Přejít na obsah

megdesign

Uživatel
  • Počet příspěvků

    34
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli megdesign

  • Narozeniny 18.7.1983

Oznámení megdesign

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. 781.135, 1990, Karbec. Bolo to tesnenie hlavy, vymenene secko ok
  2. Hmmmm... utrhnuty jeden uchyt na prednom svetle spolujazdca..... :/ Vymenene svetlo, secko ok, nedrnci BR
  3. Rychla otazka chalani... Vcera mi z nicoho nic zdochol Favorit pocas jazdy. Dosiel som zotrvacnostou na pumpu, bo som mal uz rezervu, tak som mu dal za 10€ ..... Nastartoval spolu zo zosliapnutim plynu, chytil.... ale ked som dal nohu dole z plynu, zhasol... Cize celu cestu som brzil rucnou a drzal favo v obratkach Dosiel domov, zapol klucik do 1 a cekol cievku volnobehu - cvaka... vymontoval poistkovku, precinoval celu.... (Asi kilo a pol cinu som minul) dal spat ale furt to iste.... :/ Vymenil rele c. 15.... Furt nist. Co by sa dalo este ceknut? Dik.
  4. Caute chalani. Na mojom favorite som menil klinovy remen. Niekto tam predomnou dal kratky (ledva som ho zhodil, ked som mal alternator na max. povoleny a pritlaceny k motoru). Dal som tam teda novy, taky (skoro) ako ma byt podla papierov (9,5x975), nasponoval, dotiahol vsetky skrutky. Od tej doby sa mi pri akceleracii, alebo pri drzani plynu nieco okolo 1100 ot/min ozyva z motorovej casti akesi drncanie (ako keby ste "prdeli" do rury presne sa mi to na to podoba ) Otvoril som teda kapotu a skusal pridavat na karburatore, ze odkial to presne ide...... Akosik som ale nic nenasiel. Nema s tym dakto skusenosti? Dik.
  5. Caute. Sorry ze tak neskoro, ale mal som pracovne povinnosti No favo este jazdi Ekkar Nedal som ho roztopit Vodna pumpa vymenena, problem odstraneny... Dakujem vsetkym za cenne rady.
  6. Za 1. Za jazdy mas vacsi napor vzduchu na chladic, cize aj nizsiu teplotu chladiacej kvapaliny. Preto si mal teplotu OK. Za 2. Poskocenie rucicky teplomeru (palivomeru tiez dakedy) pri zapnuti svetiel- ako pise Ekkar - vacsi odber, zly kontakt, na 80% kostra. Za 3. Preco silikon? Vybrat termostat, ocistit od silikonu (az je od silikonu zababrany), supnut do hrnca, nechat varit a skontrolovat fukcnost. Ocistit dosadacie plochy na veku termostatu (obe casti), supnut spat termostat s tesnenim, jemne potretym olejom: (http://www.olejshop.sk/nahradne-diely/termostaty/p/tesnenie-veka-termostatu-xs-115095851/), tri skrutky, dotiahnut a musi tesnit.
  7. Ne ne, od ventilu kurenia to nejde... Tam je uplne sucho. To vyzera, ako keby bolo to gufero neake chytene a tecie okolo neho. Od 3.6. do dnes nebolo pod autom nic.... Ani kvapka. Ale zas som nedolieval chladiacu a nechal som ju pod min. ryskou. Dnes som dolial chladiacu, prebehol som auto a uvidim zajtra rano
  8. Noooo to sa mi zda pravdepodobnejsie.... O tej dierke na vodnej pumpe.... Co je to vlastne? Moze byt, ze ked je natlakovany chladiaci system, tak tade prepusta vodna pumpa? I ked by malo ten tlak kompenzovat cez veko na vyrovnavacej nadobe... Kazdopadne som objednal komplet vodnu pumpu (nakolko aj pri akceleracii mi klepe oko pumpy o kasnu . stary problem, tak zabijem dve muchy jednou ranou..), vsetky nove hadice chladenia, ohrevu sacieho, a pod. Vymenim a dufam, ze to bude ok...
  9. Ok tak dajme tomu, ze to nieje vodna pumpa (teda vodne cerpadlo), ale tesnenie abo hlava... Ako potom, ze voda je pod pravym prednym kolesom a nie v motorovej casti? //edited// Hmmm... povedal si ze tesnenie alebo hlava, ale na moju otazku nemas odpoved... Takze tesnenie a hlavu skrtam Ma niekto este neaky napad, co by to mohlo byt? (mimo tesnenia hlavy a hlavy valcov - to tu uz bolo a nepreslo )
  10. To PROCHY603: Zeby vodna pumpa? Tesnenie nechavam ako poslednu moznost, nakolko ani oleja nepribuda, ani po odmontovani sviecok nebolo vo valcoch vody... A voda, co sa trati, je POD autom. Cize niekade vyteka, netrati sa v motori. Praveze som poutieral vsetko (vodnu pumpu, hadicu z nej, spodnu trubku chladenia - po nej to pravdepodobne stekalo na kryci plech). Nastartoval, pockal, kym sa zohreje motor (otvori termostat), ale nic nebolo vidiet.. Ani slza. Dal som dole auto z jamy, isiel domov (cca 10 km) a odstavil. Do rana bolo pod autom mokro.
  11. No to dufam ne Ved som pisal, ze to nebublinkuje do vyrovnavacej nadrzky, ale tecie to von z auta....
  12. Som tu dlho nebol... Ekkar, mal si pravdu, malo oleja. Piskalo este cca mesiac (stale slablo piskanie) az nakoniec prestalo. Dik.
  13. Zdravim vas. Chcel by som vas poprosit, ci niekto nevie, v com by mohol byt moj problem s Favoritom. Cca pred dvomi mesiacmi zacal problem s unikom chladiacej kvapaliny.... Ak som odstavil auto po dlhsej ceste (bolo zahriate), a rano som prisiel k autu, nasiel som pod motorom, pri pravom kolese (koleso spolujazdca) navlhnutu zem. Skontroloval som stav kvapaliny v nadrzke a chybala tam voda. Skusil som povolit veko vyrovnavacej nadrzky a vysycal odtial celkom slusny tlak. Dal som to nad jamu, dolial nemrznucu, vsetko poutieral zo spodu do sucha, nastartoval,, nechal nech sa zohreje, ale nevidel som ziaden unik vody Otvoril som veko vyrovnavacej nadrzky, ci to "nebublinkuje" (prasknuta hlava, tesnenie,...) ale nic. Tak som sa na to vybodol a jazdil dalej. Objavilo sa to znova niekolko krat, vzdy rovnake symptomy. Voda tecie von, bol mokry kryci plech pod vodnou pumpou, tak by sa to nemalo tratit do motora... Emulzia na olejovom veku je, ale taka standartna Pocul som daco o neakom "specialnom pretlakovom ventile", abo daco take, na vodnej pumpe... Moze to byt v tom? Dik.
  14. Ekkar, diki za odpoved. Aj som si myslel, ze to bude nieco take, ale nebol som si isty. Vysrobujem nahon tachomeru a skontrolujem olej. Ak by trebalo menit lozisko, treba vyberat prevodovku celu von, ci da sa to neako aj na aute?
×
×
  • Vytvořit nový...