Jump to content

grundyg

Uživatel
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About grundyg

  • Rank
    Junior

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Od víkendu kryt namontován, s nájezdy se to zvládnout na dvorku za chvilku. Ulevilo se mi, že jsem nemusel nic sundavat, s tenkou rukou a trochou šikovnosti se to dá zvládnout bez vyndavání mlhovek nebo tak něco. Za ten pocit sucha a bezpečí tech patnáct stovek stojí :-D
  2. Auto je provozované většinou na krátkých trasách okolo 20km, město a příměsto. Ale subjektivně bych řekl, že nejrychlejší úbytek oleje byl těch posledních cca 2,5 tisíce km, nalítaných za týden po dálnicích při 130-140kmh. Styl jízdy mám šetrný - za studena nevytáčet, po zahřátí (teploměr oleje je báječná věc, na kterou jsem nebyl zvyklý) se nebát užít si zátah.
  3. Tak já jsem taky ze staré školy :-) , ale moje stará škola jezdila neoturbenými motory, kde mi nic nikde neubejvalo. Teď jsem kontroloval před tejdnem při necelých 10000km, bylo tam čtvrtina nad spodní hranou. Tak to tak vychází že po 2,5tis. km dlouhé cestě je to dole. Nepíšu to sem proto, že se tomu divím nebo jsem nespokojen, jen sdílím zkušenost s ostatními ;-) Peace...
  4. Auto necelých devět měsíců, najeto 12300km, hláška "zkontrolujte hladinu oleje". Měrka na spodní hraně. Doufal jsem že to dotáhnu na 15000 k výměně bez dolití, ale evidentně to pije víc než bych si přál. Doliju i následně vyměním Castrol Titanium Edge LL 508 00 (0W20). Holt daň za turbomotor a mazání vodičkou.
  5. Mám výrobu 12/2019 a klokaní efekt jsem nezažil (i když jsem se ho při objednávání obával). ACT téměř není při jízdě poznat, snad jen v momentě kdy se zapne a ihned zas vypne, pak to snad trošku škubne. Nemám z něj strach (na rozdíl od start/stopu, který vypínám růčo). edit: už je to DPCA
  6. Aktuálně mám celkem dobrou zkušenost s příčníky Hakr (hliník, oválný profil). Patky dělají myslím taky na výměnu, ale ruku do ohně za to nedám. Za tu cenu dobré provedení. Na autě skoro nejsou slyšet, když si dáte zaslepovací gumu všude dospod. Montáž je výrazně komfortnější, máte-li k tomu akušroubovák s imbusovým bitem č.5. Konec reklamy :-D
×
×
  • Create New...