Přejít na obsah

dvd73

Uživatel
  • Počet příspěvků

    51
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení dvd73

Nováček

Nováček (1/14)

3

Popularita

  1. dvd73

    Vrzající volant

    Myslíš kroužek airbagu nebo ještě něco jiného? Já našel akorát toto https://www.skoda-dily.cz/katalog/fabia-3/nahradni-dily/karoserie/airbagy-bezpecnostni-pasy/airbagy/airbag-ridice-volantu-krouzek-volantu-415.html Jestli to je sranda za 7000 Kč, tak to si raději počkám až to bude vrzat pořád. Naštěstí ikdyž je zima tak po 20 minutách jízdy je to pryč, při teple to ani nezačně. Předpokládám, že do další zimy se to do**** úplně a pak už by museli zaměstnávat v autorizáku hluchý, aby to neslyšeli. Jestli je to ještě něco jiného třeba za litr tak to rád nechám ze svýho vyměnit než se s*** s autorizákem.
  2. dvd73

    Vrzající volant

    Rukama mi prošlo ve firmě trojkových Fabií nepočítatelně a to v létě, v zimě atd. a tohle jsem teda nikde (narozdíl od hlučného Sandenu) nepozoroval. Je to jako kdyby tam něco přeskakovalo. A hlavně to začalo nedávno, to není o tom, že to dělalo celou dobu i v těch mrazech co byly předtím.
  3. Můj snad bohužel asi nikdy nekončící příběh “drobných” závad na 2 letém vozidle má další pokračování. Pro lepší ilustraci přikládám video. https://streamable.com/2c681o Máte někdo tušení, co je to za zvuk? Dělá to jen ráno, když je chladno, pokud jedu až odpoledne a venku je 15 stupňů tak nic. A ráno to za 20 minut jízdy taky zmizí. Nějaký špatně sedící plast / kov, který se teplem stáhne / roztáhne? Autorizáku se závada neprojevila :-D A to video je z druhého dne potom co mi auto vrátili. Achjo. Pak jsem zjistil, že ti dementi řešili nápravu z venku a né volant. Už mně to fakt začíná štvát. To jsem si původně kupoval tohle abych na 5 let staré Octavii za stejné peníze nemusel furt něco řešit a ještě jsem se nezastavil. IMG_0034.MOV
  4. Včera jsem si všimnul, že mi při brždění z 50 km (tak do 20 km, pak to přestane) v autě něco píská. Myslel jsem, že jsou to přední brzdy, tak jsem otevřel okno a hle nic neslyším. Tak jsem si s tím chvíli hrál a zjistil jsem, že to pískání je slyšet jen když mám zavřený okýnko. Četl jsem tedy něco o přetlaku v kabině, o přetlakové klapce v kufru, o vnitřním / vnějším okruhu topení a já nevím co ještě, ale tady je úplně fuk jestli mám topení na vnitřní, vnější nebo úplně vypnuté. A hlavně to fakt píská jen když brzdím, při jízdě nikoliv. Absolutně to nechápu, nevidím tam žádnou souvislost. Je pravda že „opravář autorádio“ to řeší, všimnul jsem si toho, protože mi akorát dohrál playlist na AppleCar a v autě bylo ticho. Někdo nějaké nápady? V příloze jsou fotky, jak vypadá moje těsnění dveří. Mohlo by to být tím? Ale proč to dělá jen při určité rychlosti, a hlavně výhradně při brždění? Na záruku mi to řešit určitě nebudou, řeknou že je to tím těsněním. Já vypláznu nemalý peníze a ono to furt bude dělat. Když nikdo nic, tak to nechám plavat, není to nic hrozného, ale zajímá mne čím by to mohlo být. Jinak jak náročné je vyměnit to těsnění kolem dveří? Myslím jako to v karoserii. Podle fotek to vypadá, že je potřeba demontovat plasty u prahu + část palubovky, páku na otevření kapoty atd. protože část těsnění je za tím jakoby.
  5. dvd73

    Tesnenie dverí

    Pánové, ještě vsuvka. Jestli někdo umíte s erWinem a jste schopni mi tam tohle najít, tak nemám problém tam na hodinu zaplatit a dát Vám přístup a pak si tam můžete najít i to co by se hodilo třeba i Vám na Vaše autíčka.
  6. dvd73

    Nestihá dobíjet?

