Přejít na obsah

Bedou

Uživatel
  • Počet příspěvků

    24
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Bedou

  • Narozeniny 19.6.1991

Oznámení Bedou

Nováček

Nováček (1/14)

3

Popularita

  1. Jo ty myslis pruzny zrychleni, tak to pak jo. To jsem jeste nezkousel. Prave me to prislo liny taky, kdyz to podradilo z 6ky na 3ku pri 40km/h. Chybel mi ten pocit, jak tu nekdo psal: WOW to je jen 1.2ka? Tak jsem to musel prislapnout vic, aby padla 2ka. Ale podle zrychlovani z klidu je cas stejnej. Takze bohuzel budes mit nakonec asi pravdu, ze zmenili vykonovou krivku.
  2. Zas tak dlouho ten novej soft nemam, takze i to je mozny ...urcite to budu sledovat, jestli to nepodrazuje moc casto. Ale pokud vim, tak se tu resi, ze auto po softu udajne prestalo tahnout pri zrychlovani....takze trochu nechapu proc sem motas podrazovani
  3. Bedou

    Převodovka DSG

    Klasicky launch control nefunguje a je uplne jedno, jestli mas rezim S nebo zap. nebo vyp. ASR/ESP. Me to taky jde vytocit do 2 000ot/min, kdyz mam zarazeno D nebo S. Ale po par vterinach se zacne motor jakoby dusit a rozpoji se spojka kvuli ochrane proti prehrati.
  4. Takze jsem to zmeril a pred tim softwarem to trvalo na 100km/h 9,86 vterin...po prehrani softu stopky ukazali 9,93 vteriny. Ze to auto jede min je opravdu jen pocit, podle casu to je stejny.
  5. Musim se pridat taky do diskuze a bohuzel mam taky ten pocit, ze to auto netahne jako driv. Nastesti me napadlo si natocit a zmerit zrychleni na 100km/h pred tim novym softwarem. Takze pak zajedu na stejny misto a zkusim to natocit a zmerit znova. Pak sem napisu jestli se na case neco zmenilo...
  6. Bedou

