Přejít na obsah

Anihilator

Uživatel
  • Počet příspěvků

    25
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Anihilator

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Dobrý den, posledni 3 roky resim ten samy problem, ktery jste resil Vy se stratou vykonu motoru a proto bych Vas rad pozadal o radu jak mam postupovat pri oprave. Nechal jsem vymenit turbo, EGR ventil, nechal jsem vycistit filtr PEVNYCH CASTIC a problem stale pretrvava. Pri zatezi se motor prepne do nouzoveho rezimu, pak musim motor vypnout a zase nastartuji a pak to funguje do te doby nez se zase dostane do zateze. Moc dekuji za radu. Michal B. 

  2. Dobrý den,prosím o radu,jak jste vyřešil ztrátu tahu (výkonu) motoru-nouzový režim na Octavii 1.9 TDI PD 77kw,předem vám děkuji za odpovědˇ a radu,s pozdravem M.Horáček

    Ztráta tahu (výkonu) motoru - nouzový režim

  3. Ahoj, nedělejte z toho žádné drama. Zaslepení egr ventilu je mechaniká věc. Pod škrtící klapkou povolte tu kovovou trubku nebo hadici a vyhoďte podložku s dírou a vražte tam podložku bez díry aby to nemohlo přísávat ty sračky z výfuku. Egr ventil nechte zapojený, proto že je jedno, když se ventil otevře stejně nic nenasaje, bude mu v tom bránit zaslepená podložka. Mám to na své Octávce a startuje jak fík a jede jak z praku. Kdyby jste chtěl někdo poradit napište na jaroslav.suba@seznam.cz Čau.
  4. Jenom další poznatek pro ty co budou do budoucna bádat proč jim ne startují auta a čudí. V předešlém příspěvků jsem již něco napsal a jen to chci doplnit, stále ty starty nebyli to právě ořechové. Tak jsem s tím chvíli jezdil, ale po nastartování to občas začudilo. Tak jsem nelenil a v sobotu jsem se vrhl na zkoumání. Demontovat jsem škrtící klapku v sání a pořádně ji vyčistil. U klapky je egr ventil ovládaný podtlakem, který se otvírá a přísává sračky z výfuku. Ventil byl pěkně zakarbonovaný a tak se nikdy nezavřel a tudíž to bralo horké výfukové plyny stále. Tak jsem to vyčistil a ventil zavřel natvrdo. A průchod od výfuku zaslepil podložkou, tak že, když se ventil otevře, stejně nic do sání nepůjde. A je vyřešem jeden problém, se saním výfukových plynů a následném zakarbonováním sání. No a mezi tím co vyčistíte škrtící klapku, vyberete všechen ten hnus karbonu, co je v sací trubce za klapkou. Já měl místo průměru 6 cm co má hrdlo, jen průměr 2cm, tudíž bylo auto stále udušené a bez výkonu. Po kompletaci auto krásně chytá a jede jako drak a to má natočeno 275 tisíc km. Tak doufám, že má ráda bude někdy někomu k dobru.
  5. Tak tuto výměny taky řeším, potřeboval bych sehnat tu baňku, jelikož jí mám asi vevnitř prasklou, vůbec mi to nenaklápí lopatky na turbu a tudíž, výkon nikde. Nevěděl by jste kde sehnat za rozumný peníz? Ano vím nová stojí Skoro litr. Dík.
  6. Anihilator

    turbo?

