Tak to máme stejný problém. Máme taky Fabku r.v. 2004 1.2 12v 47 kw a problém je starý asi půl roku. Na nějakou dobu se to o dost zlepšilo, když jsme vyčistili škrtící klapku.(Potřebuješ na to 2 osoby) Nejdřív sundej ten dekl z motoru, pak otoč klíčkem, ať se zapne elektrika a sešlápni plný plyn. Klapka se zcela otevře a ty máš prostor pro čištění, akorát musíš dávat sakra pozor!! I když držíš ten plný plyn, tak se může stát, že se ta klapka sama zavře a to zatraceně bolí, když ti to skřípne prst!! Nejlépe vyčistit nečím neagresivním a nanést na hadr a asi tak třikrát to vyčistit. Pak to dej zase dohromady a natoč motor. Nějakou dobu, asi 5-10 km bude svítit kontrolka motoru a ŘJ si to upraví. Nelekej se toho, že to může zvyšovat otáčky, to je "normal" :-) Pak by mělo vše šlapat jako hodinky.