Přejít na obsah

Metox

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Metox

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

6

Popularita

  1. Bylo to za pár stovek. Myslím do 300,-
  2. Ahoj, tak závada zřejmě odstraněna. Na diagnostice nic nenašli, chyba nikde. Navíc po připojení přístroje kontrolka zhasla, hlášení znizelo, po odpojení se zas rozsvítila. Prostě blázinec. Odpojil baterku, nechali stát, připojili, zas svítidla. Nakonec přehráli software ŘJ a zhasla, nesvítí. Tak snad konečně..
  3. Ano, svítí. Na zahraničním fóru jsem se dočetl, že to někomu řešili přehráním sw. Jiný zas psal, že prý závada na stavítkách náklonu pro xenony, co jsou na zadní nápravě. Že je resetovali a znovu kalibrovali. Nechápu.. Každopádně bez servisu to stejně nedám. Dám pak vědět.
  4. Zdravím, chtěl bych se zeptat, zda někdo již neřešil hlášku z palubního počítače a info obrazovky "Závada: osvětlení vozidla". Žádné bližší info, jako co a kde to nepíše (podle obrázku možná levé přední světlo). Objevuje se to po každém zapnutí zapalování. Obešel jsem celé auto a vše svítí, jak venku, tak uvnitř. Mám o3 kombi + xenony. Motorky natáčení fungují, přepínání dálkových také. Napadá někoho něco? Asi diagnostika, co? Našel jsem k tomu toto: https://forum.octaviaclub.cz/index.php?/topic/27511-porucha-světel/ , to by odpovídalo. Jaká parametrizace?
  5. Metox

    Chod spojky 1.4 TSI

    Možná toto někomu pomůže. Problémy se spojkou jsem si prošel až po vyhrožování právníky (Prodejce a autorizovaný servis v jedné osobě + já). Bude to v létě 2 roky, co jsem to řešil. Koupil jsem si Oct.III necelé 3 roky starou (4-letá prodloužená záruka, 80 tis km) u Prodejce Šokoda (+servis v jedné osobě), problémy se spojkou se začaly záhy objevovat (několik týdnů po koupi). Klepání, po vyšlápnutí spojky přestalo, auto se po nastartování třáslo, onen standardní jev po sešlápnutí spojky, že se zvýší otáčky, záhadně přestal.. Nejprve reklamace (marně - jejich závěr: je to ojetý vůz a nazdar, ale že je v tovární záruce= nezájem). Obrátil jsem se na právníka, soudního znalce (mám štěstí, že jsou to kamarádi ze studia, jinak by to byl asi ranec), nicméně právní oddělení salonu jsou zřejmě také ostřílení borci, tak si vyměnili několik dopisů s paragrafy, který mi nic neříkají a závěr z toho byl.. dáme to k soudu. Auto mezi tím celou dobu stálo v onom salon/servisu.. Nicméně, po vlastní ose jsem začal ve svém okolí obvolávat servisy, protože auto bylo v záruce. V okamžiku, kdy se dověděli, že už jsem to jednou reklamoval u prodejce, všichni dávali od toho ruce pryč, vytáčky typu.. "rozebereme, nafotíme, natočíme, pošleme do Boleslavi, 14 dní si počkáte, ale většinou to pak nic není a zaplatíte to..". Načež jsem se přes kolegu z práce dostal až na reklamačního technika ve VW salonu, který byl velice vstřícný. Z jeho vyjádření: "Jedná se o výrobní vadu této motorizace (poddimenzovaná lamela), o které víme, standardně to našim zákazníkům (vw) na záruku měníme v jejich Golfech a Touranech, nerozumím tomu, jak je možné, že to Škoda s vámi neřeší. Jestli chcete, tak já vám záruční opravu u Škody zařídím". A taky udělal. Paradoxně v salonu, ze kterého mě před tím vypoklonkovali, a ten samý reklamační technik Škodovky, jakmile měl v ruce ten papír z VW, ...úplně jiný přístup, kafíčko, nechcete náhradní auto?.. Už je to dlouhé :-) Prostě závěr: Ano, pomohlo to. Chod spojky, zvuky atd.. vyřešeno, vrátilo se i "standardní" zvyšování otáček. Nakonec na soud nedošlo, u prodejce už si nekoupím ani stěrač, za ten přístup. Veškerou jejich reklamu jsem z auta odrbal a dotazník spokojenosti o prodeji z MB jsem jim pořádně okořenil :-)
  6. Ahoj, chystám se objednat nové přední tlumiče na mojí OCT II facelift 1.9 TDI combi (rv. 2009). Sportovní podvozek ne, snížený ne, paket pro špatné cesty ne. Na tlumičích je kód 1K0 412 021 JP. Podle tohoto kódu však v ČR nemůžu nic najít. Mohli byste mi prosím napsat číslo dílu? Díky.
  7. Ahoj, mám stejné problémy s plaváním zadku O2 fclift combi, co se tu píše. Zadní tlumiče jsem kontroloval, problém se nikde nejeví. Řídící tyč a tyč stabilizátoru + silentbloky mě vůbec nenapadly, díky. To prověřím. Jenom prosím ještě o vysvětlení pojmů ze zadní nápravy: "tyčky stabilizátoru" - je to to samé, jako "spojovací tyč 1K0 505 465 J(K)" viz obrázek http://forum.skodahome.cz/topic/105841-zadni-naprava/#entry1515939 v příspěvku Snipera_2003? Jsem z toho zmaten. Pročetl jsem si tu všechny vlákna a pokaždé se tomu zřejmě říká jinak Nebo jsem "mimo mísu"? Pokud jsou ty tyčky něco jiného, mohl by mi prosím někdo napsat katalog. číslo? A ještě, jestli se můžu, jako neodborník ptát, řídící tyč zadní nápravy se musí měnit v páru? Levá i pravá, nebo stačí vyměnit jenom tu, co je v háji? Předem díky za info.
  8. Ahoj, chtěl bych se zeptat, za jak dlouho průměrně začně climatronik teď v létě foukat studeně. Mně totiž začne v rozpáleném autě luftit až po 5 - 8 minutách. Myslel jsem, že je to nedostatkem chladiva, ale chová se to stejně i po doplnění. Předem díky za info.
  9. Možná za to můžeš být dodatečně rád. Filtry Mann jsou obecně hodně dobře hodnoceny na všech fórech, které jsem zatím pročetl. Dokonce palivový filtr od Mannu je údajně kvalitnější, než prvovýroba.
×
×
  • Vytvořit nový...