Přejít na obsah

CEZAR

Uživatel
  • Počet příspěvků

    202
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení CEZAR

Nováček

Nováček (1/14)

4

Popularita

  1. Zdravím.čítal som vašu recenziu.tiež mám problém ako ste mal vy.možete ma prosím kontaktovať na na mail rogger7@azet.sk ? Ďakujem

  2. Ahoj, může mi prosím někdo poradit, jaký typ originálního nezávislého topení mám v autě? Mám sice Octavii II, ale tam mi zatím nikdo neodpověděl a tady je stejné téma, tak třeba mi někdo bude umět pomoct. Mám model 12/2007, 1,9 TDI. Můžu poskytnout i VIN. Ve škodovce mě odkázali na škoda servis a ve škoda servisu mi podle VIN nebyli schopni zjistit model, neměli u něj v systému žádné detaily. Přestalo fungovat a kolega mi jej celé vyčistí a zkontroluje/opraví a při tom vymění těsnění, ale neví, jaké má objednat. Objednat jej sice může až to rozebere, ale to bych mu tam musel auto nechat na několik dní (nárazník a další věci musí dolů). Tak nevím, jestli mám Thermo TOP C, E, V nebo nějaké jiné....prosím o radu. Děkuji moc.
  3. Ahoj, může mi prosím někdo poradit, jaký typ originálního nezávislého topení mám v autě? Jedná se o Octavii II, 12/2007, 1,9 TDI. Ve škodovce mě odkázali na škoda servis a ve škoda servisu mi podle VIN nebyli schopni zjistit model, neměli u něj v systému žádné detaily. Přestalo fungovat a kolega mi jej celé vyčistí a zkontroluje/opraví a při tom vymění těsnění, ale neví, jaké má objednat. Objednat jej sice může až to rozebere, ale to bych mu tam musel auto nechat na několik dní (nárazník a další věci musí dolů). Tak nevím, jestli mám Thermo TOP C, E, V nebo nějaké jiné....prosím o radu. Děkuji moc.
  4. Tak jen pro info: po začátku problému jsem nechal smazat na diagnostice závadu (zhasínal plamen), stále nefungovalo, tak jsem asi týden nespustil nezávislé topení. Naftu jsem vyjel do rezervy (dojezd 40 km). Pak jsem natankoval tu nejdražší naftu od OMV jen za 300 Kč a naflákal k tomu 6 víček aditiva VIF. Jel jsem pár desítek km, ať je motor pořádně prohřátý, baterie nabitá atd. no a za jízdy jsem zkusil zapnout to nezávislé topení a voalá, fungovalo a funguje doteď ....můj záměr byl ten, aby to nezávislé topení nasálo kvalitní naftu a aditivum a jestli bylo přicpané nebo zanesené, tak jsem doufal že to "nějak povolí".... za pár dní jsem měl stejně domluvený termín na vyčištění NT, takže to byl jen pouhý pokus, pouze výstřel do tmy...no a nevím, jestli to bylo tím nebo ne, ale podařilo se, funguje už týden a nemusel jsem to nechávat rozebrat...takže tak
  5. Aha, nevěděl jsem že mám něco v podpise, ale mám už Octavii 2 :-)
  6. No jde o to, že mám to auto asi 2 měsíce, takže nemám tušení jak bylo NT využíváno předešlou majitelkou. Proto mám naději, že to bude jen zanesené a bude stačit vyčištění. Když bude potřeba výměna, tak se to prostě vymění a je to, ale naděje umírá poslední :-)
  7. Díky Jozzo :-) Snad mi nic nikam neodejde a bude to stačit jen vyčistit ?
  8. Tak to nejsou dobré zprávy...bral jsem to takhle: mrknout jestli jede vzduch a nafta, pokud ne, nastává horší situace, rozebrat komoru a vyčistit + prý se musí většinou vyměnit těsnění, protože už bude špatné. S ničím horším jsem nepočítal a teď se dozvím, že možná budu muset koupit čidlo ....snad ne, snad to bude jen zanesené a bude stačit vyčištění. Každopádně děkuji za info. Kolik tak stojí cca to čidlo? Stačí od oka, ať vím jestli 100 Kč nebo 5000 :-) A v diagnostice se teda dají zjistit hodnoty snímače? Podle těch hodnot se ale nemůžu řídit, když nevím, jestli je špatné. Tak či tak se to stejně musí rozebrat. A kdyby to bylo zanesené, tak pomohl by ten postup jak jsem psal výše? S tím aditivem atd.? Díky.
  9. Ahoj, dnes se mi právě ten problém vyskytl. Den předtím mi kolega instaloval GSM krabičku do auta, abych mohl NT ovládat mobilem, ale to na to nemá vliv. Diagnostika ukazuje, že plamen zhasne, takže jak jsi psal - buď ucpaný přívod nafty, nebo vzduchu, nebo ucpaná komora. Dá se zkontrolovat ten přívod nafty bez demontáže nárazníku atd? A ještě mě napadla taková teorie, ale nejsem si jistý, jak přesně to NT funguje, tak možná ta moje teorie bude špatná - den před závadou se rozsvítila rezerva a po cestě byla jen nějaká pofidérní benzinka, musel jsem natankovat, tak jsem vzal jen za 300 Kč na dojezd. Je možné že to byla nějaká špatná nafta, co mi to ucpala? A jestli ano, mohl bych jet zase do rezervy, natankovat nějakou kvalitní + plno aditiva a když bych spustil nezávislé topení, nasálo by to tu novou naftu s aditivem a samo by se to pročistilo? A možná by tomu taky pohlo teplo....v garáži, ať není nafta tak tuhá. Co si o tom myslíš? Děkuji
  10. Ahoj, četl jsem tvůj příspěvek ohledně Webasta a důvodů, proč zhasíná plamen.

