Najprv sa musím ospravedlniť, že píšem až teraz. Problém mám vyriešený. Ako som ho popísal, kontrolka hladiny oleja sa vždy po prejdení 100km a následnom preštartovaní motora vždy rozsvietila. Oleja bolo dosť, kabeláž k senzoru otvorenia kapoty ok, taktiež senzor otvorenia kapoty ok a čidlo hladiny oleja ok. V origo servise si s tým nevedeli rady veľmi dlho. Najprv som bol za hlupáka, že si neviem doliať olej, potom že si vymýšlam (keďže otvorili a zatvorili kapotu - kontrolka zhasla). Diagnostika hlasila všetko ok. Nakoniec som to odviezol do iného servisu a napojili znova na diagnostiku. Po pol hodine mi chlapik povedal, že pri predošlej výmene oleja spravili chybu pri nastavovani servisného intervalu oleja (prechádzal som z premenlivého intervalu na pevný). Ikeď bol nastavený na 15tis, riadiaca jednotka vyhodnotila, že už tam je olej dlho (rátala ešte s kilometrami, ktoré som prešiel pred výmenou) a preto vyhodila kontrolku výšky hladiny oleja, ktorá, ako mi bolo povedané, taktiež signalizuje "kvalitu oleja". Na palubke ale bolo všetko nastavené dobre. Jednoducho sa to niekde navzájom bilo. Ako sa im to tak podarilo nastaviť neviem. Hlavné je, že už je to vyriešené.
Zostavam s pozdravom.