Přejít na obsah

prettorian

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení prettorian

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tak opět ten stejný problém, který se tu řešil už několikrát. Auto táhne až nějak od 2500 otáček a to ještě blbě. Na šestku ve 2000 otáčkách auto nezrychluje skoro vůbec. Po 100 000 km mi občas auto padalo do nouzáku a zdálo se mi, že to nějak nejede. Ve 117 000 km jsem vyměnil turbo a začalo šlapat všechno v pohodě. Mezi tím mi odešel jeden vstřik, opravilo se to a jezdilo to dál, ale chvíli po té mi to spadlo zase do nouzáku (124 000 km) a od té doby to zase netáhlo. Vyměnili mi podtlákový ventil = nic, zkontrolovali veškeré hadice, trubice, vyměnili nějaké trubičky = nic, pak vyměnili váhu vzduchu = nic, dnes mi vyměnili podruhé turbo = nic. Absolutně tomu nerozumím, nevím co dalšího se by se tam dalo ještě vyměnit. Napadá vás někoho něco? Díky za případné rady/tipy. Tento problém se tu vyskytuje často, většinou to vyřeší výměna některého ze zmiňovaných dílů. U mně bohužel nepomohlo nic. EDIT: jeste bych asi doplnil, ze po tom, co mi vymenili poprve turbo, tak po nejakych tech 7000 km mi odesel vstrik a opravovali mi to v jinem servisu...cca 150 km po vymene vstriku, mi auto padlo do nouzaku a od te doby prestalo tahnout a nasledne se provedly vsechny vymeny, co jsem zminoval.. Update, tak mám auto doma. Vstřiky vyčištěné, nový palivový filtr, protože byl plný oleje, nějak se mi tam dostával do nafty olej, tak aspoň, že se to udělalo. Každopádně auto se chová pořád stejně. Zkontroloval mi všechno kolem turba, váhy atd. Potvrdil mi, že je to nové. Jediné, co by prý mohl ještě zkusit, je vyměnit elektromagnetický ventil, ale říkal, že to by byla haluz. Spíš vidí problém ve filtru pevných částic. Na diagnostice mu to hlásilo diferenční tlak 0 a teplota před a za DPF byla stejná, což je prý špatně. No ale měnit DPF to je zase pěkná darda.... A hlavně kdo říká, že je to na 100% tím.
  2. Jak jsem psal v mem vlaknu se zavadama, je to proste blby turbo. V tech oktavkach to odchazi jak na bezicim pasu. Kamosovi odeslo v 90 000, jeho otci v 70 000.. Ja jsem ho ted menil cca ve 115 000 km. Mne se naopak stavalo, ze to hodilo o trochu tlaku vic, nez bylo treba. Hlavne uz delsi dobu to auto nemelo poradny vykon. Rozjizdelo se to vic a z ve 2500 ot. Ted je to v klidu. Az na to, ze mi vcera kleklo auto uplne na dalnici. Zatim to vypada, ze nejde elektrika do vstrikovacu
  3. Jen me tak napadlo, ze se tu zeptam, jake mate zkusenosti s eresovou oktavkou v dieselu, co se poruch tyka. Ja uz toho zacinam mit tak akorat dost. V zari ji budu mit 4 roky, najeto 124 000. Auto jsem na par vyjimek myl vzdy jen rucne, nikdy ho nehonim studene, turbo nechavam dochladit, staram se o to jak o maly decko. Jezdim do autorizovaneho servisu. Prvni takova drobna zavada bylo cidlo vyfukovych plynu - par tisic, ok.. Jiz nejakou dobu se mi stavalo, ze mi auto padlo do nouzoveho rezimu, na displeji se zobrazilo Motor do dilny a zacala blikat oranzovat spiralka. Nedokazali presne odhadnout, co to muze byt, ale pry asi turbo. Je fakt, ze to auto nemelo poradne vykon. Neujel jsem beznym oktavkam 2.0 a proste auto ztratilo vykon. Tak jsme to nejak domluvili na castecnou kulanci, takze jsem misto cca 40 000 platil pres 11 000. Problem prestal.. Dnes mi v level pruhu blikl ten samy problem, zajizdel jsem tedy rovnou na benzinu, ktera byla prede mnou s tim, ze vypnu a zapnu motor a je to ok, nez jsem dojel na parkoviste, tak auto chciplo a uz jsem nenastartoval. Mozna to bude vstrikovani. Zaplatil jsem 7500 za odtah do rodneho mesta ze 100.km D1, jelikoz zaruka mobility funguje a si tak, ze mi nabidli zdarma odtah co nejblizisho servisu v Pelhrimove, ale nemeli tam auto, na to bych musel cekat, jestli se jim ho podari sehnat.Takze bych cekal cca 200 km od Kromerize a mozna bych auto nedostal. Cas od casu nejde tempomat, kdyz stahnu okenko, pak ho natahnu a zatocim ostre doprava, tak mi zase okenko spadne dolu, nekdy otevru dvere ridice a svetlo uvnitr auta zhasne nez aby svitilo dal - kamos m i na diagnostice nasel nejaky problem elektroniky v leve predni casti auta. Kazdou chvili mi nesviti obrysove svetlo, pak zase zapne. Prijde mi, ze na to, kolik to ma najeto se toho kazi opravdu hodne. Ted neberu ty nesmysly s elektronikou, ale to ze me to necha nekde stat, to ze uz mam nove turbo... Ackoliv se mi to auto porad hrozne libi, jinak jsem s nim vicemene spokojeny, tak znovu bych ho uz nechtel. Za ty penize radsi mirne jete BMW 3 nebo Audi A4. To je ono:
×
×
  • Vytvořit nový...