Přejít na obsah

j3ndys

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení j3ndys

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahoj, mám uplně stejný problem, ale nikde jsem nenášel řešení. Až budeš něco vědět tak dej zprávu. Dík

  2. Zdravím. Pokládal jsem tento dotaz v jiném tématu, ale nikdo se nevyjádřil, tak to zkusím znovu. Tímto se omlouvám, že tady bude tento dotaz dvakrát. Mám teprve chvíli Octavii 2 (r.v.2006, 1.9 TDI) a poslední dobou mám problémy s klimatizací. Problém je ten, že chvíli chladí a chvíli ne. Spíš teda nechladí, takže když je auto vyhřátý od slunce, tak si to pěkně užiju. Jsou nějaké časté příčiny tohoto problému? Abych věděl na co se upřít. Zkoušeli jsme měřit napětí na konektoru, který spíná kompresor a při zapnutí klimy se na něm objeví 6V a pomalu stoupá k 12V ..je tohle normální? Nemělo by se tam to napětí objevit skokově ihned? A poslední dotaz: když se zapne klima udělá to u O2 něco s otáčkami? Měl jsem předtím Vectru a u té otáčky na chvíli poklesly, ale u Octávky to neudělá vůbec nic. Klimatizace je naplněná a diagnostika žádné chyby nehlásí. Díky za pomoc
  3. Zdravím. Nechci zakládat další nové téma o kliamtizaci, proto se zkusím zeptat tady. Mám teprve chvíli Octavii 2 (r.v.2006, 1.9 TDI) a poslední dobou mám problémy s klimatizací. Problém je ten, že chvíli chladí a chvíli ne. Spíš teda nechladí, takže když je auto vyhřátý od slunce, tak si to pěkně užiju. Jsou nějaké časté příčiny tohoto problému? Abych věděl na co se upřít. Zkoušeli jsme měřit napětí na konektoru, který spíná kompresor a při zapnutí klimy se na něm objeví 6V a pomalu stoupá k 12V ..je tohle normální? Nemělo by se tam to napětí objevit skokově ihned? A poslední dotaz: když se zapne klima udělá to u O2 něco s otáčkami? Měl jsem předtím Vectru a u té otáčky na chvíli poklesly, ale u Octávky to neudělá vůbec nic. Děkuji předem za každý tip a nápad.
×
×
  • Vytvořit nový...