Přejít na obsah

Kexo

Uživatel
  • Počet příspěvků

    17
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Kexo

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Caute chalani, Vcera som mal buračku na zadok a mam rozbity kufor a narazdnik. Isiel som teda hladat nove nahradne diely a podarilo sa mi zohnat za 150€ komplet vybaveny zadny zarazdnik aj s origo parkovacimy senzormi. Je tam komplet kabelaz chyba akurat ta krabicka kde sa pripajaju tieto senzory. Mam Octaviu 2 Tour rocnik 2011. Ako to tam namontovat? musi sa tam tahat vela kabelaze alebo je to v pohode? Pripadne ci nieje jednoduchsie kupit nejaku neorigo sadu a dat tam tu? Dakujem Robo
  2. neviem ci ti to nejako pomoze ale na 4 drôtovej to je takto bile draty - vyhrivani, cerny - signal, sedy kostra... Prave pre toto som sa rozhodol kupit radsej tu nasadu lebo nemusim zasahovat do elektroniky. Kazda lambda je ina a hladat to tam stale sa mi moc nechcelo.
  3. Ja som dnes objednal a uz aj zaplatil tuto nasadu na lambdasondu. http://www.ebay.com/itm/Vibrant-STAINLESS-O2-Extender-Spacer-H2O-Wideband-DRY-CELL-HHO-Expedited-SHIP-/200694443717?pt=Race_Car_Parts&hash=item2eba522ec5&vxp=mtr Ma rôzne nasady s priemermi ktore dokazu ovplyvnit vyhodnocovanie lambdasondy. Dam vam potom vediet ze ako to funguje len musim pockat kedy to pride. Ja budem mat este take stastie ze budem muset este aj DPH a clo zaplatit :-D Miro4061 Podarilo sa ti nejako pripojite ten DEFIE ?
  4. tu mas link na stiahnutie navodu. Dufam ze to pomoze. http://www.upnito.sk/subor/06b8e7b3cf8b45d7412e27d3643f0765.html
  5. Dobre Páni tak skúste ten nástavec že čo to povie. Ja mam zatial nove zvody takze by to mohlo ist povoliť. Som zvedavý ze ako sa to bude správat. Ci to náhodou nestratí na výkone. Ale pokial by to islo fajn tak odpadá nutnost kupovat DEFIE. :-) Zohnal si priamo predlzenie ktore si potreboval alebo si ho musel doma vyrobit?
  6. Ešte som neobjednával nič. Čakám či niekto ešte nebude chcieť. Táto redukcia môže fungovať ale že vraj je nepresná a hlavne keď vypneš HHO tak musíš ísť pod auto a vyšrobovať to lebo auto nepôjde. A to zariadenie od SSpower to je iba pre napäťové lambda sondy lebo reguluje len mV. Ty v širokopásmovej sonde potrebuješ regulovať mA a mV naraz preto ma 5 vývodov. Skúsiť ale môžeš aj tú násadu že čo to povie.
  7. Behni do servisu a spytaj sa ze aku lambdasondu mas podla roku vyroby auta a motora. Lebo na 1.2HTP boli dve lambdasondy so 4 kablami a aj s 5kablami. Spytaj sa ich ci je sirokopasmova alebo len klasicka napätova.
  8. Ja som z NR. Napisem ti potom SZ a dohodneme sa. Colne poplatky: Ak je cena nižšia ako 22€ tak sa neplatí nič a tovar ti pošlú rovno cez colnicu domov. Ak je cena vyššia ako 22€ tak sa platí DPH vo výške 20% zo sumy tovaru+dopravy. Ak je cena vyššia ako 150€ tak sa platí DPH vo výške 20% + Clo vo výške 2-6% zo sumy tovaru+dopravy. Cize v nasom prípade sa budú platit asi obe polozky. Mozno keby kupime len dva tak by sme nemuseli platit clo. Lenze doprava dvoch DEFIE je rovnako draha ako doprava troch. Takze keby niekto este chcel tak sa sa daju zobrat tri a mali by sme rozratanu dopravu na troch.
  9. Odpoved mas v SZ. TAKZE PISAL SOM IM A POVEDALI ZE TREBA UHRADIT DOPREDU NA ICH UCET PENIAZE A ONI TO POSLU NA SVK. MAL BY NIEKTO ZAUJEM A KUPILI BY SME TO NARAZ ??? VYSLO BY NAS POSTOVNE MENEJ. AKURTA MI PISALI TAKZE KEBY CHCEME 3 KUSY DEFIE TAK ZAPLATIME S DOPRAVOU 217$ NA EURA TO JE 160€ + DPH .... tak to je 192€ + CLO ale to neviem kolko bude. NAPOSLEDY SOM PLATIL CLO 2% Prepocitajme to ze by to mohlo byt CCA 210€ DOKOPY. KAZDEMU OSOBITNE TO VYCHADZA NA 70€ AJ S DOPRAVOU AJ CLOM A AJ s DPH.
