Ahoj, prosím tě, jak to - na třetím válci klasika?? Zjistím, kde to bylo, už nevim, páč tento přůšvih zastínily nové....:
1)Po výměně motoru auto jede slušně, ale ne líp (spíš hůř) než s původním motorem (servismani tvrdili, že zalepili intercooler a motor vypadá dobře (vrakoviště Vršovice), takže to poletí jak pendolino...)
2) spotřebu ukazuje vyšší o litr, ale ve skutečnosti zůstala stejná, korekce okamž. spotřeby na 000085 přesně dle návodů nepomáhá
3) po týdnu rupnul kloub na poloose na straně převodovky.. Podle všech indicií ten hňup, co měnil motor, špatně utáh nebo přetáh šrouby co drží tu přírubu poloosy na převodovce (opět Jižní Spojka - tentokrát sjezd Bráník, uprostřed křižovatky ve špičce......)
4) Auto začalo chcípat. Zničehonic prostě zdochne a a pak nesvítí kontrolka žhavení. (Pochopitelně vždy chcípne v plném provozu na Barranďáku atd..) Tímto moc děkuji všem za příspěvky k tomuto tématu, asi to bude relé 109...
5) klimakompresor kaput...
7 let jezdila bez závady jako dračice, dělal jsem jen váhu vzduchu..
Teď mi to holka naftová dává pěkně sežrat...
Asi už ve 350 tkm je po zenitu :-)