Přejít na obsah

tommusil

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení tommusil

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Nazdárek, zřejmě budu pokárán za opakovaný dotaz, ale nenašel jsem ve Fóru obdobný problém, ač pečlivě hledaje - jsem majitelem Octavie I 1,9 TDi. Bezprostředně po nastartování , když uvolním klíč zapalování - ozve se z motoru krátký ječivý zvuk, jakoby pastorek zůstal po roztočení setrvačníku v ozubení. Nestává se to pokaždé. Dále mám dotaz - opět budu pokárán editorem - napadá mne zařadit do el. vedení magnetické cívky stratéru pomocí níž se zasouvá pastorek - ukrytý vypínač a tak zvýšit možnost obrany před odcizením. Díky za odpověď. Tadeáš
  2. Nazdárek, děkuji vám všem , kteří jste mi poslali své poznatky k nefunkčnímu servořízení u Fabie r.v. 2002 - protečení oleje na straně řízení - přes manžetu. Již se na opravě začíná pracovat tj. zvažuje se zda shánět repasi nebo jít do kupu nového. Ale byl jsem varován před možností zadření motoru čerpadla servořízení. A v tom nemám jasno a žádám vás zkušené o radu. V manuálu auta na str. 142 Svépomoc je seznam Osazení pojistek pod číslem 7 - je uveden spotřebič : elektronika motoru (?), servořízení. Pod číslem 8 - je uveden spořebič : el. servořízení . Při fyzické kontrole pojistek je pozice pojistky 8 prázdná. Zbývá tedy pozice 7 - když vytáhnu pojistku č.7 - zůstane kontrolka servořízení na panelu svítit. Můj dotaz je tedy - je skutečně vyjmutím pojistky č. 7 odstaven motor čerpadla a nebude odpojena " elektronika motoru" - viz výše ? A ještě - zakoupil jsem si publikaci Škoda Fabia pro r.v. od 1999 do 3/07 - "Jak na to " od Etzolda - marně jsem hledal v el. schematech pozici pojistky SB7 a SB8 - nevíte proč tento údaj zde chybí? Díky - Šmajda
  3. Nazdárek, nedávno jsem zjistil , že i Fabie 1,4 MPi r.v. 2002 bude mít své špatné dny. Řízení začalo jít velmi ztuha. Po zjištění , že v zásobní nádržce již není ani kapka hydr. oleje mi bylo jasné . že někde nastal únik. Ten byl vzápětí potvrzen - olej vytékal z manžety řídící tyče na straně řidiče. Když pročítám dotazy ohledně servořízení - oblévá mne pot protože z nich je patrné, že jak šel vývoj tak se měnily komponenty - snímač řízení a jiné udělátka. Můj dotaz - na vás zkušené - pokud je někde hydraulika - tam by mělo být i těsnění - gufero neboli simering. To by se mělo dát vyměnit a ne jak se mi doneslo u této převodovky řízení z roku 2002 její kompletní výměna - výměna těsnění u tohoto typu prý není možná.Děsí mne - nezkušeného v cenových relacích novějších vozů, byv předtím majitelem Škody 136 r.v. 1989 - i cena cca 14 000 Kč. Děkuji vám všem za vaše rady. Šmajda
×
×
  • Vytvořit nový...