Ahoj všem,
řeším na své Octavii II, 1,9TDi, rok 2006, problém s klidovým odběrem proudu po uzamknutí vozu a uspání všech jednotek. Klidový proud po 5, 10, 15 minutách...po hodině, dvou a pořád je kolem 0,2A. Což je nestadartní a po víkendu nastartuji, ale točí pomalu.
Takže ampérmetr do série na baterii, měření 0,2A. Postuným vytahováním všech pojistek žádná změna(v kabině i v motoru)
Tak jsem se vrhnul na postupné odpojování těch vysokoampérových pojistek v e-boxu motoru(ty co jsou z čela)=šroubovací.
Po odpojení první z leva SA01 pojistky na alternátor proud spadl téměř na nulu 0,002A. Kabel mezi eboxem a alternátor jsem odpojil
odběr stále v pořádku minimální. Vyměnil jsem provizorně kabel = úplně nový průměr myslím 10mm a odběr zase vzrostl na těch 0,2A.
Tak usuzuji, že je problém v alternátoru. Ale nevím jaký...? Problém se začal objevovat, po výměně volnoběžky, která byla nefunkční...Ale nevím jestli to může mít souvislost, spíš jen manipulací s alternátorem. Co by tedy mohlo být špatně a když něco v altíku nemáte někdo někoho v Brně?
Omlouvám se za dlouhý příspěvek, ale chtěl jsem být co nejpřesnější. Všem vám zároveň děkuji za odpovědi a rady.