Přejít na obsah

black_devil

Uživatel
  • Počet příspěvků

    36
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení black_devil

Nováček

Nováček (1/14)

  • Dedicated Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Nedokázal by někdo sehnat "Příručka techniky servisních služeb, díl 6 -Technologie oprav laku, chemické materiály"? Díky moc.
  2. Nechce se mi zbytečně vypouštět klima, abych pak zase platil 2ku za naplnění.
  3. Zdravím, prosím o radu. Budu měnit na O1 motor, žirafou, směrem dopředu, budu sundávat chladičovku, ale nechci vypouštět klimu. Má s tím někdo zkušenost? Lze kompresor spolu s chladičem dát někam bokem, abych se tam vešel pak s motorem? Díky
  4. mně to dělá snad od 30 km/h, s rychlostí se to klepání zrychluje
  5. víceméně ano, nedělá to pravidelně... začne to třeba po 10km jízdy a po chvíli to zase přestane. ale chvílema se to nedá udržet na silnici.
  6. Ono to nevibruje, normálně to háže s celým autem. jako by bylo na sra*ku pvoolené kolo nebo poloosa do luku. nechápu právě, co by to mohlo být. že by něco přímo v motoru? přidřený nebo tak něco? ale to by asi nebylo takový cvakání a neškubalo to někde vpředu s autem.
  7. že by to rozházel až takhle? tak vyměnit nebo jen zkusit prohodit mezi sebou?
  8. Nikdo nic? Už se to zhoršilo a háže to s celým autem, jako by bylo povolené kolo nebo ohlá poloosa. Měl jsem to zvedlé, ale nikde jsem nic nenašel. Co by to mohlo být? Dělá to nepravidělně, začne to třeba po 10km, nějakou chvíli to takhle dělá a pak se to zase uklidní. Díky
  9. Zdravím, prosím o radu. O1 Combi ASV, v tahu se odněkud zepředu ozývá hlasite cvakani. Na všechny rychlostní stupně, pouze v tahu, cvakani se zrychluje s rychlosti vozidla. Co by to mohlo být? Díky
  10. Ahoj, prosím o radu. Motor po nastartování drží otáčky kolem 2tisíc a po zahřátí jsou strašně nízké. VAG píše toto: 17524 - rada 1 -sonda 1: topny okruh Preruseni P1116 - 35-00 - - 17511 - rada 1 -sonda 1: topny okruh Vykon prilis maly P1103 - 35-00 - - 16684 - Zjisteno vynechavani zapalovani P0300 - 35-10 - - - Sporadicky 16685 - Valec 1 Zjisteno zapalovani vynechava P0301 - 35-10 - - - Sporadicky 16688 - Valec 4 Zjisteno zapalovani vynechava P0304 - 35-10 - - - Sporadicky Díky za rady.
  11. Ahoj. Prosím o radu. Rozhodl jsem se pro koupi O1 RS. Má najeto kolem 200k. Po 2. majiteli. Jelikož jsem do benzinu nikdy nedělal, naposledy ve škole, otázka zní, na co si dát pozor? Prosím o každou radu, co zkontrolovat. Budu sebou brát VAGínu, tak si to i napíchnu. Bojím se toho, aby motor nebyl přidřený, když motory trpí na zanášení sacího koše, ale to asi jen tak nepoznám. Na co si dát ještě pozor co se týče karoserie atp.? Je to rok 2001. Díky za rady
  12. Zdravím, řeším tu menší problém s HTP. Jede tak 10 km/h, po vytočení ke 2000 ot/min se zadusí. S těmito motory nemám skoro žádné zkušenosti, zajímá mě, zda-li může být na vině prasklý výfuk? Je defacto rozpadlý ve středovém díle. Na diagnostice nic zjištěno nebylo, čekám na majitele, který si přiveze výfuk nový. zajímá mě jen, jestli je tedy možné, že je na vině jen výfuk a až takhle to tomu motoru vadí a nebo jestli mám hledat chybu ještě někde jinde? Díky
  13. Ahoj, prosím, mrkněte na log a řekněte, kde je chyba, že autu chybí "spodek". Díky http://leteckaposta.cz/726777178
  14. Zdravím, prosím o radu. Na Fabii 1. gen. lze odemknout dveře bez klíče, za pomocí něčeho plochého, co lze strčit do zámku, alespoň částečně. Setkal jste se s tím někdo? Sehnat celou jinou vložku, nebo jen opravnou sadu? Díky
  15. Tak jsem zase tu. Opět obdobný problém: Auto špatně chytá, pouze zahřáté. Studený chytá krásně, občas i teplý, ale třeba až na druhé otočení klíčku. Přijde mi, že se od čerpadla totiž vrací nafta zpět do filtru. Když to nechtělo chytnout, šel jsem se podívat k filtru a v té silné hadičce od filtru k čerpadlu byly velké bubliny, opravdu veliké, třeba 6 cm, teď nechci kecat, ale mám pocit, že jsem i viděl, že se tou trubkou vrací nafta zpět do filtru. Filtr je dávanej novej, ventil ještě né, čerpadlo je dávané z funkčního auta, takže by mělo být v pohodě. Kde by mohl být problém? Je to motor 1Z, klasika rotačka. díky
×
×
  • Vytvořit nový...