Přejít na obsah

rsák

Uživatel
  • Počet příspěvků

    46
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://www.sautodily.cz
  • ICQ
    328338171

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení rsák

Nováček

Nováček (1/14)

2

Popularita

  1. Ahoj, myslím, že si budeš muset poradit s oblbnutím lambda sondy za katem :-) Bude ti házet závadu.
  2. Ahoj, vzhledem k tomu, že máš long-life, musíš použít long-life olej. Neboť na školení z minulého roku bylo zdůrazněno, že long life motor má odlišně vyhonované válce, než "nelonglife". Klidně ho za 10tis vylej, ale měl by tam být bezpodmínečně 504/507, vyjímečně 503. Co se týče ranního startu, já to vyřešil baterií, dal jsem 77Ah/780A baterií, neboť má v autě asi management dost odběr a ranní studené starty se první 2s dost zatřepal, jako by vynechal. Baterií se to navždy vyřešilo. Jakou máš baterii? Co se týče oleje, dával jsem shell helix av-l 5W30, mám ho za pár kaček, kdybys chtěl pošlu.
  3. No TFSI jsou vedeny: 2.0 R4 16v TSI/TFSI 132-155kW (EA888) Manufacturing commenced March 2008. identification parts code prefix: 06H, 06J; ID codes: CAEA, CAEB, CAWB, CCZA, CDNB, CDNC Mám BWA a zbytek jsem neměl možnost vidět.... takže těžko říct. Jestli chceš postup na BWA - řemen, můžu poslat PDF :-)
  4. Tohle by měl být octa II RS 147kw kod: CCZA, na BWA je jiný popis... a ty máš co zač?
  5. Nedávali jste před výměnou nějaký výplach oleje? A předešlý olej tam byl jak dlouho? To že byl čistý, je jenom špatně, protože čím je olej "špinavější" tím lépe na jednu stranu... má totiž dobrou schopnost čistit, pokud tam byl nějaký ten km..... a pokud jste tam teď nalili něco co teď rozpustilo usazeniny..... Pokud cvakají, zkusil bych změnu viskozity při současném dodržení specifikace... 5W40, 5W30, nebo z řady sportovních 5W50, 10W60.. Jestli máš Long-Life tak VW 503 00, VW 504 00 Pokud ne tak VW 501 01|VW 502 00|VW 504 00 Zřejmě to bude olejem, když to začlo bezprostředně po tom. Pokud je to SLX, tak to bych hned vylil a použil něco jiného. Ale vzal bych v potaz, že má auto něco najeté a použil bych jinou viskozní třídu. Nic tím nemůžeš pokazit. Pokud bys něco chtěl, poradím, pošlu.
  6. Wow, to je slušný poznatek. Zajeď za někým, kdo tomu opravdu rozumí, na něco přijít musí. :-) Tady jen hádáme...
  7. Díky za fotky a popis, je to zajímavý. Dayco jsem používal spíše na klín. řemeny, jinak BOSCH. Ale jak je vidět, problémy jsou všude. Zajímalo by mě, kde je problém... výroba, materiál, atd...
  8. Zajeď za někým kdo ti to "zdiagnostikuje", zkuste tlak před a za DPF, zkuste regeneraci... a taky bych pořešil ten olej v naftě.... jen tak se tam nedostal, i když při dnešní kvalitě paliv.
  9. je to už delší dobu, vím, že mi to házelo chyby v průtoku nebo něco, někde se to dalo i měřit na vagu snad 077, nepamatuju, ale mělo to vliv na otáčky turba, ale myslím, že jen za studena, jelikož to foukalo do výfuku a celkově to mělo vliv na chod motoru, ale měl jsem puklou hadici a sálo to faleš, tak nevím... každopádně i v katalogu tomu říkají kombi egr, atd... i když máš recht když koukám na schéma, že to vrací do boxu filtr, což by asi při teplotě výf. splodin nedal sebelepší plast :-) Díky za donucení se na to mrknout pod lupou, akorát mozek už nepamatuje detaily roky zpět, navíc po denodenní mrda*kou s motory :-)
  10. je to už delší dobu, vím, že mi to házelo chyby v průtoku nebo něco, někde se to dalo i měřit na vagu snad 077, nepamatuju, ale mělo to vliv na otáčky turba, ale myslím, že jen za studena, jelikož to foukalo do výfuku a celkově to mělo vliv na chod motoru, ale měl jsem puklou hadici a sálo to faleš, tak těžko říct co všechno hrálo dohromady každopádně i v katalogu tomu říkají kombi egr, atd... i když máš recht když koukám na schéma, že to vrací do boxu filtr, což by asi při teplotě výf. splodin nedal sebelepší plast :-) Díky za donucení se na to mrknout pod lupou, akorát mozek už nepamatuje detaily roky zpět, navíc po denodenní mrda*kou s motory :-)
  11. a kvůli čemu se jmenuje "kombi"?
  12. AGN je 1.8 92kw bez turbíny, ale souhlasím, že pokud je špatný signál, tak ven s ní.... jen nechápu... to v té škodovce neumí uděla pár testů, jestli je vadná nebo ne?na co tam mají vybavení za sta tisíce, jen aby měnili rozvody a oleje.... Jestli chceš, mám nějaké skladem - vše orig. Bosch Na všechny kódy motoru pro 1.8T (Bosch) orig. zabalená cca za 2200kč, kdyžtak se ozvi, zavoláme si
  13. V pohodě... nijak si to neberu, ono to psaní občas i blbě vyzní Pár věcí vím, dost se tomu věnuju, ale je toho toilk, že člověk občas ani neví, nebo se plete to je jasný :-D jj vím, že to má takové příznaky, jen mě to napadlo, že by to mohl být i vstřik Plně souhlasím, je divné, že nic nenašli... spíš tipuju, že ani nechtěli hledat... víme jak to je ;-) Měj se...
  14. pokud by špatně fungoval, a funkce neplnil tak jak má, zřejmě by ovlivňoval výkon..
×
×
  • Vytvořit nový...