Přejít na obsah

darmozrout

Uživatel
  • Počet příspěvků

    24
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení darmozrout

Nováček

Nováček (1/14)

2

Popularita

  1. problém může být i mezi sedačkou a volantem
  2. Asi mám nějaký povedený kousek, mám zatím najeto 30tis. a dlouhodobá spotřeba je 5,03 podle tankování, PC ukazuje asi o 0,1-0,2 méně. Pneumatiky Bridgestone R16 205/55 letní a Michelin R15 195/65 zimní. Na zimních to žere trochu míň, což bude možná tím, že jsou pneu užší, jezdím v zimě asi pomaleji a nevozím na střeše kola. Jinak jezdím převážně delší trasy buď sám nebo ve dvou lidech+plnej kufr krámů, dlouhodobá průměrná rychlost je většinou 65-70 km/hod, brzda silničního provozu tedy nejsem, snažím se jezdit co nejvíce plynule, předvídat a neplýtvat zbytečně energií... jak se říká, jezdi tak, jako bys neměl v autě brzdy Optimální je podle mě rychlost 80-100km/h, to to jede skoro zadarmo
  3. auto je necelý rok staré, firemní, nedovedu si představit, že by ho někdo dokázal vystopovat až ke mně. Spíš bych to viděl na nějaký univerzální klíč- zloděj podle mě musel nějak odemknout zámek řízení
  4. tak po týdnu mám vyřešené všechny nepříjemnosti, takže se můžu podělit o to, jak to všechno dopadlo: 1/ škodu uhradila pojišťovna Allianz bez jakýchkoli problémů, spoluúčast 5.000 Kč 2/ nové rádio+volant+práce (vše v autorizovaném servisu) 29.928 Kč teď se jenom budu modlit, abych zítra ráno zase nepřišel k vykuchanému autu. Opravdu nikoho nenapadá, jak je možné auto aspoň trochu lépe zabezpečit, když ho evidentně lze otevřít úplně bez násilí a cokoli z něj vykuchat?
  5. taky kód 7E6 ve štítku nemám- motor 1,6TDI CR, koupen nový v ČR (vyrobeno 11/2011), ale nějak jsem při loňských mrazech neměl pocit, že by to topilo málo, tak snad tam PTC je
  6. o víkendu mě potkala nemilá událost, konkrétně vyloupení mojí krasavice OII. Kromě obligátního rádia mi zloději odnesli volant- tříramenný kožený multifunkční včetně airbagu. Do auta se zloděj dostal bez jakéhokoli viditelného poškození zámku i oken. Nechápu, jak se zlodějům podařilo demontovat airbag- z návodu jsem se dočetl, že je pro vyháknutí pružinek držících airbag nutné otočit volantem o 90° na jednu stranu a pak o 180 na druhou- jak je tohle možné bez klíčku v zapalování? Řízení by se mělo uzamknout. V servisu mi říkali, že často při krádeži airbagu zloději prostě volant zničí- to se tady asi nestalo, protože zničený volant by si neodnesli. Takže to vypadá, že do spínací skříňky nějaký klíč strčili. Další věc, která mě zarazila je to, že nebyla odpojená baterie, to bych asi měl strach, že mi pytel ustřelí hlavu. Co je pro mě ale nejdůležitější- nevíte někdo, jak je to s tzv. polským klíčem (někdy se mu říká power key nebo lámák), zničí se při jeho použití zámek a spínací skříňka nebo ne popř. dá se zjistit, že bylo něco takového použito? Mám totiž docela strach, že se na mě pojišťovna vy*ere a nic mi nezaplatí, když nejsou vidět žádné známky násilí (článků s podobnými zkušenostmi s pojišťovnou je na netu spousta). Nerad bych si za nějakých 20tis. nechal namontovat nový volant s pytlem a za týden byl zase bez něj. Jestli mi někdo můžete trochu objasnit, proč to jde tak snadno ukrást popř. jak tomu příště zabránit budu rád. Díky