  10. Uz som objednával nejaké hlúposti z ciny takze ak mas link posli mi ho a skusim im tam napisat. Keby sa dalo tak objednam dva a jeden by som ti potom preposlal. Ale cesta z Ciny pocitam ze mesiac + clo + dan cize sa to moze vysplhat aj cez 90-100 dolarov.... stale ale lepsie ako 129€ tu na SVK
  11. Hľadám na internete nejakú schému ktorá by dokázala robiť toto iste čo ta ich zelená skrinka. Pokiaľ nič nenájdem tak budem nútený ho kúpiť. Skúsim ešte napísať na ten obchvat že čo povedia. Bobor.
  12. Kedze mas 5 kablov tak mas sirokopasmovu lambda sondu a tym padom tie jednoduche schemy nebudu fungovat. Treba kupit to ovladanie lambdasondy aby sa s tym dalo nieco robit. Treba sa ich spytat ze co je to zac ten obchvat a ci to ide aj na sirokopasmove lambdasondy. Lebo mi to pride moc jednoduche na to ze co to ma robit. Treba tam zavolat alebo napisat. Pokial mas uz HHO generator nahodeny tak ti ostava len ta lambda sonda. Bobor.
  13. Tu skrinku si mozes dat do vnutra. Tym koleckom si nastavis bohatost zmesy pocas jazdy. Staci to nastavit raz a potom to len nehat na nastavenych hodnotach. Pustis HHO generator, povozis sa nejaku dobu a potom zacnes koleckom pridavat prud co bude mat za nasledok ochudobnenie zmesy. Tým koleckom budes pridavat do vtedy kym auto nezacne stracat vykon. V tom momente vies ze tu konci ucinok HHOgeneratora tak s nim potocis trochu naspäť a mas nastavenu zmes tak aby si mal vykon ako predtym ale budes vyuzivat urcitu cast paliva a zvysok budes doplnat tym HHO plynom. Nic zlozite v tom nieje. Na diesel autach sa toto nemusi robit lebo maju turbo a to tlaci obrovske mnozstvo vzduchu do motora a tym padom nemaju ani tak citlivu lambdasondu. HHO plyn ti zabezpeci lepsie horenie paliva lebo je vysoko vybusny. To ze je vybusny ma za nasledok zapalenie celeho paliva v spalovacom priestore naraz a vysledkom je efektivnejsie horenie. To efektivnejsie horenie produkuje ale mensie emisie. Lambdasondy vyhodnotia mensie emisie ako chudobnu zmes a preto vstreknu viacej paliva co ma za nasledok neuspech setrenia. Preto treba upravit lambdasondu aby brala tieto udaje ako spravne a nevyhodnocovala to ako chybu. Keby ze das HHO generator do motora s normou EURO3 tak prejde bez problemov cez EURO5-6. Je to normalne dokazane na emisnom teste. Keby malo kazde auto HHO generator tak nemusime mat emisne kontroly. To co tvrdia pseudoodbornici na termodinamicke zakony ze nemozes vyrobit viacej energie a blabla bla je blbost. Tu vôbec nejde o pohananie auta vodikom ale o zlepsenie horenia tej zmesy co mas v motore. Ked natankujes do auta kvalitnejsi benzin tak mas o pol litra mensiu spotrebu a nikto netvrdi ze je to perpetuum mobile. Vyhodou toho digitalneho DEFIE co som ti posielal je to ze vidis na displayi ze co ukazuje lambdasonda. Ked bude ukazovat bez HHOgeneratora 200mA tak vies aku mas prvotnu hodnotu. Potom pripojis HHO a zrazu tato hodnota klesne na 150mA cize je tam rozdiel 50mA no a ty s tym digitalnym DEFIE nastavis hodnotu na 250mA lebo si tam pridal ten HHO cize 50mA rozdiel.... a to je v podstate cele. Otvor si motor a na zvodoch by si mal mat lambda sondu. Z nej ide bud 4-5 kablov. Ked mas 4 kable tak ti staci ta schema ktoru som ti poslal. Pokial mas uz 5 kablov tak bude treba kupit toto digitalne zariadenie lebo sa jedna o sirokopasmovu lambdasondu. Ak na zvodoch nebudes mat lambdasondu tak s najvacsou pravdepodobnostou bude niekde pred katalizatorom. To by znacilo ze tvoje auto ma este len jednu sondu a ta by mala byt so 4 kablami. Cize zase by ti stacila len ta jednoducha schema. Musis to popozerat. Keby si mal len jednu tak by to bola super vec lebo by si nemusel nic kupovat a stacila by ti ta schema s tou baterkou. Bez upravy signalu lambdasondy nebudes mat mensiu spotrebu. Lambda ti uz aj teraz prvych 5km vstrekovala vacsie mnozstvo paliva. Mne isla spotreba hore skoro o liter. Cize ked upravim signal tak pojdem dolu minimalne o liter. Uz teraz to viem lebo lambda vykazuje hluposti co je dobry znak toho ze HHO v motore bezi OK. a mas lepsie spalovanie zmesy. Kexo.
