Přejít na obsah

Charon21

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Charon21

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. "Taková kravina a jak to dokáže člověku votrávit život..!" :-D
  2. Joo, a to starý relátko jsem otevřel a vypadalo to na jeden studenej spoj..
  3. Spojil jsem se s jednotkou :-) Byl to ten 3. vstřik - snímač zdvihu jehly G80.. - kterej jsem předtím odpojoval, protože měl pofidérní konektor.. (vymazáno, OK) Ale: relé 109 vyměněno a závada se zatím po ujetí 150 km neprojevila.. Nechci to zakřiknout, ale vypadá to dobře! :-)
  4. :-) Dík moc za odpověď, už jsem vyměnil za jiný relé 109. Tak jsem zvědav.. Jinak se mezitim po dlouhý době rozblikala kontrolka žhavení, tak snad VAG aspoň už něco napíše. Je tam prej x možností závad, když tato kontrolka bliká. Vím, že jsem lama, ale proto jsem tu ;-)
  5. Ahoj, prosím tě, jak to - na třetím válci klasika?? Zjistím, kde to bylo, už nevim, páč tento přůšvih zastínily nové....: 1)Po výměně motoru auto jede slušně, ale ne líp (spíš hůř) než s původním motorem (servismani tvrdili, že zalepili intercooler a motor vypadá dobře (vrakoviště Vršovice), takže to poletí jak pendolino...) 2) spotřebu ukazuje vyšší o litr, ale ve skutečnosti zůstala stejná, korekce okamž. spotřeby na 000085 přesně dle návodů nepomáhá 3) po týdnu rupnul kloub na poloose na straně převodovky.. Podle všech indicií ten hňup, co měnil motor, špatně utáh nebo přetáh šrouby co drží tu přírubu poloosy na převodovce (opět Jižní Spojka - tentokrát sjezd Bráník, uprostřed křižovatky ve špičce......) 4) Auto začalo chcípat. Zničehonic prostě zdochne a a pak nesvítí kontrolka žhavení. (Pochopitelně vždy chcípne v plném provozu na Barranďáku atd..) Tímto moc děkuji všem za příspěvky k tomuto tématu, asi to bude relé 109... 5) klimakompresor kaput... 7 let jezdila bez závady jako dračice, dělal jsem jen váhu vzduchu.. Teď mi to holka naftová dává pěkně sežrat... Asi už ve 350 tkm je po zenitu :-)
  6. Vašo, prosím tě, a stalo se ti, že to jede a zničehonic chcípne? JInak, nevíte někdo, jestli když by bylo v hájí to relé 109, může motor chcípnout i uprostřed jízdy (pak se při startu kontrolka nerozsvítí, až po 5-10 minutách..) Dík moc za odpovědi. (OI 1.9 TDI 81 kW)
  7. Ahoj hoši, ani nevíte jak jsem rád, že jsem tu našel závadu nefunkční kontrolky žhavení - nestartujícího motoru.. Mirob - Vašo, psals, že dáš vědět, jak to dopadlo s přeletovaným relé.. Mě šly bublinky z palivov. filtru, vyyměnili jsme, nový OK, po čase to chcípne a při opětovném startu se kontrolka nerozsvítí, tzn. nelze nastartovat, starter by točil až do vysátí baterky.. Když počkám, po čase - 10 i 15 minut - se rozsvítí a... jede to! Je to super třeba na Barranďáku ve špičce Zítra zkusím vyměnit rele 109, Máte prosím ještě někdo podobnou zkušenost?? (P.S. VAG ez závad samosebou..) Díky moc. Radek
  8. V pondělí se mi vysral motor v mým miláčkovi: OI - 1.9 TDI 81kW, '99 Přímo na Jižní Spojce v dešti.. Do toho mi klek mobil, pekelný chvilky, odtah domů do Příbrami... 330t najeto bez problémů.. A teď se utrh píst či co, prostě na jednom válci je vyraženej vstřik i svíčka nahoru, paseka, hnus. Tak teď kupuju motor na vrakáči ve Vršovicích. Prej pěknej.. Kód sice nesedí, ale prej je motor stejnej.. Doufám, že vše klapne. Všem škůdkářům držím palce, ať jim ta jejich nalítá aspoň těch mejch 330.000 km!
  9. V pondělí se mi vysral motor v mým miláčkovi: OI - 1.9 TDI 81kW, '99 Přímo na Jižní Spojce v dešti.. Do toho mi klek mobil, pekelný chvilky, odtah domů do Příbrami... 330t najeto bez problémů.. A teď se utrh píst či co, prostě na jednom válci je vyraženej vstřik i svíčka nahoru, paseka, hnus. Tak teď kupuju motor na vrakáči ve Vršovicích. Prej pěknej.. Kód sice nesedí, ale prej je motor stejnej.. Doufám, že vše klapne. Všem škůdkářům držím palce, ať jim ta jejich nalítá aspoň těch mejch 330.000 km!
×
×
  • Vytvořit nový...