Přejít na obsah

grundyg

Uživatel
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení grundyg

  1. Postřeh o 1.5 s manuálem z Octavie: Rozjezdy bez plynu (opatrné parkování na obrubník) i s málo plynem naprosto běžně, i se studeným motorem, elektronika si sama trochu zvedne otáčky. Není třeba se spojkou cvičit nějak citlivě, nic mi nechcípá. Neumím si představit, že bych se rozjížděl s motorem vytočeným do 3,5k, leda nějaký sprint na semaforech :-D Auto už mělo od výroby ten "nový soft". Takže asi jak který kus. Jo a mám tažné, takže asi ten silnější altík, někdo tvrdil, že to hraje roli. Ale připadá mi to jako fajn motor pro univerzální použití město i mimoměsto. Pod pět jsem se s tím teda ale zatím nedostal, viz špritmonitor... Rejd horší než mají francouzi, ale dá se s tím žít.
  2. Od víkendu kryt namontován, s nájezdy se to zvládnout na dvorku za chvilku. Ulevilo se mi, že jsem nemusel nic sundavat, s tenkou rukou a trochou šikovnosti se to dá zvládnout bez vyndavání mlhovek nebo tak něco. Za ten pocit sucha a bezpečí tech patnáct stovek stojí :-D
  3. Auto je provozované většinou na krátkých trasách okolo 20km, město a příměsto. Ale subjektivně bych řekl, že nejrychlejší úbytek oleje byl těch posledních cca 2,5 tisíce km, nalítaných za týden po dálnicích při 130-140kmh. Styl jízdy mám šetrný - za studena nevytáčet, po zahřátí (teploměr oleje je báječná věc, na kterou jsem nebyl zvyklý) se nebát užít si zátah.
  4. Tak já jsem taky ze staré školy :-) , ale moje stará škola jezdila neoturbenými motory, kde mi nic nikde neubejvalo. Teď jsem kontroloval před tejdnem při necelých 10000km, bylo tam čtvrtina nad spodní hranou. Tak to tak vychází že po 2,5tis. km dlouhé cestě je to dole. Nepíšu to sem proto, že se tomu divím nebo jsem nespokojen, jen sdílím zkušenost s ostatními ;-) Peace...
  5. Auto necelých devět měsíců, najeto 12300km, hláška "zkontrolujte hladinu oleje". Měrka na spodní hraně. Doufal jsem že to dotáhnu na 15000 k výměně bez dolití, ale evidentně to pije víc než bych si přál. Doliju i následně vyměním Castrol Titanium Edge LL 508 00 (0W20). Holt daň za turbomotor a mazání vodičkou.
  6. Mám výrobu 12/2019 a klokaní efekt jsem nezažil (i když jsem se ho při objednávání obával). ACT téměř není při jízdě poznat, snad jen v momentě kdy se zapne a ihned zas vypne, pak to snad trošku škubne. Nemám z něj strach (na rozdíl od start/stopu, který vypínám růčo). edit: už je to DPCA
  7. Aktuálně mám celkem dobrou zkušenost s příčníky Hakr (hliník, oválný profil). Patky dělají myslím taky na výměnu, ale ruku do ohně za to nedám. Za tu cenu dobré provedení. Na autě skoro nejsou slyšet, když si dáte zaslepovací gumu všude dospod. Montáž je výrazně komfortnější, máte-li k tomu akušroubovák s imbusovým bitem č.5. Konec reklamy :-D
×
×
  • Vytvořit nový...