    Dnes se mi právě ten problém vyskytl. Den předtím mi kolega instaloval GSM krabičku do auta, abych mohl NT ovládat mobilem, ale to na to nemá vliv.

    Diagnostika ukazuje, že plamen zhasne, takže jak jsi psal - buď ucpaný přívod nafty, nebo vzduchu, nebo ucpaná komora. Dá se zkontrolovat ten přívod nafty bez demontáže nárazníku atd?

    A ještě mě napadla taková teorie, ale nejsem si jistý, jak přesně to NT funguje, tak možná ta moje teorie bude špatná - den před závadou se rozsvítila rezerva a po cestě byla jen nějaká pofidérní benzinka, musel jsem natankovat, tak jsem vzal jen za 300 Kč na dojezd. Je možné že to byla nějaká špatná nafta, co mi to ucpala? A jestli ano, mohl bych jet zase do rezervy, natankovat nějakou kvalitní + plno aditiva a když bych spustil nezávislé topení, nasálo by to tu novou naftu s aditivem a samo by se to pročistilo? A možná by tomu taky pohlo teplo....v garáži, ať není nafta tak tuhá.

     

    Co si o tom myslíš?

     

    Děkuji

  11. Chladící kapalinu ohřívá, ale prý neohřívá motor, pouze u motorů s DPF, což nemám.
  12. Takže....teď jsem jel na noční, zapnul jsem to na 20 minut před jízdou a jak jsem potom nastartoval a vyjel, tak během chviličky začala ručička stoupat, což znamená, že to asi fakt zahřálo i ten motor :-) Takže opravdu to chce jen delší časový interval. Luxus :-) Akorát mi to moc nekoresponduje s tím, co píšou v manuálu viz. foto výše.
  13. Topení za jízdy pouštím, to jo a motor je mnohem rychleji zahřátý. Teplý vzduch fouká asi za minutu bez nastartovaného motoru a čelní sklo je mokré po pěti minutách, to mám vše odzkoušeno. Mně jde ale o to, jestli se ten motor zahřívá před tím, než nastartuji. Podle předchozího příspěvku ano, ale až dosáhne určité teploty voda. Což je pro mě dobrá zpráva. Novější modely to mají zase vylepšené a více vychytané, což je fajn, ale já potřebuji jen a pouze informace o tom mém nezávislém topení, rok 2007, před FL a bez DPF :-) Takže můžu zkusit zapnout nezávislé topení třeba na 40 minut a uvidím, jestli se aspoň trošku zahřál i motor.
  14. Wow, tak jestli to funguje takhle, tak by to byl luxus a vysvětlovalo by to to chování mého auta. Ale ještě jsem se díval do manuálu a je tam toto, viz. foto: (DPF nemám).
  15. Ahoj, potřeboval bych radu zkušených a nikde jsem nenašel to, co potřebuji vědět. Mám Octavii 1.9 TDi 77kw 4x4, r.v. 2007 (prosinec) před FL, nemám DPF a mám v ní originál nezávislé přídavné topení. Chci vědět jednu věc - zahřívá mi to topení i motor, nebo ne?? Ptám se těch, co to opravdu ví a jsou si jistí. Že to funguje někomu v Octavii 2 FL 2011, neznamená, že to funguje i u ročníku 2007 :-) Různě jsem se dočetl, že některé ročníky totiž zahřívají i motor, jiné ne, dále že záleží jestli mám DPF nebo ne atd., tak jsem z toho v pasti... nejhorší je, že po 15ti minutách zapnutého topení, je vevnitř teplo, ale motor po nastartování "zní" studeně, ručička je dlouho na 50° než se v průběhu jízdy zvedne, takže to vypadá že nezahřívá motor....ale na druhou stranu, aby toho nebylo málo, tak když přijdu do auta, nastartuji a jedu do práce (10 km) - vše BEZ nezávislého topení, tak se mi motor ani nezahřeje na 90°... kdežto když přijdu, nastartuji a po nastartování ZAPNU tlačítkem nezávislé topení, tak mám za pár km 90°....tak jsem z toho blázen. Zahřívá to před spuštěním motoru nebo ne? Když ne, tak pomáhá to zahřívat aspoň když už motor jede? Díky moc, jestli se tady najde nějaký machr v oboru a bude mi umět odpovědět :-)
×
×
  • Vytvořit nový...