Bjorn: Tak jsem na tom téměř stejně jako ty, né-li hůř. BFQ z roku 2004, najeto 187 tisíc. Ke zhasnutí zmíněné kontrolky bylo potřeba: Výměna lambda sondy (už nevím která), EGR ventil, čidlo chladící kapaliny, čidlo teploty (3x! dvě byly špatné přímo z výroby, že druhý den nešlo auto kvůli čidlu ani nastartovat), kabely, svíčky, termostat a vyčištění škrtící klapky. Momentálně žádná kontrolka nesvítí, auto ale při jízdě cuká a vykazuje výpadky zapalování. Myslel jsem, že je vstřik v háji, ale po změření tlaků mám na 2. válci 3 bary, na 4. 7 barů a ostatní snad OK, takže ve středu to vezu na sundání palice a pak se uvidí. Než vyměníš (zaplatíš) vstřik doporučuju Ohmicky proměřit cívku, prohodit na jiný válec a nebo hodit na zkušební stolici, pokud je někde v okolí možnost. Přeci jen je celkem dost drahý na pokus-omyl. Pak taky napíšu jak jsem dopadl...