Přejít na obsah

Pavel85

Uživatel
  • Počet příspěvků

    113
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Pavel85

  • Narozeniny 10.3.1985

Kontaktní metody

  • ICQ
    278167926
  • Skype
    pavelhilscher

Návštěvy profilu

1 539 zobrazení profilu

Oznámení Pavel85

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. No tak přináším poznatky pro ty,které by to taky potkalo. Problém není v pinech konektoru,které nejsou letované ale nastřelené do DPS.Tady by mohl nastat problém pokud by s tím někdo vergloval.Tyto spoje bývají i spolehlivější než pájené.Používají se dokoknce i v některých ŘJ motoru. U mne byl opravdu problém v těch vodivých ploškách (gumičkách).Měly už celkem velký odpor.Kupodivu po vyčištění kontoxem to bylo ještě horší.Přistoupil jsem tedy k výměně oněch vodivých gumiček.Dá se koupit sada pro opravu DO.Jenomže odpor těch mých byl kolem 1kilo,což je opravdu hodně.Originál v ovladači majjí kolem 50ohmů.A to je s přihlédnutím k tomu,na jaké hodnoty reaguje jednotka celkem dost velký problém.Tudíž pokud by se daly sehnat vodivé gumičky s odporem kolem 50ohmů,daly by se ovladače opravit. Já jsem nakonec koupil origo ovládání,protože se mi nechtělo kupovat sady na opravy DO a doufat,že některá splní požadavky.
  2. No to už bohužel nepomáhalo.Ani roztokem pro čištění kontaktů.Proto jsem vyměnil ty vodivé plošky,ale k ničemu to nevede.Hraju si s tím už 3 dny a nikam to nevede.Budu muset koupit asi nové ovládání.
  3. Zdravím Po nějaké době se mi opět objevil problém se stahováním oken.Mám el. okna jen v předu a to origo.Již před časem začalo blbnout stahování dolů.Rozebral jsem to a vyměnil jsem ty vodivé gumičky jen pro ty polohy dolů.Skoro rok to bylo ok a teď postupně začaly blbnout všechny polohy.Vyměnil jsem tedy všechny zmíněné gumičky (ksehnal jsem opravnou sadu na ovladače) ale vydrží to vždy pár hodin.Zkoušeli jste to už někdo nějak jinak opravovat?Problém je opravdu jen v těch tlačítkách.Prostě se po nějaké době změní přechodový odpor na těch ploškách a jednotka je z toho v pytli.
  4. Ale jo,po odpojení baterie se paměť smaže,jen nevím jak dlouho musí být odpojená.Od kamaráda otec má taky fabii,na které se občas rozsvítí kontrolka a on místo aby dojel pár km ke mně na diagnostiku,tak vždycky odpojí baterku a kontrolka už po znovupřipojení nesvítí.Je to to samé,jako adaptační hodnoty.Ty by se taky měly smazat.
  5. Jak může svítit bez baterie?Myslel jsem že pokud na nějakou dobu odpojím baterii,měla by se smazat paměť chyb a kontrolka by se neměla ihned po připojení baterie rozsvítit.
  6. Pojistky vyskouším v pondělí,musel odjet a dořešíme to v to pondělí.Zatím jsem chtěl shromaždit možnosti,na co se zaměřit.Kdyžtak půjde ŘJ ven a propípám kabeláž.Je mi celkem divné,že ta kontrolka nezhasla ani po odpojení baterie,což by měla,nebo se pletu?
