Přejít na obsah

tokyc

Uživatel
  • Počet příspěvků

    32
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení tokyc

Nováček

Nováček (1/14)

2

Popularita

  1. Zdravím, byl by tu někdo ochotný proklepnout zdarma jednoho Superba ve Škodovce? Chtěl bych kupovat pozítří Superb II, ale při zavolání do Škodovky mi řeknou, že takový informace neposkytujou. Jde o jeden VIN kód. Díky moc.
  2. tokyc

    EGR ventil

    Sorry, po napsání jsem si všimnul SVK... Škoda. Není tu někdo šikovný, kdo vymění EGR bez demontáže nápravy atd. z Prahy nebo Vysočiny?
  3. tokyc

    EGR ventil

    Nedávno jsem tu ohledně EGR zakládal vlákno... Vyskočila chyba a najelo to 8000km. Vyskočila znova chyba a kilometrů už bylo asi jen 2000. Teď po 1000km opět. Životnost EGR už je asi na pokraji. Neexistuje nějaká repase nebo možnosti čištění? Má to vůbec smysl? Popřípadě libero, když bych auto po nějaké dohodě dovezl, za jak dlouho bych odjížděl a kolik bych ti tam nechal? Jedná se o OII, 2.0 TDI CR CFHC, r.v. 2011, m.r. 2012. Kdyžtak kontakt do zpráv, díky.
  4. A kolik si autorizak rekne za vymenu egr? Idealne neco na Vysocine - nejaky tip?
  5. Aspon ze to nekdo potvrdil Kazdopadne od vymazani chyb najeto nekolik desitek kilometru zatim bez problemu. Tuk, tuk
  6. Tak co sem koukal, pokud nejde o 4x4 dokážou to udělat i bez všeho uvedeného. Nicméně i tak samotný ventil cenově žádná sláva. Jezdim tak z 90% jen dálnice a okresky. Město minimálně. Spíš mi jde o to, jestli lze udržovat EGR v kondici jako DPF, takže hezky to protáhnout ve vyšších otáčkách a tahat po dlouhých trasách, regenerace se snažim nepřerušit, když vidim v cíli zvýšený otáčky, ještě to projedu atd... Jinak ještě se zeptám, jakej vliv má na EGR olej(ten dávám kvalitní a celou historii auta stejný, ikdyž je to LL, takže výměna po 20 až 30 tisíci což neni asi ideál)? Díky za info.
  7. Tak diagnostika ukazala dve chyby, ale obe jsou stejne a je to neco kolem magnetickeho ventilu, chybna funkce. Pry odchazejici EGR. Je to mozne? Kolik takovy EGR bezne vydrzi a kolik stoji oprava? Pripadne jak se k nemu chovat, aby se drzel co nejdele? Diky za info.
  8. Jasný, chápu, zítra jedu do servisu, šlo mi spíš o to, že pokud to bude znova totéž po 8000 km, zda může jít o náhodu nebo to naznačuje odcházející součástku... Zítra napíšu, co jsem se dozvěděl.
  9. Zdravím. Máte někdo zkušenost s blikající kontrolkou žhavení, ke které se po dalším nastartování přidá i kontrolka vyzývající k přesunu s motorem do servisu a samozřejmě pádem do nouzáku(auto jede, je ale líný)? Jde mi o OII 2,0 TDI CR 103kW. Před 8000km se stalo to samé a stačilo vymazat závadu přes diagnostiku(údajně něco se zpětným vedením spalin). Může stejná chyba po 8000 km naznačovat odcházející chladiš spalin, EGR či něco kolem toho? Díky za rady.
  10. tokyc

    Vibrace volantu

    Psal sem, že to bylo špatně vyváženou přední nápravou. Vibrace zmizely. Stačilo vyměnit pneuservis Mimochodem v úvodu jsem psal, že zimní/letní pneu na to neměly vliv...
  11. tokyc

    Vibrace volantu

    Jak už jsem psal, po vyvážení přední nápravy v jiném pneuservisu je to OK v jakékoliv rychlosti. Nepatrně mi ještě přijde, že se neshodne zadní náprava, zrovna dneska jedu na převážení i zadních kol. Navíc jak sem psal - auto bylo u dvou STK a všude vše OK. Tam by to poznat měli ne?
  12. tokyc

    Vibrace volantu

    Tak po vyvážení v jiném pneuservisu je to OK v jakékoliv rychlosti. Malinko mi přijde ještě nepatrně poskakující zadek. Zkusim převážit i zadek a bude to snad OK. Nechápu, že může u vyvážování nastat tak výraznej rozdíl...
  13. A já si myslel, že je ten DPF někde na podvozku... Tak díky za info. A jak často se to regeneruje? Akorát sem totiž přijel z dlouhý trasy skoro 300km, kde jsem to honil právě aby se to pasivně vyčistilo a pak jedu jednu krátkou trasu a čistí se to samo? Očekával sem, že se to pročistí během tý dlouhý trasy, kdy sem držel otáčky kolem 2500 a konstantní rychlost cca 100-110...
  14. tokyc

    Vibrace volantu

    Jak chodí? Pneu sem přezouval normálně v pneuservisu, kde přezouvá spousta lidí a hlavně už spoustu let. Pneu mám úplně nový Dunlop SP Sport BlueResponse 205/55, respektive teď už zajetý minimálně 500km. Dnes jsem byl na vyvážení a kontrole disků v jiném pneuservisu. Jedno kolo nepatrně házelo, ale údajně je to tak málo, že to nemá mít vliv. Ale bylo na něm údajně víc závaží na některý ze stran a to by mělo ty vibrace podle zaměstnance pneuservisu způsobovat. Takže zítra vlítnu na dálnici a ozkoušíme.
  15. Už dobu na netu hledám a stále si nejsem jist... Má někdo zkušenost, když po vypnutí motoru jedou oba ventilátory? Dobíhala regenerace DPF či co? Po cca 4 minutách se ventilátory sami vypnuly. Z motoru šlo hrozný teplo a trochu to smrdělo spáleninou. Auto jelo jinak dobře, všechno OK, žadný kontrolky nesvítěji... Mimochodem největší teplo šlo od takový kovový baňky, jak z ní čouhaji tři šrouby vlevo vzadu za motorem u tlumiče - co je to zač(http://www.google.cz...UjRFAod8lgOUA) ? Díky za info.
×
×
  • Vytvořit nový...