Přejít na obsah

AntraX0601

Uživatel
  • Počet příspěvků

    40
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení AntraX0601

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Čau, dodám také jeden navrh. Dalkový centrál jsem si pořídil i já, stál mě 600kč a byly k tomu dva dálkové ovladače, už rok sem neměnil baterku v ovladačí a stále funguje bezvadně, a to na dálku i přes 100 metrů a klíčem jsem už dlouho neodemykal Jen to nezapojuj na starý originální central, ten úplně vyhoď a zapoj pouze tu novou jednotku centrálu..dá se napojit na stávající motorky ve dvěřích..zapojení je otázka 10 minut, starou jednotku najdeš za budíkama schovanou
  2. zkoušen z jiné feldy a stále stejný, tím to nebude
  3. Čau, tak kolega co založil téma se neozývá, tak se ozvu já, mám stejný problém a mám motor 1.3 BMM za studena jede krásně ale po zahrati už ztrácí výkon, neprověřoval jsem lambda sondu, ale tuším, že chyba je v ní, že ochuzuje směs...jinak myslím, že je potřeba udělat i rozdělovač na stroboskopu, protože to jde hůř do otáček.. jinak mám už jedno téma založené ale problém že se dusí už je vyřešen, bylo špatné těsnění sací výfukové, tekla do sacího kanálku voda..
  4. Joo mám stejný problém a furt na to ne a ne přijíít...
  5. Zdravím, vracím se s problémem, Ekkar měl pravdu, nakonec se měnil celý motor a škubání je tu stále, výkon už má, ale škube, vše už se překontrolovalo a poslední možnost mě už jen napadá palivová soustava..zanesené trubky, nebo odcházející čerpadlo, že ztrácí tlak. Jaký je váš nazor na to? Díky.
  6. Tak kabely jsem kupoval přesně ty co popisuješ, ty modré tesla..a dnes sem měl ještě jeden problém, který se projevil a nejspíš je to ta přičina problému, po nastartovaní motor pomalu chcípal a po přidání plynu chcípnul úplně, všiml jsem si, že z výfuku mi jde bílý dým, a v nadržce s chladící kapalinou je trošku zašedlá voda a ztrácela se, takže nejspíš těsnění pod hlavou...může to být ten problém?
  7. tak rozdělovač a palec je starý cca 3 nebo 4 měsíce, cívku jsem dnes vyměnil od kamoše na zkoušku a stále stejný, asi bych měl zkusit znovu koupit víčko a palec protože nové bylo na tom předchozím motoru a dal jsem to do nového co jsem vyměnil..omrknu i ty svíce a napíšu jak to vypadá..
  8. no mrknout na to můžu, ikdyž myslím, že v tom problém nebude
  9. neměřil jsem to, ale už sem psal, že svíčky tam jsou ty co mají být, ty co doporučuje výrobce, měl sem tam přeedtím brisky a to stejný, tak jsem koupil NGK přesně na muj typ motoru a spousta lidí si na ně nestěžuje, spíše je chválí, problém bude podle mě jinde..
  10. kolik je mezi kontaktama čeho ? přesněji prosím
  11. Ještě doplním, pokud pomůže, že ten motor byl měněn z jiného vozu ale stejného typu..po výměně jel krásně a jakmile sem nechal seštelovat ventily, tak od té doby problémy, dal sem to mechošovi, který mi už kolikrát šteloval na předchozím motoru a bezproblému, nechal sem to ještě překontrolovat a ventily jsou správně..
  12. Je to zakopaný pes...jen mě ještě napadlo, jestli se nemohl ucpat středový díl výfuku, protože jsem spoje u katu přetmelil tmelem na výfuky a stejně se to protrhlo, to přece nemůže mít až takový tlak..
  13. Jak vím, tak felicie jezdí i bez podtlaku normálně, zapoměl jsem dodat že jsem měnil vyfukové a sací těsnění, navíc tankuju stále u stejné benziny a problém nebyl.... Navíc přidávám jedno video, co mi ten motor dělá, je vidět že to dělá spíše v těch nižších otáčkách, v těch vyšších už to není ani poznat, pedál jsem držel bez ppohnutí a zkoušel sem to xkrát a dělá to vždycky, at si nemyslíte že mám třepavku v noze A taky je to cítět, že motor jede do kopce takovým způsobem jak je na videu, že jednou chce jet jednou ne, jakoby se něco hádalo.. Tady je to video:
  14. Ahoj lidi, potřebuju poradit, protože už si nevím rady..když ráno nastartuju a vyjedu, tak přibližně v 2500 ot./min. se motor začne dusit a nechce jít do otáček, až po přidání plynu až na podlahu se motor rozhoupe a jede, pak už se nedusí, ale je výrazně poznat, že motor nemá výkon a lehce pocukává a na volnoběh hodně špatně reaguje na plynový pedál, trvá trochu déle než dříve, než se motor vytočí. Jedná se o Felici 1.3 BMM 50kw r. v. 95 byl měněný palec rozdělovače, víčko rozdělovače, kabely ke svíčkám, svíčky (typ NGK přímo určené tomuto motoru), palivový filtr, vzduchový filtr, čidlo teploty chladící kapaliny, nové rozvody, měněná lambda, vyzkoušená druhá škrtící klapka a také jiná řídící jednotka, a nový zadní díl výfuku, středový je starý cca rok a kat jsem vybil, dál už nevím co měnit. Od těch 3500 otáček není už příliš cítit pocukávání a k omezovači to celkem táhne, ale v nižších otáčkách se motor strašně trápí a jak sem psal už předtím po delším stání se dusí. Prosím poraďte..
  15. Podle tvé fotky se zdá, že svítí vrchní jednovláknová žárovka a spodní dvouvláknová žárovka ale jen jedno vlákno, popravdě z té fotky to moc nepoznám, ale jestli to svítí tak jak říkám je vše v pořádku. A pokud by si šlápnul na brzdu tak vrchní žárovka se přitlumí a u dvouvláknové se rozsvítí i druhé vlákno, aspon tak to funguje u mě. Snad nemluvím uplně z cesty, odpovědi jsem jen přeletěl okem.
×
×
  • Vytvořit nový...