  14. Je dost pravdepodobne ze sa to da cez VAG COM ale zase to ma problemy s tym ze keby vypnes HHO generator alebo ti pocas jazdy dojde voda, tak musis sa napojit cez kabel a upravit palivove mapy aby ti auto islo normalne kym tu vodu dolejes alebo spustis HHO generator. Proste je to dost neprakticke. Jednoduchsie je spravit si oblbovak na lambdu a dat si na neho len klopne rele. Tuknes do vypinaca a bud ide alebo nie. Urcite mas starsiu labdasondu? Tuto schemu co ti posielam je na upravovanie signalu starej labda sondy ktora ma 4 kabliky. Cize je Napätova. Ak má tvoja lambda sonda 5 kablov tak je to širokopasmova a tym padom toto na nu nefunguje. http://www.2i.sk/e18df2d80b Musis tam ale pouzit tu 1,5V baterku lebo to nesmie byt galvanicky spojene s vozidlom. Dokonca sa mi podarilo najst aj oblbovak na obe sondy. Pytaju za neho 129€ co je trochu prehnana suma si myslim. Ale zas je uplne paradny lebo sa tam da nastavit uplne vsetko a dokonca na display vidis co vysiela lambda sonda. Mozes si nastavit kolko minut po starte sa ti ma spustit a kedy zase vypnut. Dokazes ovladat dve sondy naraz a mnozstvo inych veci. http://www.hho4cars.eu/uploads/4/7/1/8/4718302/1189894_orig.jpg Tu si ho mozes kupit dolu na stranke je http://www.hho4cars.eu/produkty.html Kexo.
  15. Dobry den, namontoval som si do benzinovej octavie tour 1.6MPI 75kW (2011) vodikovy generator. Klasický HHO generator suchy ktory produkuje asi 1L HHO za minutu. Tento isty generator som mal aj v 1.9TDI a spotreba isla dole o cca 1L/100km. Problem sa mi vyskytol ale az teraz ked som to dal do benzinaka. Spotreba dolu nesla a to z toho dôvodu ze HHO plyn podporuje horenie a znizuje emisie vyfukovych plynov. To vlastne lambda sonda zanamena ako chudobnu zmes a vstrekne viacej paliva. Tym padom nedochadza k uspore a spotreba je rovnaka. Je nutne upravit vystup z lambdasondy aby bol objem vstreknuteho paliva mensi ako predtym. Tu sa mi ale vyskytol problem. Na starsich autach boli lambdasondy napetove ktore sa dali jednoducho regulovat podla potenciometra. Tieto nové ale sú širokopasmove a princíp potenciometra tu nefunguje zakolko sa tam jedna o prud. Preto sa chcem spytat ci niekto nahodou nema schemu na upravu signalu zo sirokopasmovej lambdasondy??? Vopred diky ak niekto nieco take ma... Kexo Prosim mudrlantov ktory sa tu budu ohrnat termodinamickymi zakonmi tak nech sa zdrzia komentara. Nikto neporusuje termodinamicke zakony. Moj generator ma spotrebu 10A pri 13V z coho je jeho prikon 130watt. Cize asi tolko ako ked mas vypeckovane radio v aute s vykonom 4x50watt. Princip nieje o spalovani vodika ale o zvyseni oktanoveho cisla paliva. Ked jazdis na 95oktanovy benzin tak mas vacsiu spotrebu ako ked jazdis na 102oktanovy. Vodik by mal mat okolo 200oktanov cize ked ho male mnozstvo primiesas do nasavania tak vlastne skvalitnis palivo a tym dojde k lepsiemu horeniu a zaroven aj znizeniu spotreby. Nie je to ziadna magia ani nic podobne. Jednoducho HHO plyn zmiesany so vzduchom prudko exploduje a tym je aj zapalenie zmesy vo valcoch rychlejsie, lepsie a rovnomernejsie. Ked to mam pustene v aute tak motor len tak šepoce. Tymto povazujem termodinamicke komentare za ukončene.
×
×
  • Vytvořit nový...