Ahoj chlapy,
mám na vás také dotaz ohledně škrtící klapky - taktéž mi svítí kontrolka motoru a píše "Emise do dílny" na počítači chybu škrtící klapky, čidlo někde u ventilů a ještě něco s ventilátorem - kontrolka se mi rozsvítila při zvýšené teplotě motoru při táhnutí karavanu, před tím jsem měnil turbo, které mi odešlu, ale má to nyní takový ten turbo efekt kolem 2300 otáček (což nemívalo). O víkendu jsem klapku vyndal vyčistil včetně potrubí, které bylo od oleje - klapka jde lehce silou takový ten první pohyb, potom už jakžtakž lehce (jinak klapka má najeto cca 100 tisíc) - když jsem nato koukal u kolegy tak tomu jde o dost lehčeji...ale teď otázka jestli může mít špatná škrtící klapka vliv na sepnutí turba (teď to má opravdu "kopanec" v těch cca 2300 otáčkách). Dále mi podle mě nespíná ventilátor chlazení (klima funguje) - proto se to podle mě přehřálo - ale taktéž jsem ventilátor vyndal, připojil 12 V (na tvrdo) a oba ventilátory se roztočili - nevím zda je tedy nutné měnit, lze nějak ventilátor zkusit aby se roztočil?Ale i v horku a při maximální klimě se velký ventilátor nesepne...jinak mám prasklou tu pojistku v motorovém prostoru - předpokládám, že je to chyba buď ventilátoru nebo to vyhazuje ta škrtící klapka, když se nemůže pohnout.....??..
Za každou radu děkuji, než budu kupovat cokoliv nového...