádném případě ale nekupovat BOSCH!!! Odešly mi po 300 km hned tři sady...
  3. Omlouvám se, že jsem to tam dal dvakrát, nevěděl jsem, jak se tam dává příloha :-)
  4. Tak to máme stejný problém. Máme taky Fabku r.v. 2004 1.2 12v 47 kw a problém je starý asi půl roku. Na nějakou dobu se to o dost zlepšilo, když jsme vyčistili škrtící klapku.(Potřebuješ na to 2 osoby) Nejdřív sundej ten dekl z motoru, pak otoč klíčkem, ať se zapne elektrika a sešlápni plný plyn. Klapka se zcela otevře a ty máš prostor pro čištění, akorát musíš dávat sakra pozor!! I když držíš ten plný plyn, tak se může stát, že se ta klapka sama zavře a to zatraceně bolí, když ti to skřípne prst!! Nejlépe vyčistit nečím neagresivním a nanést na hadr a asi tak třikrát to vyčistit. Pak to dej zase dohromady a natoč motor. Nějakou dobu, asi 5-10 km bude svítit kontrolka motoru a ŘJ si to upraví. Nelekej se toho, že to může zvyšovat otáčky, to je "normal" :-) Pak by mělo vše šlapat jako hodinky.
  5. HTPčko nemá chladič oleje, takže proto se výfukové ventily podpalují. Nejlepší je podle mě vyměnit celou hlavu válce. Do těch nových Fabií radši... nedávají teploměr oleje
  6. Camshaft - senzor na vačkové hřídeli, snímá ůhel, nejspíš to bude chtít výměnu.
×
×
  • Vytvořit nový...