Přejít na obsah

JirkaW

Uživatel
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení JirkaW

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Díky moc za upřesnující informaci. Ještě tak vědět, z které strany se ty PINy číslují... J.
  2. Jaké je, prosím, schéma zapojení konektoru za levým předním kolem, ke kterému je připojen vodič od brzdové destičky? Vím, jsou to jen dva vodiče, teoreticky by mělo být jedno, jak se to zapojí. Ale mají odlišné barvy, tak pro jistotu... Konektor se mi rozpadnul/upadnul, tak než to secvaknu dohromady, abych byl v obraze. Děkuji.
  3. Na LCD displejích Climatroniku se mi po testu (tlačítka ECON+levé dolní nebo ECON+levé horní/vnitřní okruh) objevily následující čísla: 71(i) 00(h). Věděl by někdo, co to znamená? Měl by někdo k dispozici seznam chybových kódu tohoto typu Climatroniku? Pro lepší názornost přikládám foto. Děkuji předem za radu.
  4. Ahoj, našel by se někdo, kdo vlastní kabel HEX-CAN na Octavii II? Z okolí Tábora nebo Č.Budějovic. Popř. by byl ochoten kabel zapůjčit nebo pomoci s diagnostikou (sběrem dat). Díky moc za odezvu.
  5. JirkaW

    MaxiDOT

    MaxiDot (Octavia II, MR 2004) mi ukazoval nižší spotřebu než je skutečná. Nechal jsem si v servisu ukazatel přizpůsobit - +5%. Ale zdá se mi, že průměrná spotřeba v paměti č.2 (dlouhodobé) stále proměřuje. Můžete mi, prosím, poradit, zda přizpůsobení spotřeby stačí udělat jen na jednom místě nebo se musí pro každou paměť (krátkodobou i dlouhodobou) přizpůsobit zvlášť? Děkuji za radu. Možná se tu již o tom psalo, ale nepodařilo se mi téma najít.
  6. Zdravím, na Octavii II (MR2004, 1,9TDI/77kW) mám nastaveny prodloužené variabilní servisní intervaly (QG1, WIV, 30.000 km nebo 2 roky). Během servisní prohlídky bylo vynulováno nastavení/počítadlo servisních intervalů a od té doby je na multifunkčním displeji zobrazován údaj "Servisní prohlídka za --- km nebo --- dní". Servis tvrdí, že je to v pořádku. Ale já tam chci své km i dny, které to odpočítávalo. Naskočí tento údaj později, např. po ujetí více km nebo po uplynutí více dnů? A nebo servis udělal něco špatně?
  7. JirkaW

    Čelní sklo

    Zdravím. Na Fabii jsem měl z výroby tónovaná všechna skla (zeleně zabarvené). I čelní sklo bylo tónované, neslo v kódu výrobce označení "tinted". Potřebuji ho vyměnit a chtěl bych si dát nějaké s tmavším pruhem. V servisu mi nabízí originál tónované s šedým pruhem, katalog. č. 6Y0845011AD. Mě se moc tónované do zelena nezdá, ale oni tvrdí, že tónované je. Vyzná se, prosím, někdo v katalogových číslech a dokáže mi říct, zda je tónované? Nebo se jedná pouze o čiré sklo s šedým pruhem? Popř. jaké katalogové číslo nese sklo tónované do zelena s pruhem?
  8. Tak to jsme na tom stejně. Moje Fabča mi taky zanáší doprava a vibrace jsou cca kolem 80km/h. Nemají na to vliv použité pneumatiky, brzdy jsou dělané nové včetně kotoučů. Je i seřízená geometrie a stále to není ono. Nikdo v servisech neporadí, jen bych pořád platil s nulovým výsledkem. Podezříval jsem i homokinetický (nebo jak se jmenuje) kloub, ale prý to tím nebude.
  9. Dostal se mi do rukou protokol z měření geometrie mého vozu (Fabia Combi) a zaráží mě jedna hodnota. Tou je příklon na přední ose, kde se hodnoty mezi sebou diametrálně liší(vlevo 3°44', vpravo 13°27') . A to i oproti hodnotám záklonu. Zajímalo by mě, jaká hodnota příklonu je předepsána a jaké jsou tolerance, neboť z protokolu to není vidět. A jestli je tato hodnota vůbec seřiditelná a na co má vliv. V servisu nastavovali jiné parametry, ale s tímto nikdo nic nedělal. Auto táhne doprava, nemají na to vliv osazené pneumatiky a já už nevím, co s tím.
  10. Po 5 letech provozu byla v autorizovaném servisu provedena v rámci roční prohlídky výměna chladící kapaliny G12. Auto jsem po prohlídce vyzvednul a převezl k domovu. Celkem jsem najel 15 km. Dva dny po té jsem potřeboval vyjet na dost důležitou trasu, ale po ujetí několika stovek metrů se začal přehřívat motor. Byl zjištěn vadný termostat, který se neotvíral a nepouštěl vodu do oběhu. Zákon schválnosti zapracoval dokonale ... Může být nějaká souvislost mezi výměnou chladící kapaliny a vadným termostatem? Nebo se jednalo pouze o náhodu? S motorem, jeho chlazením a celkově s autem nebyly totiž během předchozích let totiž žádné problémy. Ale jak vyjede ze servisu, tak ....
×
×
  • Vytvořit nový...