Přejít na obsah

paldik

Uživatel
  • Počet příspěvků

    91
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení paldik

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

2

Popularita

  1. Ano, 1.8 konci a bude nahrazena 2.0 140kw s filtrem a neni to RS.
  2. Měl jsem stejný problém, ale u mě pomohla výměna cívky a kabelů. Jelikož si vyměnil už skoro vše, ještě chybí EGR nebo vstřiky. Zkus se zaměřit na ten EGR, možná nezavírá kdy má a máš chudou směs, zkus ho zaslepit a uvidíš. Jinak abych tě potěšil, já jsem s touhle závadou jezdil rok po servisech a nikde na to nemohli přijít.
  3. Ano, já jsem to zkoušel, Ohmicky v pořádku. Teď jsem udělal pokrok, vlákno cukání motoru mě přivedlo na myšlenku zkusit odpojit EGR ventil a ejhle, žádná kontrolka nesvítí a auto NECUKÁ! Zapojim ho zpátky, cuká jak magor, odpojim a necuká. A to je tam dva roky staré, takže v tomhle bude zakopaný pes. Akorát ty výpadky zapalování jsou furt stejné...Takže klasika, kvůli euro normě nacpat tam co nejvíc kurvítek a srát na spolehlivost a životnost.
  4. Po dalším týdnu bez auta akorát zjištěno, že tlaky jsou OK, sání přetěsněno co se dalo, prohozený vstřiky na válcích a auto nic nepíše, nic nesvítí ale cuká furt stejně, prostě simply clever. Mechoš už neví co s tim....
  5. No s hlavou nic nebylo, zabrušovaly se ventily. Pak už tlak neměřil, bude se měřit zase příště až to přivezu. Paměť závad je prázdná, výpadky zapalování jsou vidět v měřených hodnotách. Těsnění se nedávalo, nevím jak to přetěsňoval. Ale už ho měl shozený 2x přičemž poprvé se cukání zmírnilo (ještě k tomu tam chyběly 2 šrouby od nějakýho předchozího fušéra) a teď to cuká zas jako dřív.
  6. Tak jsem dnes auto převzal, výsledek: Sundaná palice a zabroušení ventilů + nový gufera, žádná kontrolka nesvítí a auto při jízdě vesele cuká dál. Furt stejný výpadky zapalování. Chvíli jsem projížděl měřené hodnoty a jediný co se mi tam nezdá je hmotnost nasávaného vzduchu, minimum je 2g/s a mně tam ty hodnoty lítají často mezi 1,00 až 2,20 tzn. podle DP odstraňte přisávání falešného vzduchu, takže hledání problému bude pokračovat :-)
  7. Bjorn: Tak jsem na tom téměř stejně jako ty, né-li hůř. BFQ z roku 2004, najeto 187 tisíc. Ke zhasnutí zmíněné kontrolky bylo potřeba: Výměna lambda sondy (už nevím která), EGR ventil, čidlo chladící kapaliny, čidlo teploty (3x! dvě byly špatné přímo z výroby, že druhý den nešlo auto kvůli čidlu ani nastartovat), kabely, svíčky, termostat a vyčištění škrtící klapky. Momentálně žádná kontrolka nesvítí, auto ale při jízdě cuká a vykazuje výpadky zapalování. Myslel jsem, že je vstřik v háji, ale po změření tlaků mám na 2. válci 3 bary, na 4. 7 barů a ostatní snad OK, takže ve středu to vezu na sundání palice a pak se uvidí. Než vyměníš (zaplatíš) vstřik doporučuju Ohmicky proměřit cívku, prohodit na jiný válec a nebo hodit na zkušební stolici, pokud je někde v okolí možnost. Přeci jen je celkem dost drahý na pokus-omyl. Pak taky napíšu jak jsem dopadl...
  8. Ještě bych se chtěl zeptat, jestli je toto normální jev nebo ne? Je z toho cítit benzín jak prase, že se u toho nedá ani stát http://youtu.be/pdohE41G_aU
  9. Taky jsem měl tenhle problém, pomohla výměna termostatu. Lze ho ohmicky proměřit, hodnota by měla být kolem 16 Ohm.
  10. Zdravím, mám 1.6 BFQ a také mě trápí cukání a to celkem dost silné vždy kolem 3000 otáčkách. Už jsem vyměňoval: Čidlo teploty, EGR ventil, svíčky, kabely, termostat, všechny filtry a lambda sondu. Zapalovací cívku jsem pouze ohmicky proměřoval, měla by být OK. Ve vagu jsem zjistil, že mám výpadky zapalování na 4. válci, ale přitom v paměti závad nic není.
  11. Tak já mám s čidlem teploty momentálně taky veselo, původní ukazovalo chybu v paměti závad, tak se vyměnilo za nové. S novým čidlem 2. den nešel motor vůbec nastartovat! Po odpojení motor naskočil a čidlo šlo na reklamaci. S 2. čidlem studené starty ok, ovšem motor se neskutečně dlouho dostává na 90°C, asi tak 8km při venkovní teplotě 15°C což je šílený. S 3. čidlem má motor 90°C po 4km při teplotě 6°C, krásně topí, podle DP odpor OK, ovšem při studenym startu se děje to co píše kolega výše, vrní to jakoby na 3 válce, auto se klepe, motor někdy chcípne. Navíc mechanik prej ve vagu viděl veliký kolísání teploty, proto teď jezdím s 2. čidlem a už fakt nevím co s tím.
  12. Zdravím, mám 1.6mpi kód motoru BFQ a už delší dobu mi vag hlásí chybu 17700 termostat pro KF-řízené chlazení motoru(F256) - přerušení. V praxi se auto chová tak, že už při teplotě okolo 10°C mi teplota motoru šla z 90°C dolů. Dál jsem zjistil, že když se studeným motorem ujedu 1km, hadice do chladiče už je teplá. Už jsem měnil obě čidla teploty, což vyřešilo problém s náhodným spínáním ventilátoru, termik jsem ještě neměnil. Znamená to tedy, že je termostat stále otevřen tudíž v p*či?
  13. Já měl 2 nepřizpůsobivé "hosty" ve formanu před 2 lety.. Teď v octávce tajnej vypínač + pojistka + motor 1.6 mpi :'> Tajnej vypínač už je odzkoušenej, když si půjčoval auto táta a věděl kde ho má hledat, stejně jsem na něj 2 minuty koukal z okna jak hledá a hledá a hledá..Už jsem myslel že neodjede
  14. To se často nestává, po takový době.. Jednak by mě teda zajímalo co zloděj zamýšlel a dál jestli švestky něco vyšetřej...Ale hlavně že je kočár doma!
×
×
  • Vytvořit nový...