  7. Zdravím všechny, Známý má Fabii 1 r.v. 2002 1,4 Mpi výbavu comfort.Mám kabel KKL USB (ne čína) a k tomu příslušný Vag 304.0,Windows XP SP3.Vše vždy fungovalo normálně.Jak na jeho autě,tak na mém.Dnes se stavil,žemu svítí kontrolka motoru.Ale já se do ní nemohu zaboha dostat.Zkouší se připojit,ale nakonec nahlásí jednotka neodpovídá.Zkoušel jsem odpojit baterku na cca 5minut,ale ani potom to nejde.Všechny ostatní jednotky normálně jdou a nehlásí žádné chyby.Předpokládám,že kdyby s nimi jednotka motoru nekomunikovala,hlásily by taky chybu,ne?Na mém autě,taky Fabia jede kabel normálně,na jiných nemám teď možnost ověřit.Rádio má sice neorigo,ale zapojené správně,dělal jsem to já a nikdo do toho nezasahoval a do teď to fungovalo.Netušíte někdo,v čem bymohl být problém?Přerušený vodič?Kde bych měl hledat?Auto jinak jede normálně.Díky za rady.
  8. JJ,svádí,proro jsem to řešil jako první,ale opravdu to v tom není.Taky jsem si myslel,že je problém v tom,když jen jemně lechtám plyn a motor při tom škube,ale není to tak.To škubání je prostě nějaká vůle.Ten silentblok se dá koupit zvlášť?Nikde jsem jej nenašel,jen celou vzpěru.
  9. Já vím kde je ta vzpěra a jak vypadá.Jen mi nebylo jasné,jaká vůle je normální.Na klapu se nemusím dívat,tohle vše jsem řešil,jak jsem psal.Je vyčištěná,nastavená.Palivový filtr vyměněný,tlak změřený.To samé vstřiky,lambdy.Svíčky vyměněny (pro jistotu 2x).Jak říkám,je to jistě mechanické.Kdyby to bylo motorem,dělalo by to i při záběru,ale jakmilemotor táhne,nedělá to.
  10. Nene,problém je stopro mechanický.Motor a jeho elektroniku mám proměřenou a prozkoušenou a tam na stopro problém nebude.Nejdřívejsem si to myslel a řešil to i tady na foru,ale závěr byl,že motor a elektronika je OK.Nápravu mám taky zgenerálkovanou.Nové tlumiče,uložení,ložiska,silembloky ramen,čepy (všechny).Ale jak teď tak uvažuju,tak při rozjezdu tam nějaké klepnutí je.A to oběma směry.Skusím mrnkout na tu vzpěru.Ale zase si nedokážu představit,jak moc se může ten motor hýbat.
  11. Ahoj všem.Mám problém se škubáním při sešlápnutí,nebo puštění plynu.Když jedu,sundám nohu z plynu tak se tak vteřinku nic nedějě a pak to škubne,jakoby byla někde mechanická vůlea chvíli trvalo,než se vymezí a pak motor najednou zabere a proto škubne.To samé se děje pokud znova přidám plyn.Zase vteřinku nic a pak škubnutí.Ďělá to,i když třeba jedu po rovince a jen lechtám plyn,tak podle toho jak je motor v záběru to poškubává.Třeba příjde mírný kopeček,motor přestane táhnout,ale jakmile se zase dostane do záběru,takto škubne.Neměli jste někdo takový problém?Známý mě podobný problém,sice na oplu kadet,ale říkal,že byly vymačkané pružiny ve spojce.Spojka mi zabírá OK.Nebo že by silemblok motoru nebo převodovky?Nebo vzpěra?Díky za rady.
  12. Svítivost upravíš předřadníkem.
  13. Origo stejně nikde běžně nekoupíš.Jsou to zákaznické LEDky.Mají malou svítivost a velký vyzařovací úhel.A proto je u nich asi jedno,že mají velký rozptyl napětí.Palubovek je několik základních typů a mají různě zapojené LEDky.Samozřejmě podle barvy podsvětlení.Například Polo a Fabia mají téměř totožnou palubovku,jen je rozdíl v zapojení právě těch LEDek. Jinak pokud chceš ledky stejného typu,tak jsou to ledky v pouzdře PLCC2.Vypadají úplně stejně (teda ne jen vypadají,jsou stejné) ale mají mnohem lepší vlastnosti.Už jsem tady na ně dával i odkaz.
  14. Origo diody jsou co kus,to originál.Každá má jíné Uf.Měřil jsem cca 15 kusů stejné šarže vytažené z jednoho pásku a rozcházelo se to io půl voltu.Origo ledky jsou na předělávku třeba do modra absolutně nevhodné.
×
×
  • Vytvořit nový...