Přejít na obsah

Mira.Racer

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Mira.Racer

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Co by jste řekli k legalizaci vozidla bez DPF filtru. http://www.dpfe.cz/legislativa Vozidlo bez DPF je pro provoz na pozemních komunikacích nezpůsobilé a policie ve spoluprací s STK chystá a vybavuje se přístroji pro odhalování chybějících filtrů,kterými to do tří minut prověří. Vozidlo dále nebudete moci používat, tudíž nechat odtáhnout domů či servisu. Opětovná montáž se několikanásobně prodraží a budete muset znovu absolvovat STK a emise. Nebo viz příspěvek na http://www.skodahome.cz/garaz-skoda/1860-auta-s-dpf-prirode-skodi-a-vice-namahaji-penezenku.html Kontakt na firmu v provádějící čištění regeneraci DPF http://www.dpfe.cz/kontakt
  2. Ahojky...;-) Taky jsem si po novém roce koupil ojetou octavku 2.0tdi RS 125kw PD z Autto ESy sskodovkky.cz a zprvu jsem s ní byl spoko, než jsem zůstal viset 150 km od domova... Po koupi jsem jel natankovat a zkontrolovat tlak v pneu případně dofoukat (spíše upustit).Nevěřil jsem vlastním očím,zkušený prodejce,který auta kontroluje a připravuje k prodeji nafoukal všechny pneu přes 3,5 bar (asi aby je nemuseli kontrolovat často).Potom jsem jel k dálnici abych auto zahřál a vyzkoušel jak je schopno akcelerovat.Když jsem přidával do třičtvrtě jelo to ještě v poho,ale když jsem sešlápl na podlahu po chvíli začalo auto vynechávat,jako by na půl vteřiny přestal běžet motor a docela to cukalo.Tak jsem dojel domů a koukl na palivový filtr a ten byl úplně zanesený (jako by tam byl celou věčnost,začal se už i deformovat jak petflaška, když z ní vysaji vzduch).Proto jsem vyměnil rovnou všechny filtry (palivový,kabinový a vzduchový) cca 1800 Kč. Také jsem vyměnil třetí brzdové, které mně přišlo na 750 kč v orig.skodadílech a o kterém jsem věděl už před koupi vozu, ale prodejce mně na něj neupozornil. Třetí brzdové světlo je plastové,složeno z tištěného spoje s led diodami,obě poloviny svělta jsou lepené a netěsní,proto se do něj dostává vlhkost,spoj koroduje a postupně zhasínají ledky,až nesvítí žádná.Okolo je těsnění z pěněné gumy.Nové světlo mi vydrželo,cca 5 týdnů než začlo pálit slunce,pak prasklo v rohu kde je ostřikovací tryska.Až přestane třetí brzd.svítit bude lépe nové usadit do nějakého pružného tmelu,pěnovka je nedostačující. Po třech týdnech cca najeto 2tis.km od koupě přišly na řadu i všechny kotouče a destičky protože byly totálně sjeté a začaly se hlásit na palubovce o kontrolu brzd.obložení.(bodejť by ne když mněly destičky 1mm tloušťku) koupil jsem trw kotouče i desky a musím říci,že jsem s nimi spokojen (doporučuji).Nepískají, když se zahřejou,brzdí opravdu skvěle i po několikanásobném prudkém přibrždění,jsou komplet na celé auto za cca 6 500 kč v červené krabici s logem TRW nastříkané černou matnou barvou ( ve skoda orig.dílech jsou taky TRW komplet vse za 12300 kč,jen v bílé krabici s logem skoda nastříkané stříbrnou matnou barvou,na které jde vidět potom prach z destiček). Po měsíci a půl,najel asi 5 000 km bez problému auto poslouchalo,bylo dravé...pak mi najednou v sobotu chcíplo 150km od domova,rozsvítila se kontrolka motoru a už jsem nenastartoval.Zavolal jsem do škodovky zda mi můžou poslat technika s diagnostikou.Přijel,připojil se viděl zkrat na vstřiku,koukl na najeté km přes 160 tis. řekl že s největší pravděpodobností na 99% je vadný piezočlánek na vstřik.trysce...prý po 150 tis. odcházejí a že ty nové 03G130073TX už by mněly být lepší.Ptal jsem se jak dlouho bude trvat oprava a cenu.Prý se musí objednat a bylo by to do středy opraveno do 20tis. (14,5tis tryska a cca 5 tis.práce). Nemohl jsem čekat,poděkoval jsem za pomoc a volal kamošce jestli pro mne přijede.Za fabii 1.4 jsem se nechal táhnout 150km až do prahy mněl jsem zapnutý klíč v pozici zapalování a kombinovaně jsem řadil rychlosti,abych udržel napnuté lano a příliš nebrzdil fábii.(do kopce a na rovince 5-tku,z kopečka za tři nebo dva).Motoru to nijak rapidně neuškodí,ten je mazaný olejem i při tažení(čerpadlo je mechanické),nespálí se brzdy(častým přibržďováním),funguje klima větrák světla,dobíjí se baterie,tlakuje posilovač brzd apod. Doma jsem vymontoval trysku a začal ji shánět.Ani jedna škodovka-orig.dílky ji u nás v ČR nemá skladem.Tak jsem si ji objednal v neděli,musel složit nějakou zálohu ( dal jsem 7tis.) a v pondělí prý bude připravena k vyzvednutí.V pondělí mi volal týpek z skoda-orig dílů,omlouval se,že ji v německu zapomněli přibalit a bude druhý den. Poděkoval jsem za zprávičku a zkoušel hledat na netu dál,našel jiného dodavatele v kosořicích u MB,který dodává orig.nd skoda do servisů,volal jsem tam zda je skladem. Mají jich stabilně 5ks skladem po 11600 za kus (ve škoda 14500 za kus) ,prý si nemůžou dovolit je nemít(po 150tis. odcházej jak naběžícím páse).Ve škodě jsem si vyzvedl zálohu,zrušil objed.,poděkoval za ochotu a jel koupit do "autodílů". Trysku jsem pak namontoval,seřídil správně vstřiky,stálo mně to 11600 a trochu času. Podruhé jsem se chystal na dovodenou,když se vracel z moravy od rodičů,tak před prahou na 65 km D1 konec opět vstřik.Štěstí...;-) měl jsem u sebe nářadí,hvězdičkové nástavce, gola sadu, šroubovák a kleštičky.Sejmul jsem kryt motoru,pak hvězdičkovým nástavcem víko vahadel vstřikovacích trysek a kleštičkama odpojil první trysku z leva(druhou jsem měnil,pak by zbývala 3-tí a 4-tá).Zadekloval zpět,zkusil nastartovat a treeefááá chytlo to na tři válce a trvalo to 20 minut.Takto jsem dojel do prahy 70 km ,musel jsem řadit a podřazovat,otáčky udržovat mezi 1500 až 2000(víc jednotka nedovolí),aby byl chod bez vibrací.Doma jsem ji vymontoval a jel ji koupit teď už do kosořic za dalších 11600kč. Tak ještě mně čekají dvě.....:-( .... a kdo ví kde a kdy? Pak ,ale nevím k čemu je důležitá spotřeba u nových aut,když jsou poruchovější a je dražší jejich servis.....:-o Příště popíšu jak vyměnit trysku a správně nastavit vstřiky...nebojte je to jednoduché a zabere to ccca hodinku. zdary Mira
×
×
  • Vytvořit nový...