Přejít na obsah

Pribinačik

Uživatel
  • Počet příspěvků

    18
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Pribinačik

  • Narozeniny 13.8.1987

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Pribinačik

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. presne preto, že FABIA od roku 2006 a novšia nemá na bubnovej náprave potrebné držiaky na brzdový strmeň sa podľa VIN "akože" nedá urobiť prestavba... avšak som sa stretol s prípadom kedy som vedel, že auto malo originál kotúčové brzdy (FABIA I, 1,4 16V 63 kW - dovoz Nemecko) a podľa VIN mala mať brzdy bubnové. Taktiež v prípade použitia originálnych dielov by som si nerobil vôbec "ťažkú hlavu", lebo brzdný tlak určuje hlavný brzdový valec, ktorý je v prípade bubnových aj kotúčových bŕzd rovnaký taktiež nie náhodou majú autá systém EBD - elektronické rozdelenie brzdnej sily, aby sa nestalo, že zadná náprava keď sa odľahčí tak pôjde do šmyku. Tento týždeň idem meniť ešte predné brzdy (z Fabie I RS) a tiež v tom nevidím žiaden problém, lebo sa tam mení len otoč a strmeň (samozrejme + kotúče a platničky)
  2. este ma napadol jeden detail pri FII Monte Carlo ma kotuce kazdy motor bez ohladu na vybavu (ESP) od 01/2012 okrem motora HTP...
  3. ako som uz spominal s ABS nie je ziadny problem nakolko snimac je umiestneny za loziskom a snima jeho pohyb Dalsia vec je to ze by som sa neobaval ziadneho znalca... pri motoroch 63 kW je strasny hokej v zadnej naprave a niekedy ani v skodovke nevedia urcit ci maju byt kotuce alebo bubny... (skusenosti )
  4. Nazdar, na začiatku tejto temy riesite funkcnost/nefunkcnost a brzdne ucinky kotucovej resp. bubnovej brzdy... Ja mam Fabiu II r.v. 9/2011 1,2 TSI 63kW - spomínaný motor. Taktiež som mal vzadu bubny a urobil som prestavbu na kotuce. Samozrejme na povodnu napravnicu to neslo, lebo skodovka zacala robit rozdiel v napravnici bubnovej a kotucovej a na bubnovej sa nenachadzaju potrebne "usi" pre uchytenie strmena.. inak na naboj pasuje kotuc a funkcnost ABS a ESP nie je nijako obmedzena - snimac sleduje pohyb loziska a nezalezi na tom ci je tam bubon alebo kotuc. Co sa tyka brzdneho ucinku samozrejme pri beznej jazde to nie je citit. Pocitil som to az pri extremnejsej jazde, v kopcoch a v hranicnych situaciach. Taktiez na STK nebde vacsi rozdiel, lebo brzdnu silu udava tlak z hlavneho brzdoveho valca a rovnaky tlak ide do bubnov ako aj do kotucov - rozdiel je v konstrukcnom rieseni a to ze kotuc dokaze lepsie preniest brzdnu silu. Taktiez rucna brzda sa da bez problemov nastavit - je vsak potrebne pouzit original brzdove lanka (nie nahradu). Este planujem vymenit aj predne brzdy z Fabie RS koli vacsiemu priemeru. Keby som sa znova rozhodoval ci prestavbu urobit alebo nie isto by som to spravil Celkove naklady na prestavbu v mojom pripade boli: 150 € kompletna napravnica + strmene 70 € nove kotuce 30 € nove platnicky 20 € brzdove lanka robota FREE - doma v garazi
  5. ak by bol zaujem mam na predaj pruziny weitec -35/-35 mm mozem len potvrdit kvalitu po vymene v mojom pripade bola spokojnost maximalna kontakt: pribina-sk@pribina.sk pripadne tel. +421 907 516 704
  6. z vlastnej skusenosti... kazdy znackovy servis si chrani len svoju prdel a na zakaznika kasle... Ked som prisiel s konkretnou vecou (vrzgajuci tlmic) tak mi bolo povedane ze to musia najskor otestovat na tlmicovej skuske a ked bude tlmic ucinny tak sa menit nemoze - nikoho tam trapilo, ze auto nema ani rok a vsetko v nom vrzga ako keby malo 200 000 km... pokial nemaju jednoznacne preukazanu zavadu (asi treba pockat az sa vsetko rozpadne) tak nemozu nic robit...
  7. aby som to uviedol na spravnu mieru nech to nevyzera akoze som si precital a potom som si uvedomil... pozeral som na niektorych trasach do januara aka bola spotreba priemerna (a viem aky styl jazdy som mal) a pozeral som teraz od januara..... na tej istej trase som mal spotrebu o 0,5 - 0,7 l viac ako doteraz (a nebola to len jedna trasa - rovnaka trasa a niekolkokrat sa opakovala aj pred januarom aj po... )
  8. nooo, ja som zistoval podrobnosti o mojom SW (mam 1,2 TSI 63 kW) a 24W6 soft som dostal v mesiaci januar (nejakou nahodou sa tam dostal...) ked si tak teraz uvedomujem auto pred nahratim SW tak je pravda ze bolo zivsie a spotreba (aj ked bola zima) bola ovela nizsia... Pred nahranim SW som chodil cca o 0,5 l menej ako teraz a to auto sa bralo ovela lepsie... SW mi dali ked sa davalo nove turbo
  9. nooo bude to dost tazke stiahnut povodny soft... aspon po tom co som sa s kamosom rozpraval... musime len skusit cez jeho diagnostiku... ale mam podozrenie ze uz v aute mam nahrany novy soft nakolko sa robil flash RJ koli turbu ale nedavala sa podlozka (rovno sa menilo cele turbo)
  10. nazdar, mne nastastie zatial novy soft do RJ este nedali (nefungoval server ked sa mal nahravat...) mam ist do servisu v utorok na vymenu prednych tlmicov (zacali vrzgat pri 25 000 km!!!) a popri tom sa ma menit aj rozvodova retaz a nahravat spominany soft... uvidim co to bude robit s mojim autom (mam 63 kW verziu). Nastastie mechanik co nahrava soft je moj dobry kamarat takze necham si ulozit staru verziu pre pripad potreby... Dam vediet co to bude robit u mna
  11. ak by tvarovo pasovalo veko z F1 na F2 tak by to nemal byt problem dorobit... len si neviem predstavit ako by sa to dalo otvaranie v aute... treba tam najst miesto
  12. a ake su vyhody clenstva v klube??? este by ma zaujimalo ci sa da na zraze v kempe zariadit ubytko a kolko chcu za noc???
  13. len tak informačne... kolko chodi ludi od susedov zo Slovenska??? zvazujem svoju ucast ale nerad by som bol sam
  14. Nazdar, ked v lete vymenim svoj original sportovy podvozok od skodovky za podvozok od Benet Automotive tak bude na predaj (pruziny a tlmice)
×
×
  • Vytvořit nový...