Přejít na obsah

prokša

Uživatel
  • Počet příspěvků

    19
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli prokša

  • Narozeniny 16.8.1978

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení prokša

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. mám to samé a jsem z toho „daněk lopatáč“, kupodivu to dokáže takhle náhodně tikat takřak hodinu - déle jsem to nezkoušel, ale asi by to pokračovalo dál - přikládal jsem to klímě ale těžko říct, zatím nemám s tímhle konkrétním autem větší zkušenost, takže vařím z vody, ale tohle je jedna z věcí, která mě poměrně s*re... EDIT: necituj předchozí příspěvky - odstraněno
  2. Nejsem si na 100pro jistý, ale tedy model 2006 se týkal drobného faceliftu předek+zadek, zrcátka a detailů v interiéru typu změny podsvětlení přístrojovky atd., které u tohoto nevidím. Nicméně pokud je to 9/2005, tak tam mohl později max. nechat dodělat nějaké interierové blbůstky. Jinak cena je podle mne přátelská, dostat to o 5-10k ještě dolů by neměl být až tak velký problém, z fotek to nejde určit nikdy. Nicméně o tom modelu 2006 bych si s prodejcem ještě promluvil, když už by vše ostatní bylo v cajku a neměl by se člověk čeho jiného chytit. Jen tak pro nástřel dalších výdajů - kupoval jsem teď 9/2003 se 135000 km (které skutečně na diagnostice seděly) a nechal udělat komplet rozvody + pumpu + kapaliny + komplet filtry + kontrolu a naplnění klimy + geošku + čep řízení (byl v háji) v servisu s vlastními dobrými zkušenostmi, který není ofiko autorizovaným škoda servisem a se vším všudy i s prací jsem se dostal na 14200,- Kč včetně materiálu. Motorizace 1.9 TDi, PD, 96 kW. Při zjištění cen autorizovaného vyděrače tady u nás ve slezských horách to vycházelo na cca 25-27 tisíc, pro zajímavost, tož ať si to narve takovéhle palby. Za sebe - mně se ten tvůj vyhlídnutý kousek moc líbí.
  3. pro mne to byla docela novinka, jelikož má předchozí drožka - favorit 135 ls - to měl posunuté pouze o 2 km/hod. Ovšem chápu, že to v dnešní době už nelze považovat za auto
  4. hmm snad nevadí, když odpovím na postarší téma, ale před týdnem jsem koupil superba r.v. 2003 a mám to tak také, když chci přesně 50ku, na tachometru potřebuji cca 58km/hod. Pravdou je, že pokud člověk nemá navigaci a přitom má ve výbavě climatronix digi klímu, může využít kanálu č. 16, který díky centrální jednotce ukazuje digitálně přesnou aktuální rychlost (ovšem při tom klíma nejede, takže je to tak na otestování popř. zjištění a přizpůsobení podle toho rychlosti na tachometru). Sám bych na to nepřišel, ale měl jsem to u koumáka chlapíka na diagnostice, a ten mi mimo další tuny užitečných informací poradil i tohle. Stačí na klímě zmáčknout naráz větrák dolů, teplotu dolů a ecco a pak přepínat postupně na kanál 16, vlevo je vidět aktuální rychlost. Vyskočit se z toho dá samotnou volbou ecco.
  5. Dnes jsem to řešil a viděl bych to na 10 dní (možná 14, ale za to ruku do ohně rozhodně nedám), protože... 1) od zakoupení vozu (bazar v ČR) a registraci z původního majitele na nového (na mne) je lhůta 10 dní - záleží na magistrátu popř. obecním úřadu s rozšířenou působností v místě trvalého bydliště nového provozovatele/majitele vozidla (v konrétním případě fyzické osoby, kde provozovatel většinou = majitel), zda „šlape“ po přihlášených/nepřihlášených vozech - je tam možnost obdžet od ouředníků 2000,- pokuty, pokud to člověk nestihne, ovšem jsou i případy, kdy se nic 2+ roky neděje a bez problémů projde registrace i po této době - jak říkám, jiný kraj, jiný varm 2) v STK stanici ti akurát zkontrolují kilometry na tacháči, VIN a další kódy, které vyčtou z evidence a velkého techničáku plus vlezou pod kapotu do motoru opět pro zjištění kódů - otázka 10-15 minut ... a vystaví potřebné lejstro - to v případě, že vozidlo nemá tažné zařízení a není na LPG a další volitelné úpravy - uváděno většinou viz. velký techničák, část F - další záznamy (není na škodu ho prostudovat celý, ať člověk ví) 3) protože se rád na ouředníky připravím, měl jsem kopie kupní smlouvy a povinného ručení s sebou - nikdo to po mně nechtěl, v mém konkrétním případě to byla zbytečná nikým neohodnocená snaha 4) pokud je STK na čistopis platí 2 roky od data přihlášení vozidla - nicméně je tu docela očekávatelný mrdník jako ostatně u všeho čehokoliv jiného - v kupní smlouvě většinou bývá klausule o tom, že na ni můžeš bez techničáku jezdit 30 dní od data uzavření (nákupu), což ovšem neřeší podmínku přihlášení do 10 dní od zakoupení, takže pokud se tím nezkušený člověk řídí, znovu může být nachytán a zaplatit pokutku 2k Kč - nádhera, proč jim nepřispět žejo 5) trošku jiné podmínky má přihlašování vozidla zakoupeného mimo území ČR, to ale zatím nebyl ani jeden z mých případů, takže vím prd... 6) vše se dá vyřešit pověřením jiného člověka/zástupcem firmy s úředně neověřenou plnou mocí s podpisem obou stran - to třeba v případě, že majitel zatím nemá řidičský průkaz, popř. potřebuje uplatnit svůj bonus na povinné ručení (dobré pozeptat se v bazaru, řeší přímo bazar většinou s velmi výhodnými podmínkami), nebo to chce napsat na přítele(kyni) s jiným trvalým bydlištěm (zohledňuje se aktuální akční nabídka pojišťoven a obydlenost trvalého bydliště, menší města/obce platí méně - rozdíl může být třeba i 3k+) škodičku jsem kupoval cca 200km od trvalého bydliště a bazar fungoval jako reseler, původní majitel odhlásil a za 7 dní přesně přišel poštou doporučeně malý i velký techničák, takže v nejhorším případě má člověk 3 dny na registraci a vyřešení všech ostatních hovadin okolo (dnes mi štěstí přálo, až na změnu nové SPZ na zelené kartě, kde má pojišťovna sídlo mimo mnou dosažitelné teritorium, stihl jsem to 1 hodinu i s evidenční kontrolou na STK, vyplněním formuláře o přihlášení (registraci) vozidla, odevzdání SPZ a nafasování nových SPZ vázaných na trvalé bydliště ... za 1 h a 20 minut). POZOR: dobré je si zkontrolovat údaje a české kódování na malém techničáku, bo se mi již dříve ve špičce stalo, že madam úřednice nenastavila správnou znakovou sadu při tisku a veškeré české znaky byly zmrvené do jakési jiné znakové sady, prostě kdekoliv byla použita diakritika (háček, čárka nad písmenkem) změnilo to znaky na nečitelné - pokud se chce člověk vyvarovat pozdějším problémům a poslouchání keců, že neznalost neomlouvá, přečíst si to na chodbě před dveřmi a vyreklamovat ouřednickou špatnou práci je opět otázka max půl hoďky - stojí to zato. EDIT: necituj předchozí příspěvky - odstraněno
×
×
  • Vytvořit nový...