  7. Pawouk, Libero díky za vysvětlení, že o tom píšou i v manuálu bych nečekal
  8. pěkná práce... a co spotřeba? máte odpozorované, jestli (jak) se změní? mimochodem, proč pořád škodovka uvádí pro tenhle motor maximum momentu v rozmezí 1500-2500 rpm, když podle všech grafů z brzdy, které jsem zatím viděl, je to až někde kolem 1800rpm? Odpovídá tomu i moje pozorování, při 1500rpm to ještě tak dobře netáhne.
  9. tak moje OII combi má od jara za sebou 16 tis. km, co se týká motoru nemám si na co stěžovat (nedavno jsem se svezl starou dobrou 1,9tdi a nevěřil vlastním uším, jaké zvuky dokáže vydávat). Průměrná dlouhodobá spotřeba 5,1 při normální jízdě s velkým podílem po dálnici je fain, olej z motoru nemizí, nikde nic nevrže, nepraská neklepe. Jediná věc, která sice nesouvisí s motorem, ale dost mi vytáčí jsou ostřikovače... proč se nejdřív nasucho rozběhnou stěrače a až pak začne stříkat voda, to opravdu nechápu. Doufám, že to je jediné, na co si budu stěžovat:-)
  10. Peťa119 spočítat spotřebu podle tankování také umím, chce to ale jezdit pořád ke stejné pumpě, ke stejnému stojanu a ani tak není úplná jistota, že pistole vypne vždy stejně. Jinak ten Golf III určitě mohl jezdit s ještě menší spotřebou- je cca o 200kg lehčí, má menší čelní plochu (aerodyn. souč. cx je skoro stejný), klima podle nedavného článku udělá tak +0,3l/100km, ale hlavně motor 1,9TDI 66kw nemusel splňovat současné emisní normy, takže spalování u něj mohlo být účinnější na úkor oblaku sazí z výfuku.
  11. po Praze se dá jet i hodně pod pět na sto- třeba taková jižní spojka při rychlosti kolem 70-80km/h je paráda... hodně záleží na provozu
  12. Peťa1191: to je nějaká zázračná hodnota... skoro se mi nechce věřit já měl sice jednou Brno-Praha s průměrem přes 100km/h (pár kilometrů jsem skákal v zácpě u Meziříčí) za 5,1 podle počitače, ale zase jsem jel sám v prázdným autě a počítač mi ukazuje běžně tak o 0,1-0,2 míň. Jinak na silnicích I. a II. třídy se dá při klidné jízdě dostat i pod 4 litry/100km
  13. taky by mě zajímalo, jestli se DSG řídí podle "nápovědy". Když řadím podle šipek na displeji s manuálem, tak po přeřazení na vyšší stupeň točí motor cca 1200rpm nebo tak nějak, rozhodně to není na rychlou akceleraci pod 1500rpm se motoru moc nechce.
  14. Tak mám za sebou prvních 5 tis. km (ehm 4999, abych nekecal) a zatím velká spokojenost- žádná kontrolka se zatím nerozsvítila, olej z motoru nemizí, spotřeba kolem 5 litru ropy na 100km. Trochu mě překvapilo, že mi po přezutí na letní pneu trochu stoupla spotřeba- letní gumy mám sice o trochu širší, ale přece jen bych čekal, že to se zimákama bude žrát víc. Motor je pro klidnou jízdu naprosto dostačující, když je nutné rychleji akcelerovat, tak stačí podřadit a je to. Prostě jsem nenarazil na nic, na co bych si mohl stěžovat... snad jenom textilní koberce, které se snadno ušpiní, ale ještě jsem se nepřinutil dojít koupit gumové
  15. s tím smradem jsem se taky setkal- je to jenom někdy, smrdí to pár vteřin po zastavení. Když se to stalo poprvé (u úplně nového auta) tak jsem to bral jako vypalování výfuku. Pak jsem nějaký čas jezdil a nic, až teď zase smrad (cca 4tis. km). Kontrolka DPF nesvítila (nebo jsem si jí nevšimnul). Jinak jezdím hlavně delší trasy- dálnice, I. třída, město minimálně.
×
×
  • Vytvořit nový...