    Jo to bude na vyměnu. Jestli není někde něco voného tak je to turbo. Jestli to zatím táhne, tak jezdi, začas ti turbo ukáže, že je konec. Ztráta tahu a spousta černého kouře za autem.
  7. Nech si opravit startér, já dal nový z 1,9 PD 2007 moto BLS a startuje to jako divé i teplé, a tento startér má ještě o zub více jak origo, tak to točí rychleji. Původní startér má 10 zubů aten co jsem dal má 11 a supr. Studené to chytalo hůř, teplé po dlouhém točení a pak se z toho vyvalil dým jak z ávie. A nebo kup úplně nový startér z 1,6 TDI Octávie a máš klid. Vyzkoušeno. Jinak někde jsem psal, že stačí rozebrat stávající startér, vyčistit, vyfoukat a koupit komutátor s uhlíkama a auto startuje jako nové. Nějaké samo domo úpravy nejsou potřeba.
  8. Vyměnit tdi za pd, musíš vyměnit kmoplet všechno. Jinak výměna 81ky za 66ku by neměl být problém. Ale levněji tě výjde načipovat 66ku.
  9. Problém vyřešen Kompletní rozebrání startéru a výměna komutátoru + vyfoukání. Jede jak nové - startuje. Jo a teď jsem namontoval do Octávky 1.9/81kw startér z 1,9 TDi 77KW 2007 startér s 11 zubama a startuje to ještě lépe. Akotát jsem musel vyměnit ten hranatý konektor za kulatý, ten co je na startéru jako jediný. A je po problému. Zdůůř.
  10. Ahoj. Nějak jsem to tu nepročítal, ale chystám se na to. Jelikož jsem nedávno koupil Octávku, ale motor ALH 1.9/81kW a toto zadýmení mám u ní taky. Je to jen u studeného startu. Olej nežere, spotřeba super, žhavící svíčky nové, rozvody, olej, filtry, vše nové. Sice má naběháno 270 tisíc, ale motor po natočení jede plynule a krásně, nezadrhává, jde za plynem. Jen ten první start, to je mazec. A ještě mi to teplé blbě chytá, startér točí jako o život a dloooouho točí než chytne, ale jen teplé. Doufám, že se to tu někde dočtu. Již dřív jsem něco četl o špatném startéru, ale to u mě není, ten je ok, pak čidlo teploty - to nevím, ale vodu drží pěkně na střední rafičce, žhavit to žhaví, tak nevím, kde by mohl být problém, že to tak blbě startuje.
  11. Ahoj. Zdravím všechny zoufalce co jim padá motor do nouzáku. Toto jsem řešil asi rok. Taky jsem měnil turbo cc3x. Tak jsem na to po čtvrté vlítl sám a ejhle. Závada banální a opravitelná za pár korun. Tato závada se projevuje jen u motorů s DPF filtrem. Za motorem je zpětné vedení výfukových plynů a na něm je takový plastový podtlak, který ovládá klapku v onnom zpštném vedení, tak že, když je zima je klapka ne jednu stranu a, když se motor prohřeje, klapku to překlopí na druhou. Uzavírá a otevírá to okruhy proudění plynů. Jde o tu plastovou baňku, kterou jsem měl propálenou nevím od čeho. Byla roztanená na jedné straně, a když začal fungovat podtlak tak onen měkký plad obalu nádobky to vtáhlo dovnitř a vznikl kráter jak sopka, ale dovnitř. Když motor vychladl onen kráter stvrdl a při další práci motoru se přez něj přecvakala membrána, která je uvnitř a tím se stal podtlak nefunkční. Kdyby se některý z techniků ve Škoda servise podíval přádně a neřešili to jen tím, že budou měnit turbo, tak by lidem pomohli a ne, že je budou ožebračovat a staré tuba dále prodávat za repasované. Tak, že neměňte turba je to zbytečné. Jak sem vložím obrázek, mám to i vyfocené. Jo ještě bych zapoměl, ta podtlaková nádobka se špatné shání, dá se to koupit jen jako celek s tím potrubím co nepotřebujete k výměně. Ale je vyčůranost servisů a výrobce. Nový díl stojí kolem 6titisíc, ale vy z toho potřebujete jen ten podtlak, který stojí max 200kč, výc bych za to nedal. Já to sehnal na vrakáči za 1800, dost, ale dobrý byli i dražší. TAk , kdo bude chtít fotku pošlete email a nebo mi napište jak se sem dají dát fotky a dám to sem. Čau.
  12. Ano, nenapsal jsem tu jak jsem to vyřešil a to úmylsně. Zaprvé to byplo proto, protože jsem to, jak jsem závadu odstranil, chtěl vykecat pouze tomu, kdo bude mít stejný problém jako já a bude mít opravdu zájem, tak mu pošlu emaila. Jinak i proto, že když jsem chtěl na toto téma poradit já, tak mi nikdo neporadil a ještě jako bonus mi nějaký dobrák můj dotaz zamkl a byl jsem tak kde jsem začal - v prdeli (sorry). A to mi napsal, že mám hledat. Hledal jsem asi měsíc, ale na tuto závadu co jsem popisoval nikdo řešení neměl. Tak že, kdo bude mít zájem poradím, asi to vypadá že chci být důležitý, ale ne tím to fakt není. Jen mě toto odhalení stálo nemalý peníz a nemíním tady pak číst argumenty, že je to úplná blbost.... Mě to funguje a nic za to nechci........................
  13. Ahoj. Mému tátovi to pořád dělalo na VW Bora a bylo to brzdovýma deskama. Výměna za nové nepomohla museli jsme koupit komplet přední třmeny (fungl nové) , kotouče a zase nové desky. Od té doby je klid.
  14. nevím jak u benzínů, ale váha je trochu dost důležitá pro motor. Mám 1,9 TD PD
  15. Tak jsem to vyřešil a jede to zase jak z praku. Jen jsem zvědav jak dlouho.
×
×
  • Vytvořit nový...