Nazdar
Ja mám asi rovnaký problém, tiež mi VAG ukazuje chybu 16795 "sekundárny vzduchový systém - prietok bez chyby" sporadická , ale hlavu valcov som zatiaľ neskúmal. Takže systém sekundárneho vzduchu je v podstate odvetranie kľukovej skrine ? ak tomu dobre chápem. Mne však budíky nehlásia žiadnu chybu, na VAG som si to napojil len tak preventívne lebo som tu octávku len teraz kúpil (1.8T 20v AUM 2001, 175tkm) a bola tam tato chyba a ešte zopar sporadických prkotín, šetko som si to skopol do wordu a vymazal. Po týždni však 16795 nabehlo zas. Teraz ked je chladnejšie sa mi zdá že auto tak divno štartuje, jak chytí tak ho na moment vytočí do vyšších otáčiek asi 1500 niečo ako keby zachrapčalo , hned na to sa už držia na 1300 a normalny chod. Raz za dažda sa mi stalo že otáčky pri štartovaní ostali asi okolo 1500 ale motor akoby šiel na tri valce ale po pol minúte to ustalo a normalne bežal na 1300. Včera som si všimol že aktualna spotreba stuplna na volnobehu na 0.9 - 1 l/h (90°C) no ked som ju kupoval tak som videl že pri zohriatom motori bola 0.7 sem tam preblyklo 0.8 , presne ako 1.6 75kW AVU čo som mal pred touto. Ešte chcem vymeniť olej a sviečky, s tým olejom som už na jasnom, norma VW 504 00 (určený pre benzín a aj preplňovaný čiže turbo) , vyhovoval by aj VW 503 01 , určený pre Audi TT 1.8T a S3 1.8T (zrejme výkonešie ako 110kW čiže naročnejšie aby ho nenapalovalo v turbe), no 504 ho v podstate nahrádza. tu je link:
http://www.eoil.sk/o_olejoch/triedenie_a_vlastnosti_motorovych_olejov.html
Teraz zisťujem aké sviečky do toho.