    Tak dobrý den pánové. Hotovo, 220 EUR s 0% DPH. Přikládám protokol o měření. Dobili baterii a hned po nabití byla ok, nicméně za 18 hodin byla kaput. Úplně. Reklamace bohužel zamítnuta, protože v autě našli domontovanou GPS. Dobrý vědět, hned to jdu nechat vymontovat. Předchozí majitel byla velká firma a asi to tam měli na sledování zaměstnanců, aby si z toho neudělali soukromé auto. Docela haluz tohle mít v autě a nevědět o tom. Takže zamítnuto z důvodu, že klidový odběr je 0.24 a normální je 0.11, tedy že toto přispělo k předčasné zkáze baterie. Zatím jen jedna jízda 15 km, ale hnedka jsem na voltmetru v zásuvce viděl, že padal i na 12.4 V tedy na klidový režim do kterého jsem se s předchozí baterkou nikdy nedostal, občas na 13.3 V a pak zase zpět. Rekuperace 14.9 V, to bylo i předtím. To přebíjení na 16 V jsem zatím neviděl tak uvidíme. A dobrej konec nakonec. Proplatí mi to původní prodejce v rámci záruky o prodeji použitého vozidla. Tedy né na tovární záruku Škoda, ale na klasickou kupní smlouvu prodávající – kupující. Teda proplatí... Mám u nich k vyzvednutí novou baterii. Takže kdybyste někdo chtěli novou baterku s vyzvednutím v Praze v jednom zatím nejmenovaném autorizáku a to hodně zalevno tak napiše :-D Dvě baterky nepotřebuju.
  7. dvd73

    Tesnenie dverí

    Klucí tak jsem dneska skončil v servisu kvůli KO baterce a na konce března jsem tam objednanej právě ně těsnění, pískající Sanden atd. Tak jsme to jen rychle nakousli a pán tvrdil, že to je mechnické poškození a že o žádném TPI neví. Nemáte prosím někde číslo toho TPI nebo kde bych to mohl sehnat? Bez toho se asi moc nehnu. Nechci lítat po celém městě a zjišťovat kde mi to opraví a kde ne.
  8. dvd73

    Nestihá dobíjet?

    Klucí jak dlouhá je záruka na baterku? Já všude četl, že 3 roky a pán mi tvrdí, že jsou to 2 roky. V systému vidí prodlouženou záruku 5 let / 100 000 km, ale říká, že na baterku jsou jen 2 roky. Tak nevím, potřeboval bych mu to případně nečím podložit, ale vůbec nevím čím. Zítra nebo v pátek bych to měl mít hotový a platit se mi to fakt moc nechce ze svýho pokud bude baterka mrtvá. Podle mně to musí mít společné něco s tou prodlouženou zárukou, protože bez jí jsou na celé auto jen 2 roky, takže by byl nesmysl aby na baterku byly 3 roky v základu a na auto jen dva. Ale fakt to nemůžu nikde najít. Příjde mi, že tam toho moc neví, protože nekdě jsem tu četl, že na strhaná těsnění u dveří je TPI a nic tam o tom nevěděl. Na to a další věci jsem tam objednanej na konec března. Teďka řešíme akutně jen tu baterku, ale tak trochu jsme ten seznam poruch načali. Kdyby někdo to TPI měl tak ať pošle prosím, nenašel jsem to tu. Jen že existuje a že v nějakém autorizáku objednali jen podle fotek a bez keců.
  9. dvd73

    Nestihá dobíjet?

    Tak na zítra jsem objednanej do servisu Škoda tady. Prý to je na dva dny, protože auto musí nabít pomalým nabíjením než budou druhý den dělat zátěžový test. Je to správný postup? Četl jsem tu několikrát, že autorizák baterku dobije, změří multimetrem a pak řekne že vše je ok. Jak se má teda dělat zátěžovej test? Na nabité baterce nebo na baterce "z provozu" ? Jsem fakt zvědavej jak to dopadne.
  10. dvd73

    Nestihá dobíjet?

    Fajn, tak uvidíme jak to zítra a dále dopadne no. Každopádně, jak dlouho by měla zdravá baterka být schopna udržet na Fabii zapnuté zapalování (bez infot. a dalších věcí) aby druhý den nastartovala? Určitě pár hodin ne? Pamatuju, že na starém Passatu jsem z něho přes hodinu pouštel hudbu a normálně chytnul.
  11. dvd73

    Nestihá dobíjet?

    Né, jde mi jen o to, že baterka byla asi 15 minut venku kvůli výměně žárovky. Ale už ta baterka blba předtím, tak jen jestli se třeba nesmazaly ty její údaje a teďka to třeba dělá ještě větší brikule než by "mělo".
  12. dvd73

    Nestihá dobíjet?

