Jump to content

nonestaciti

Uživatel
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

nonestaciti's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. Odporučam tieto http://www.autokable.sk/autokable/eshop/37-1-SKODA/0/5/340-MDF-kruzky-Skoda Ja som kúpil tieto http://shop.hifol.eu/product_info.php?cPath=51_39&products_id=1544&osCsid=lngciadna1l1qp0bv8jb82rhl1 ale na nich som natrafil na pár nedostatkov ktoré by mali tie prvé riešiť. 1. Vnútorný priemer krúžku iba 140 mm , nedostal som tam ani origo repro, až po orezaní hrany. Tie čo odporúčam majú 144 mm a podotýkam že napr. Hertz ESK 165 potrebujú 145mm. 2. Spodná podkladová doska je príliš hrubá 20mm a keď som ju podložil len jednou vrstvou 2mm "tlmičky" tak mi už nedosadal dobre tapacir. Obe majú na celkovú výšku 40mm no na tých prvých je vidieť že podkladová doska je tenšia, odhadujem 10mm. 3. Pri tých čo odporúčam netreba odstrániť spodný úchyt tapaciru.
  2. A keby si skúsil zohnať hlavu valcov na AUM z vrakoviska alebo aj na bazároch je dosť aut na diely (osobne som jedným prispel ale 1.6 AVU), mal by si to potom tak ako to má byť. Jedna otázka ešte, motor sa ti správa v pohode ?
  3. Dik, je to super dokument, je tam všetko ohľadne turba a tak ale pre motor AGU, a ten zrovna jediný nemal systém sekundárneho vzduchu :'> , nevadí ale aj tak mi to objasnilo veľa vecí, napr. doteraz som nevedel k čomu ten piaty ventil hh. Ale zrejme sa jedná hlavne o zníženie emisií.
  4. Písal si že "sekundárny vzduch" okysličuje spaliny kôli emisiám a aby rýchlejšie ohrialo kat. Takže to naspäť vracia takto upravené spaliny do nasávania ?, niečo na spôsob EGR ? hmmm šikla by sa bloková schéma celého systému aby som mal v tom jasno. Aj som to tipoval na nejakú netesnosť na hadiciach, budem to musieť pokukať. Inak mam tu el. zapojenie RJ pre 1.8T AUM , ak by bol záujem môžem upnúť aj ostatné motory. Je to vo formáte XPS čo je win format pre priamu tlač, ak by Vám to nešlo otvoriť použite program čo tiež posielam. Zatiaľ dik za odpoveď 1.8T AUM.zip XPS_Viewer_EP-portable.zip
  5. Keď máš s istotou vychladnuté auto, naštartuj otvor kapotu a hmatom skús či sa ti zohrieva hadica (hrubá asi 5 cm) čo ide do chladiča, ak sa ti zohrieva hneď, stačí len že začne byť vlažná, tak máš na 99% zaseknutý termostat. Za normálnych okolností by sa mala začať zohrievať neskôr až keď dosiahne motor teplotu 70 - 85 °C. A daj si pozor na prsty pred vetrákom, sem tam ak je nejaká chyba sa vie spustiť aj pri studenom motore.
  6. Nazdar Ja mám asi rovnaký problém, tiež mi VAG ukazuje chybu 16795 "sekundárny vzduchový systém - prietok bez chyby" sporadická , ale hlavu valcov som zatiaľ neskúmal. Takže systém sekundárneho vzduchu je v podstate odvetranie kľukovej skrine ? ak tomu dobre chápem. Mne však budíky nehlásia žiadnu chybu, na VAG som si to napojil len tak preventívne lebo som tu octávku len teraz kúpil (1.8T 20v AUM 2001, 175tkm) a bola tam tato chyba a ešte zopar sporadických prkotín, šetko som si to skopol do wordu a vymazal. Po týždni však 16795 nabehlo zas. Teraz ked je chladnejšie sa mi zdá že auto tak divno štartuje, jak chytí tak ho na moment vytočí do vyšších otáčiek asi 1500 niečo ako keby zachrapčalo , hned na to sa už držia na 1300 a normalny chod. Raz za dažda sa mi stalo že otáčky pri štartovaní ostali asi okolo 1500 ale motor akoby šiel na tri valce ale po pol minúte to ustalo a normalne bežal na 1300. Včera som si všimol že aktualna spotreba stuplna na volnobehu na 0.9 - 1 l/h (90°C) no ked som ju kupoval tak som videl že pri zohriatom motori bola 0.7 sem tam preblyklo 0.8 , presne ako 1.6 75kW AVU čo som mal pred touto. Ešte chcem vymeniť olej a sviečky, s tým olejom som už na jasnom, norma VW 504 00 (určený pre benzín a aj preplňovaný čiže turbo) , vyhovoval by aj VW 503 01 , určený pre Audi TT 1.8T a S3 1.8T (zrejme výkonešie ako 110kW čiže naročnejšie aby ho nenapalovalo v turbe), no 504 ho v podstate nahrádza. tu je link: http://www.eoil.sk/o_olejoch/triedenie_a_vlastnosti_motorovych_olejov.html Teraz zisťujem aké sviečky do toho.
  7. mala to tušim aj moja 1.6 8v 75kW ale aj 1.8T 20v , pri tých turbách sa to nazýva tušim "sekundárne nasávanie vzduchu" má s tým niečo spoločné aj ten ventilátor čo ho počujem ked štartujem studený motor, alebo sa jedná o niečo iné ? mne totiž vyhadzuje poruchu na VAG 16795 "sekundárny vzduchový systém - prietok bez chyby" sporadická , ale na budikoch mi žiadna chybová kontrolka nesvietila, už som ju vymazal tu poruchu a o týžden tam bola zas, raz sa mi stalo že pri studenom štartovaní pri asi 5 - 10°C a pršalo, chytil ale začal točit dosť vysoké otačky asi 1500 a mal taký nepravidelný chod akoby na tri valce, ale ked sa trochu zohrial tak to ustalo. motor to je 1.8T 20v AUM 2001 175000km , mam ho asi dva týždne, mimochodom chcem vymenit olej a sviečky, vzduchový filter som už menil, olej tam daval povodný majitel vraj 5w30 ale jeden mechanik odporučil 5w40 , ale neviem aku značku a o tých sviečkach tiež neviem čo by tam bolo dobré dať. dik za pripadne poradenie
  8. nonestaciti

    prvá octavia

    1.6 AVU 2001
×
×
  • Create New...