    Převodovka DSG

    Zdravim, prisel jsem na to, jak se rozjet s launch control uz pred nejakou dobou, ale nenapadlo me to sem napsat. Klasicky launch control je nefunkcni a je treba to obejit. Normalni zrychleni na 100km/h mam s Fabii 1,2 TSi 77kw DSG za 10 vterin.....s launch control to je 8.5 vteriny ( ne opravdu jsem nejel z kopce) POSTUP: Volici paku date do polohy N, seslapnete brzdu levou nohou jen tak, aby zhasla ta zelena kontrolka ( neseslapnout brzdu na podlahu). Pravou nohou vytocite motor na cca 2 300ot/min ( max. na 2 500 ot/min, kdyby vic tak bude zbytecne hrabat). Pak rychle presunete paku do polohy D a zaroven rychle uvolnite brzdu a plyn na podlahu. Chce to udelat rychle, kdyz to udelate pomalu, spojka se rozpoji. Kdyz trefite presne otacky, tak na to nema funkce ASR/ESP zadnej vliv. Opravdu to funguje, ale chce to trochu cviku....mam i video na pozadani poslu.
  7. Ne nic se nemenilo, vse je puvodni az na tu podlozku u turba. Koupil jsem to jako referencku z MB a mela nalitano 11 900km, nyni mam 42 750km a stale je vse v cajku. To ze jsou problemy s rozvody se vicemene dozvidam z fora :-) A ikdybych mel spatnej retez, tak proc se tim zatezovat.....zaruka 4 roky nebo 120 000km. Do ty doby neni co resit, jen leju benzin a jezdim :-)
  8. Tak k dnesnimu dni mam s Fabii 1.2 TSI 77kw DSG najeto 42 600 km. Zitra me ceka instalace ty podlozky a prehrani sw. Auto mam uz rok a zatim nebyli zadny problemy s rozvody, turbem nebo necim jinym. Jednou jsem si zapomnel zatahnout rucni brzdu a nechal auto v kopci stat na P, pak kdyz jsem startoval udelalo to ten strasnej zvuk o kterym vsichni pisete. Nechapu to.....asi mam stesti, pritom autu hodne slapu na plyn :-) Jezdim jak za 5.5 l/100km tak i za 12 l/100km :-D
  9. Aha tak tady je zakopanej pes. Ja a pava meli na mysli jinej zvuk nez vy :-D Kdyby mi to udelalo ten strasnej zvuk, co je na vasem videu, tak si snad vyskubu vlasy :-) Konecne jsme se shodli...
  10. To Pawouk: Mozna mate pravdu s tou regulaci, ale nemuzete tvrdit, ze chlazeni turba je zbytecne. Je to zakladni predpoklad pro spolehlivost a zivotnost turba. Je to obecne znama vec, kterou by mel kazdy majitel preplnovaneho motoru znat, ale bohuzel to spouta lidi nevi nebo na to kaslou. Jinak k tomu rachtajicimu retezu. Dela to pouze po prvnim nastartovani, kdyz po chvili vypnu a zase startuju, tak je to v cajku. Malem kdych zapomnel napsat, ze mi to "rachta" uz od ty doby co to auto mam, takze opravdu neverim ze by se ten retez mel v blizke dobe rozskocit. Prave kvuli tomu zarachtani jsem se pridal sem na forum, abych zjistil jestli to dela i nekomu jinymu. Ve znackovem servise me rekli, ze za tim zvukem stoji prave to, ze neni vymezena vule retezu. Z pocatku jsem jim neveril, proto jsem se zeptal jeste mistniho opravare a ten mi to taky potvrdil. Mozna mam stesti a nemam tam uz ten poddimenzovanej retez. Mimochodem bych rekl, ze kdyz se zacne natahovat rozv. retez ( hydraulicky napinak nemuze napinat do nekonecna ze ) tak to zacne hlasit chybu, ze vackova hridel neni v poloze nebo mimo toleranci ne snad? Uz jsem par let ze skoly, nepamatuju si vsechno. P.S: S tou teplotou souvisi pouze ty zvysene otacky, ne rachtani retezu, ja jen jestli jste to dobre pochopil.
  11. Zdravim vsechny majitele TSi. Vlastnim Fabii 1.2 77kw DSG rok 2010 ( referencni vozidlo) a k dnesnimu dni se na pocitadle ukazalo 38 000km. Auto a hlavne motor je v poradku, zatim jen standardni udrzba a nahranej novej software motoru a prevodovky DSG. Zatim vubec zadne problemy ani naznaky. Ctu tady porad dokola ohledne hlasitych startu ( traktorovej zvuk :-). Myslim ze to je normalni jev....nez se po startu natlakuje olej do valce, ktery vymezuje vuli na rozvod. retezu, tak to hold chvili trva ( v mem pripade cca 2 sec). Take se tady objevuje, ze jsou zvysene otacky po startovani. Me to dela temer po kazdem startu v tehle mrazech ( v lete to dela jen vyjimecne skoro vubec). Nastartuju otacky vybehnou na asi 1200, po chvilce spadnou na normalni hodnotu asi 600. Mozna se pletu, ale asi to ma nejakou spojitost se syticem? Nevim auto jezdi, tak neresim. To ze se nekomu sere turbo, tak si za to muze nejspis sam, kdyz nevi jak se k motoru s turbem chovat! Dokud nemam kapalinu na 90 a olej aspon na 85 stupnu, jedu na snizeny otacky, pak mu vytnu do cervenejch :-) Pred skoncenim jizdy zase na snizeny otacky, aby se to trochu vychladilo a po zaparkovani jeste necham chvili vydechnout, podle toho jak moc jsem jel jako prase. VYPNOUT MOTOR S ROZTOCENYM A ROZPALENYM TURBEM JE TA NEJVETSI KRAVINA, CO MUZETE UDELAT !!! Pro ty mene bystre: Po vypnuti motoru se prestane mazat a chladit turbo, muze dojit nejenom ke sveseni lopatek turbodmychadla a k velke nevyvazenosti. Jeste bych rad doplnil, ze mi prijde jako uplne smesny prispevek, kdyz nekdo napise: Mam najeto 5 000km a bez problemu :-D To vydrzi i kdejakej cinskej srac :-D
  12. Prvni auto jsem mel prave Fabii 1.4 MPi 50kw a uz nikdy bych do tyhle motorizace nesel. Je to hlucny, liny a zere to 8L/100km ve vetsine pripadu. Takze pokud jsem nechtel jezdit jak s hnojem, musel jsem to vic tocit, jinak to u tyhle Mrdky Pro Idioty nejde. Ale zase musim uznat, ze celkem bezporuchovy najeto 78 000km. Ted mam Fabii 1.2 TSi 77kw DSG najeto 29 400 km a zatim bez problemu, rok 2010. Na 1.2 to ma skvelej vykon a kroutak a spotrebu taky, teda kdyz ji vytnu tak to zhltne kolem 9L na 100km, je to prece jen turbomotor, ale ta jizda je uplne jinde nez s 1.4 MPi. Na dalkovy cesty neni problem jezdit za 5 az 6 litru coz je pekny. Hlasoval jsem pro 1.2 TSi 77kw dobra volba...
  13. K dnesnimu dni mam najeto 28 150 km, kupovano jako rocni vuz, servisni prohlidka v 26 900 km. Nahrana aktualizace softwaru ridici jednotky motoru a prevodovky DSG....zatim bez problemu
×
×
  • Vytvořit nový...