    To jsem si taky myslel, že velké spotřebiče rekuperaci vypnou (četl jsem to tu a zkoušel jsem to), ale buď je tam teda u mne něco ultra špatně, protože když jsem nechtěl rekuperovat a všechno zapnul tak stejně rekuperoval a dobíjel 13.3V a na 14.9V jsem ho dostal jen bržděním, tedy rekuperací a nebo prostě na 14.9V nejde ani při odběru normálně. Zkoušel jsem vyhřev obou předních sedaček, zadního skla. Rádio, Bluetooth a SmartLink je u mne samozřejmost. Ale je pravda, že poslední dobou se dost nabíjelo na těch 14.9V i bez zátěženě a furt, nejen při rekuperaci. Někde jsem četl (nevím jestli tu nebo někde jinde), že tohle je znamení začátku konce baterie. A když čtu ten tvůj příspěvěk znovu, tak vidím, že jsi napsal to samé. "V posledním půlroce to pralo 14.9V", u mne teda asi posledních 10 dní (no vlastně skoro od začátku co mám ten voltmetr do zásuvky - takže to může dělat kdoví jak dlouho), ale stejně. Samozřejmně až zrovna na tu vyjímku kdy jsem si chtěl vypnutí rekuperace vynutit a nedal se... Prostě všchno jako kdyby bylo naschvál. PS: když se odpojí baterka a připojí za chvíli znovu ta samá, je potřeba do batery managmentu znovu přes VAG zadávat informace o baterce nebo ne?
  13. dvd73

    Nestihá dobíjet?

    To už jsem koukal, je tam originální EFB baterka. Asistenčka novou baterku určitě mít nebude. Jak jsem psal ve svém příspěvku výše, díky kombinaci třech "zainteresovaných" států na tomto autě se nedokáží dohodnout kdo by měl Doživotní garanci mobility platit a posílají si vzájemně akorát špatně vyplněné formuláře... Tragédie. Takže to budu řešit pojišťovnou, protože než se po stížnosti přímo na Škoda Auto domluví, co, kdo a kdy tak to bude trvat nevím jak dlouho. Takže předpokládám, že to asistenčnka pojišťovny nahodí přes booster a basta. Ti mi novou baterku nedají i kdyby byla úplně KO. Ale profíci to budou, takže předpokládám že to nahodí. Udělám kolečko 70 km a uvidíme zda druhý den po 24 hodinách chytne a ujede 10 km a pak znovu nastartuje a 10 km zpět. Pak to začnu normálně používat a uvidíme zda a kdy umře znova. Pak už bych to nechal odtahnout do servisu. Za 14 dní jsem stejně objednanej na servis na tu cukající se sedačku a další lahůdky tak ikdyž to bude ok tak jim to raději řeknu. Snad se nebudou v rámci mezinárodního prvku cukat jak na asistenci, ale týpek přes email i telefon byl v pohodě. Věděl, že auto je zahraniční a že to chci na záruku a neříkal, že by to nešlo. Jak myslíš používat aby nebyl prostor k rekuperaci? Naopak když budu jezdit tak to zase začne rekuperovat ne? Chci udělat to kolečko 70 km, nemám vypojit na to ten konektor raději? Aby to nedobilo na 70 - 80% a pak nezačlo rekuperovat. Rád bych to nabil do plna po tomhle kolapsu.
  14. dvd73

    Nestihá dobíjet?

    Tak tohle je 2 roky a 4 měsíce staré, ale má to větší nájezd poměrně ke stáří, skoro 60 000 km. To jsi mne docela vyděšil. Nechci po 60 km skončit v podzemních garážích obchodního centra, 10 km od baráku. No tak asi dojedu domů a do obchoďáku zkusím dojet druhý den. Když to nastartuje druhý den ráno (po cca 24 hodinách po vypnutí motoru) tak by to pak z toho obchodního centra mělo také odjet nebo ne? Jen se tě chci ještě zeptat? Je rozdíl nabíjet baterku nebo startovat přes kabely? Přes kabely to chytne vždycky i když je baterka KO? Nevím jestli si to pamatuju dobře, ale myslím že kdysi mi někdo říkal, že přes kabely naběhne auto vždycky protože se vlastně nestartujte z té baterky co tam je, ale z baterky na kterou je to kabely připojené.
  15. dvd73

    Nestihá dobíjet?

    Ok, tak jdu na to. Abych neporušil pravidla tak jsem si je chtěl přečíst viz náhled níže. Ale jaksi odkaz TATO PRAVIDLA tam nefunguje. Nerad bych dostal napomenutí, že jsem tam neuvedl výbavu nebo kód motoru, nepřidal fotku nebo nevím co všechno tam vyžadujete.
×
×
  • Vytvořit nový...